Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ali 06-01-2021

Ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop bij keukenloods. Mijn bestellling is heel snel bezorgd. Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam !

Vincent 06-01-2021

De bestelling via de telefoon gedaan. De Keukenloodsmedewerker heeft mij vriendelijk te woord gestaan, met als gevolg een bestelling. Afgesproken dat eea ook geïnstalleerd zou worden. Dat was ondanks de kerstdagen geen enkel probleem. Exact volgens afspraak kwam er een deskundige monteur, die eerst de oude apparatuur ontmanteld heeft en vervolgens het nieuwe geïnstalleerd. We zijn dan ook bijzonder tevreden over de gehele afwikkeling. Waarom dan geen 10. Ik denk dat er altijd wel iets valt te verbeteren. Maar ik kan het nu even niet bedenken.

Paul Barel 06-01-2021

Hele mooie showroom met vriendelijk en uiterst kundig personeel. Ook de levering verliep prima. Ondanks een verontrustend telefoontje dat niet alles compleet was, is er toch compleet geleverd.

Paul 06-01-2021

Prijs / kwaliteit en duidelijke website is in combinatie met de merk website

Ramon 06-01-2021

Fijne winkel met een groot assortiment tegen scherpe prijzen! Levering was helaas wel iets later als aangegeven maar uiteindelijk is dit netjes opgelost door de medewerker. Uiteindelijk erg tevreden met de aankoop en kan het zeker aanraden!

Kookplaat 06-01-2021

Ik heb mijn bestelde kookplaat nog Steeds niet. En Keukenloods bied ook geen oplossingen.
Officiele reactie van Keukenloods 06-01-2021

L.S.,

Dat is vervelend! Daar breng ik graag verandering in. Wil je je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan kijk ik met je mee.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Annemarie 06-01-2021

De aflevering ging zelfs sneller als verwacht toen bleek dat de winkels door de lockdown weer dicht gingen. Heel prima dus.

Mari 06-01-2021

Keukenloods had veruit de beste offerte voor mijn nieuwe keukenapparatuur, met hele goede kortingen. Betaling bij aflevering ha mijn voorkeur en dat kon ook. Sommige apparatuur werd helaas later geleverd dan gepland, maar dat kwam door vertraging bij de fabrikant. Keukenloods dacht wel steeds goed mee en zorgde ervoor dat de andere apparaten wel op tijd kwamen.

Siewert 05-01-2021

Behalve zeer scherpe prijzen ook goed en objectief advies, erg klantvriendelijk bij tussentijdse wijzigingen.

Marga 05-01-2021

Goede service aan de telefoon voor vragen, terzake deskundig en leverdatum telefonisch veranderd. Geen probleem.

Betty 05-01-2021

Prettig geholpen goede voorlichting, en goede service zou er zeker weer iets kopen

Peetfum 05-01-2021

Zowel via telefoon als email prettig contact; goede uitleg, prima geholpen.

Rob 05-01-2021

Bestelling liep vlot, goed geïnformeerd over levering duidelijke afspraak lever data bezorger heel vriendelijk en op afgesproken tijd aanwezig. Erg blij dat ik bij jullie de inbouwkoelkast heb gekocht bevalt ook prima

andries en sherry 05-01-2021

We kochten een vaatwasser en een koelkast. We zijn met de apparatuur zeer content en de prijzen waren werkelijk scherp.
De vaatwasser kwam zelfs vroeger dan beloofd en is zeer zorgvuldig door twee vriendelijke monteurs geïnstalleerd. Bij de koelkast hadden we een foute maat besteld en die werd zonder morren vervangen.

CJM Broos 05-01-2021

We zijn goed geholpen in de winkel, het was nog best een zoektocht om de 2 verschillende apparaten bij elkaar passend te laten zijn. Het is gelukt en het resultaat ziet er erg goed uit.

Nico 05-01-2021

Alles verliep perfect vanaf de bestelling tot aan de levering. Ook geen enkel probleem bij de terugleveren van het oude apparaat. Super. Grote duim.

Ton Tuk 05-01-2021

De shop is overzichtelijk en er is een korte response.
Het is overzichtelijk en de contacten vriendelijk.

5-1-2021 05-01-2021

Goede prijs, makkelijk online te bestellen. Goede communicatie mbt levering. Nette en snelle aflevering. Correcte plaatsing. Dus meer dan tevreden.

Irene Oemar 05-01-2021

Alles is gegaan zoals telefonisch afgesproken. Goed product! Snelle levering. Heel makkelijk vanuit je luie stoel te bestellen.

Peter 05-01-2021

Eenvoudige bestelling, snelle levering met adequate informatie. Uitstekende kwaliteit van de keuken apparatuur.

John 05-01-2021

Goede voorlichting en mooie overzichtelijke winkel.
Snelle leveringsservice aan huis.

Usame 05-01-2021

Ik heb bij Keukenloods een fornuis gevonden die ik niet kon vinden in de voorraad van andere retailers. Dus erg goed qua het hebben van verschillende soorten items in de voorraad.

De levering werd ook goed geregeld en gebeurd zonder enig probleem.

Ron Rouwenhoff 05-01-2021

Snelle afhandeling van de aanvraag en het bieden van een alternatief. Prijstechnisch ook prima opgelost.

Dennis 04-01-2021

Wij waren op zoek naar een inductiekookplaat en oven. Bij keukenloods in Zaandam goed geholpen en geadviseerd binnen de mogelijkheden die wij hebben aangegeven (grootte van de kookplaat en oven).

Willeke 02-01-2021

Keukenloods heeft bijna alles en is daarnaast ook echt voordelig. We werden heel vriendelijk geholpen.