Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fred 21-07-2021

Prima en vooral een snelle service en levering. De levering aan huis was prima geregeld.

Ellen 21-07-2021

Ondanks een verbouwing, hartelijk en gastvrij ontvangen met koffie. Uigebreide uitleg en informatie ontvangen en de aankoop de volgende dag al in huis.

Rob 21-07-2021

Wordt goed te woord gestaan en volgende dag netjes geleverd, oude koelkast meegenomen

Ka 21-07-2021

Service staat voorop en alle wensen worden vervuld. Super tevreden over mijn nieuwe keuken met apparatuur van Siemens

Bert L 21-07-2021

Aantrekkelijke en overzichtelijke site. Duidelijke afbeeldingen en makkelijk te filteren zoekfunctie. Scherpe prijzen en telefonische informatie snel en to the point. Fijn contact over de levering en plaatsing van de koelkast. Je voelt je echt klant hier.

Hans Biemans 20-07-2021

Prima winkel met goede adviseur.
Geen poespas, maar duidelijk en vlot!

Maud 20-07-2021

zeer gemakkelijke website, duidelijke omschrijving van het product, snelle service en terugkoppeling op de e-mail. snelle levering conform afspraak en aangegeven tijd. goed ingepakt product tegen beschadigingen.

E.J.P. 20-07-2021

Conform afspraak geleverd, correct afgehandeld. Overtollig materiaal zonder pardon weer teruggenomen.

Mw. C.H.J. van As 19-07-2021

Informatie over mijn aankoop; de hulp en uitleg van de verkoper waren prima in orde. Communicatie over levering correct.

Rogier 19-07-2021

Snel, heldere uitleg, veel keuze, lage prijs…. Wat wil je nog meer, ik zou het niet weten!

JoostV 19-07-2021

Prima shop, alleen ze zeggen binnen 24 uur via eigen bezorgdienst, maar dit wordt dan PostNL. En dan begint de ellende. Levering wordt - door PostNL- pas na 2 dagen maar dan ineens een mailtje van PostNL dat eea bezorgd is met een handtekening. NIET bij mij! Dan weer mail van PostNL en dan wordt het ineens geleverd.In een doos die fiks beschadigd was. Levertijd 24 uur wordt dus 4 werkdagen! Slechte zaak met PostNL

maurice mouwen 19-07-2021

Goede site, goede prijs,voorraad vaatwasser besteld en conform planning snel daarna geleverd (bij mij kon het de volgende dag niet, dus de dag erna geselecteerd)

Gerrie 19-07-2021

Alles is netjes geleverd, en art die niet op tijd konden leveren samen een oplossing voir gevonden

Top! 19-07-2021

Snelle levering, goede prijs, vriendelijke monteur met verstand van de zaken,..

P. Wulffraat 18-07-2021

We werden goed geholpen bij het keuze maken. Ook de prijs voor het artikel was lager dan bij andere keukenzaken.

Monique Nohlmans-Wanders 18-07-2021

Super vriendelijke verkoper, toevallig op deze site gekomen. De planner voor een afspraak betreffende plaatsen stond voor meerdere opties open en tot slot de monteur was zeer beleefd en vakkundig vooral als je alles alleen doet.
Dus in het kort, dik, dik tevreden.

welke naam? 18-07-2021

We zijn telefonisch en mondeling uitstekend geholpen door heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ook de website is duidelijk en klantvriendelijk in gebruik.
De apparaten die we aangeschaft hebben zijn keurig op tijd en schadevrij geleverd, en werken prima.
Wij zijn zeer tevreden!

Roelf ensi n g 18-07-2021

Super goed keurig op tijd met de levering netjes in de verpakking
Niets om over te klagen in een woord toppy

patrick wenn 18-07-2021

Mooi op de afgesproken datum geleverd, de monteur was kundig en vriendelijk de oude ijskast mooi meegenomen zoals afgesproken, ik ben over de inbouw koel / vries combinatie zeer tevreden.

Bernie 18-07-2021

Goede kwaliteit-prijsverhouding. Doen wat op de site staat, snelle levering.

Kees 18-07-2021

Goed product en snelle bezorging! Al verschillende keren iets besteld en is heel goed bevallen echt een aanrader!

Smly 18-07-2021

Duidelijke webshop, heldere communicatie en komt afspraken na. Levering volgens afspraak en superblij met het product!

willem 18-07-2021

Keukenloods gaf mij een duidelijk antwoord op mijn vragen. Dit samen met de prompte levering hebben ervoor gezorgd dat ik zeer tevreden ben over mijn aankoop.

Aron 17-07-2021

Met wat vertraging keurig geregeld. Voor een van de apparaten hebben we ieen alternatief moeten kiezen.

Henk 16-07-2021

Artikel was overal slecht leverbaar maar uiteindelijk voor keukenloods gekozen, waren sws de goedkoopste en ik werd super op de hoogte gehouden over de status van mijn product.

Top zaak