Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

E vd Heide 09-09-2020

Perfect geholpen in de winkel er is met mij mee gedacht over een aantal gebruiks voordelen qua indeling.

Gradissen 09-09-2020

Uitgebreide keuze. Goed advies. Prima sevice. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle levering. Top!

Sanne 09-09-2020

Een goede en vriendelijke service en mooie prijzen

Goed opgelost met foute bestelling

Eke 09-09-2020

Gewoon helemaal goed, fijne machine, mooie prijs, bezorging volgens afspraak. Super. Blij mee!

Lv 09-09-2020

Ineen woord geweldig
Alles netjes afgewerkt en opgeruimd ook op corona afstand

P.Scheepbouwer. 08-09-2020

Een leuke winkel die wat rommelig overkomt, lege plekken in de lades met voorbeeld items , zoals knoppen en handgrepen enz
bij de montage zelf een stekker gegeven voor de oven aansluiting, een missende handgreep.. onduidelijke aansluitings tekening, zodoende zelf nog een aanpassing gemaakt water technisch tijdens de montage.
best wel aardige monteurs en mensen in de winkel. dus echt ontevreden ben ik niet.

Frank 08-09-2020

Overzichtelijke website, veel en goede productinformatie, lage prijzen en en een snelle en klantvriendelijke levering.

Jaap 08-09-2020

Goed advies en aanbieding na email contact. Duidelijke leverings afspraak en een vlotte en nette plaatsing

Gaitrie Kesarsing-Olsen 08-09-2020

Ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid die
Ik heb ervaren tijdens de aanschaf vh produkt w.o de twijfels die ik had over de maten zou het wel passen Ed .het paste perfect

Jacqueline Oranje 08-09-2020

Al eerder een vaatwasser besteld en was goed bevallen dus vandaar nu de afzuigkap .Snel geleverd en prijstechnisch ook leuk.Alles netjes verpakt . Top 👍

René 08-09-2020

Via internet bij deze winkel terecht gekomen voor nieuwe inbouwvaatwasser (Bosch). Netjes te woord gestaan bij vragen; ook duidelijk antwoord dat ze iets niet wisten. Wilden bij fabrikant informeren en mij terugbellen, maar vond ik niet nodig. Enkele goede 'check' vragen, omdat ik apparaat zelf wilde inbouwen. Als dat niet zou lukken, kon ik alsnog contact opnemen voor inbouwservice ! Snelle afhandeling en bezorging. Keurige bezorger en bezorgdienst (duidelijke bezorgtijd en meldingen). Kortom meer dan tevreden. Waarom niet meer dan een acht...sja heb apparaat pas, weet nooit of ik nog beroep moet doen op winkel en hoe dan gereageerd wordt...maar voor nu een zeer ruime voldoende, uitstekend zelfs !

Theo 08-09-2020

Prima, alles zoals beloofd. Ook bij vragen goed te contacten. ik heb geen ervaring met aftersales.

Marc 08-09-2020

De aankoop is prima verlopen, de levering was weliswaar niet mogelijk op de geplande datum maar dit werd netjes gecommuniceerd. Op het moment dat het product beschikbaar was is het meteen uitgeleverd. Wij zijn helemaal tevreden.

chagrijnige klant 08-09-2020

Oude apparatuur zou worden meegenomen, maar de auto was te vol volgens chauffeur en zou een andere chauffeur regelen die dag om Apparatuur op te halen. Na drie dagen zelf maar naar de milieustraat gebracht.

Henk 08-09-2020

Ik heb contact gehad over mijn bestelling ze hebben het prima uitgelegd en mede daardoor mijn bestelling geplaatst.
Bestelling mooi en zeer goed verpakt ontvangen.

Nico Glasbergen 08-09-2020

Gegoogeld naar de door ons gekozen koelkast. Daarna snelle en accurate levering en twee medewerkers die de inbouw hebben verzorgd, verstonden hun vak.
Perfect.

Marc de Best 08-09-2020

We hebben een nieuwe inbouwkoelkast besteld ter vervanging van een overleden exemplaar. De keuze was snel gemaakt en bij het afrekenen gekozen voor montage. Hierop volgde per mail enkele vragen om zeker te zijn dat de nieuwe koelkast wel zou passen en de werkzaamheden in te schatten. De vervolgens gemaakte afspraak is keurig nagekomen en de koelkast is perfect gemonteerd. Al het verpakkingsmateriaal is afgevoerd alsmede de oude koelkast. Zeer prettige monteur, en vooral kundig. Absoluut een aanrader.

Ronny 08-09-2020

Grote keuze , goede prijs ,goede service en snelle levering zou het iedereen aanbevelen om keukentoestellen te bestellen via Keukenloods.nl

Vanessa 08-09-2020

duidelijk en snelle levering
En heel blij met de kookplaat, koken is nu een plezier

Zita 08-09-2020

Mooie showroom. Veel keus, goede levering.
Vriendelijk Personeel.
Nette bezorger.

Tom 08-09-2020

Snel en betrouwbare accurate shop! Vakkundig geïnstalleerd en een prima combi- oven! Werkt uitstekend.

Ben V 04-09-2020

goede meedenk communicatie en al is er met verschillende medewerkers gesproken
alllen kunnen dossier inzien en pakkeh het prima op

H.D.F.S. 04-09-2020

Deskundig, zeer zorgvuldig, stript en klantgericht.
Kortom, van harte aanbevolen.

Knollenburg 04-09-2020

Wij waren/ zijn zeer tevreden over de shop. Zeer vriendelijk personeel. De persoon die ons heeft ontvangen, had heel veel kennis over het door ons geïnteresseerde product. Over de levering, geen enkele opmerking. Eveneens zeer tevreden over de levering en de plaatsing van ons apparaat door de installateur.
Waarom wij voor deze shop gekozen hebben, was puur toeval. Niet op aanraden van anderen.

Kelly 03-09-2020

Wij zijn netjes ontvangen in de winkel, en werden goed geholpen met onze vragen die we hadden.
Ook de levering ging vlotjes.
Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf