Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

D.Balvert 18-03-2020

De winkel van Keukenloods is zeker goed en het personeel beviel ons ook prima. De gekochte koelkast zijn wij heel erg blij mee en staat super mooi in onze keuken.
De levering van de koelkast was erg slecht. De heren waren met ze tweeën, maar 1 van hun had geen zin om uit de bestelwagen te komen. De jongen die wel zin had om iets te doen, vond het wel vervelend dat hij de koelkast niet gewoon voor onze voordeur mocht laten staan. Na wat gemopper toch maar binnen gezet, maar wel met super veel karton en nog meer piepschuim er omheen. Neem die rotzooi lekker mee.
Als je zo een dure koelkast koopt, mag je wel wat meer service verwachten bij aflevering.
Officiele reactie van Keukenloods 18-03-2020

Beste D.,

Fijn om te lezen dat de aankoop goed is verlopen. Jammer genoeg is dat niet zo gegaan met de levering, mijn excuses hiervoor.
Het is inderdaad de regel dat de chauffeurs het verpakkingsmateriaal niet meenemen. Wat wél zou moeten, is dat het apparaat binnen wordt gezet (doorgaans over de eerste drempel) en helaas is dit niet soepel verlopen.

Ik hoop dat de koelkast zelf bevalt. Mocht je hier nog vragen hebben, hoor ik het graag via emma@keukenloods.nl

Groeten, Emma.

J.Wittens-Mels. 18-03-2020

De koelkast is prima en de bezorging en plaatsing kan niet beter.
We zijn dus dik tevreden.

EvD 18-03-2020

Ik ben zeer tevreden, snel vriendelijk en deskundig geholpen met mijn zoektocht naar een nieuwe carouselkast. Prima prijs kwaliteit verhouding en goede service

ThM 18-03-2020

Ik woon in de buurt van Alkmaar en wilde voordat ik een beslissing nam over welke koelkast ik zou kiezen een aantal modellen zien in de winkel. Ik was vooral geïnteresseerd in de Etna koel/vries combinatie. Ik heb in geen enkele winkel deze koelkast kunnen zien. Ik heb voor de Keukenloods gekozen omdat daar in ieder geval nog wat andere modellen dan de gebruikelijke witte of roestvrij stalen koelkasten te zien waren. Voor de Etna koelkast had ik naar Arnhem moeten gaan!

Ik ben goed geholpen in de winkel maar bepaalde informatie is achterwege gebleven. Ik wilde de beige versie van de Etna Koel/vries combi. Op internet had deze de door mij gezochte beige kleur. In werkelijkheid bleek hij heel licht creme, bijna wit, te zijn. Ik wist dat er ook een zachtgroene versie was dus ik heb de keukenloods gebeld. De man aan de telefoon begreep mijn teleurstelling en zei dat ik hem zonder extra betaling mocht ruilen. Deze groene versie blijkt echter mat te zijn. Ik wil hem houden, het is verder een prachtige koelkast die heel mooi in mijn keuken past, qua kleur en vorm, maar ik zou aan hoogglans de voorkeur hebben gegeven. Al met al vind ik dit dus een probleem; dat je de koelkast die je wilt hebben niet eerst kunt zien. De Keukenloods had toch minstens één exemplaar hiervan in huis moeten hebben.
Een ander punt is de bezorging. Zaken als Coolblue zetten de koelkast voor je in de keuken, plaatsen hem ook, en nemen de oude koelkast mee. De Keukenloods doet dit ook, maar dan moet de oude wel al buiten staan en de nieuwe zetten ze ook bij de deur neer. Ze stellen hem dus ook niet waterpas voor je! Toen ik vroeg of dat niet anders kon kwamen ze met het voorstel dat een installateur, minstens een week later, en voor 100 euro extra dat zou komen doen. Op mijn vraag waarom dat niet in een keer kon zei de vrouw dat de auto's van de installateurs te klein waren om een koelkast in te vervoeren. Die optie heb ik dus laten vallen.
Al met al zijn mijn gevoelens dus gemengd. Voor het kopen van een koelkast zou ik de keukenloods in ieder geval niet aanraden.
Officiele reactie van Keukenloods 18-03-2020

Beste ThM,

Hartelijk dank voor je uitgebreide review, dat stellen we op prijs. Ook hartelijk dank voor de feedback, die is uiteraard altijd welkom. We werken samen met een bedrijf, die de producten installeert. Daar kan inderdaad wat tijd overheen gaan voordat de installateur tijd heeft om langs te komen.

Hopelijk is het wel gelukt om de koelkast neer te zetten. Ik hoop dat de koelkast bevalt, ook al ging je voorkeur uit naar een andere uitvoering.

Groeten, Emma.

EricD 18-03-2020

Shop heeft een prima prijs-kwaliteit verhouding. Deskundige en nette installateurs

L. Brink 18-03-2020

We zijn heel vriendelijk geholpen en de wasemkap is snel bezorgd ook was de communicatie voor de aflevering heel duidelijk. Top

carl verhoeven 18-03-2020

makkelijk bestellen,zeer snelle afspraak voor levering,snelle levering ook in Belgie,zéér scherpe prijzen,top

Rik 18-03-2020

Goed geprijsd, breed assortiment, snelle levering. Originele bestelling had een lange levertijd, en voor een zeer kleine bijbetaling een alternatief geleverd.

Linda 18-03-2020

Erg tevreden, meedenken en snel ha delen, volgende dag de spullen in huis, top!

Jac 18-03-2020

Top, afspraken op tijd en voortgang is goed te volgen. Reactie op mail is snel en adequaat. Daar Kanne verder mee!

HuiPri 18-03-2020

Ik kwam via de site op de outlet terecht. Daar zag ik een paar mooie aanbiedingen. Maar na contact met de winkel bleek dat de outlet niet bijgewerkt was, 2 van de 3 showroom-magnetrons waren al gereserveerd of verkocht
Daarop stelde de verkoper voor dat hij eenzelfde nieuw apparaat nog wel voor de outlet-prijs kon leveren.
Prima aanbieding dus. Ook nog thuisbezorgd voor 20,-
Maar voortaan wel beter zorgen dat de outlet bijgewerkt wordt. Vandaar de 8.
Winkel aanbevelen? Ik beveel nooit aan.

Petra 18-03-2020

Netjes geholpen, bestellingen op tijd geleverd en ook retour werd netjes afgehandeld.

Hans 18-03-2020

Goede medewerker en plezierig om mee te praten. Het verstand van het te bestellen apparaat. Dit laatste uiteraard ook gekocht. Aflevering zoal afgesproken en lekker op tijd. Een goede “loods” om mee te navigeren.

Paul 17-03-2020

Groot assortiment waardoor er altijd een passende oplossing te vinden is. In mijn geval een bestaande koof waar een afzuigkap in moest passen: juiste product gevonden, snel geleverd en gemonteerd!

M. Siahaija 17-03-2020

Ontvangst vond ik niet zo gastvrij, kon beter. Als je voor het eerst komt mag wel behoorlijk verteld worden waar wat staat.
Degene die daarna ons kwam helpen was heel vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Daar had men wel een voorbeeld aan kunnen nemen.

Nicolèn Schoof 17-03-2020

Er werd goed meegedacht prima advies gegeven.
Vriendelijk personeel en behulpzaam.

W. De Vries 17-03-2020

Snelle service en een goede prijs. Op een paar gestelde vragen kregen wij snel en duidelijk antwoord.

Geert 17-03-2020

Ik heb deze shop gekozen door de vele positieve review, 's die ik gelezen heb over de shop en de mensen die daar werken en de eigenaren ervan.
Super goede stofzuiger en verder mooie spullen voor super prijzen. Echt een aanrader de shop.

Bosje 17-03-2020

Qua prijs en service top een aanrader ben zeer tevreden en een prima product

Mar 17-03-2020

Snelle levering, goede prijs van een inductiekookplaat die overal elders duurder was.
Vriendelijke verkoper die netjes de plaat in mijn auto legde. ( zag er in mijn ogen alleen niet zo netjes uit )

Myriam 17-03-2020

Telefonisch goed te woord gestaan en goed op de hoogte gehouden over de levering. Ik ben echt heel blij met mijn afzuigkap van falmec en de service die ze mij hebben geboden om achteraf te kunnen betalen .

R Stegen 17-03-2020

ik ben perfect geholpen door Keukenloods. Breed assortiment, goede voorlichting, scherpe prijs, meedenken en komen tot goed oplossing, tijdige levering. Feitelijk een 10 maar omdat het altijd beter kan een 9 ;-)

E.L.T.baron van isselmuden 17-03-2020

bezorging op tijd.eerder dan gepland na overleg aflevering tot in keuken. Keurig vlot en netjes Chapeau

Thijs 17-03-2020

Een samsung vaatwasser besteld ter vervanging. De daadwerkelijke maten klopte niet van de vaatwasser, Makkelijk geruild voor een kleine bijbetaling voor een €150 duurdere vaatwasser. Snelle afhandeling. (zondag 1e besteld, en vrijdag 2e bezorgd)

E. Meijerink 16-03-2020

Heel klantvriendelijk bedrijf. 1 x extra terug moeten komen voor plaatsing. Werd zonder problemen of extra kosten geregeld!