Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arjan 05-10-2021

Fijn geholpen door de helpdesk om mijn spullen te vervangen na waterschade .

J. Huijser 05-10-2021

Geen site bezocht, gewoon maar direct naar de winkel gegaan in Utrecht op de Woonboulevard; uitstekend advies/geholpen met de aanschaf van apparatuur alsook de snelle inplanning van aflevering en no nonsense installatie daarvan en het meenemen van de oude apparatuur. Hulde

Ronald 05-10-2021

Goede service! Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Zou keukenloods zeker aanraden!

Hw69 05-10-2021

Bestelling ging vlot. Site duidelijk en overzichtelijk
Datum bij aangegeven van bezorging.
Alles correct geregeld

Frank Huissen 05-10-2021

Goede betrouwbare service
Een winkel die mee denkt met de klant.
Kan het iedereen aanraden,want bij bij de keukenloods is AFSPRAAK ook echt AFSPRAAK
... uit Haarlem

Gé van Galen 05-10-2021

fijne shop,heeft veel topmerken en een verkoper die er verstand van heeft en goede adviezen aanreikt

Trijnie 04-10-2021

De door ons uitgezochte vaatwasser was hier op voorraad en is snel geinstalleerd

Frank M. 04-10-2021

Goede prijs, snelle levering van een combimagnetron, werkt goed en een goede duidelijke handleiding bijgevoegd

nienke Pater 04-10-2021

Ik vindt ze geweldig omdat ze goede service geven ik had een foutje gemaakt en ik belde naar ze en een en al vriendelijkheid en mee denken en oplossen, zo als het hoort was en ben er super blij mee en de vriezer is ook super!

Andre 03-10-2021

Goed geholpen en geïnformeerd. Bestelling daarna soepeltjes en alles op tijd geleverd

AK 03-10-2021

Goede gebruiksvriendelijke site, echter via de telefoon besteld de betreffende medewerker gaf nog wat bruikbare aanvullende informatie. Snelle levering. En ook mooi dat er gepind kan worden bij levering aan de deur.

hans 02-10-2021

super geholpen,
leverdatum was een probleem maar mooi een vervanger gekregen

Ria 02-10-2021

Het is mooie koelkast die doet wat je wilt. Ikben er zeer tevreden over en hoop er lang plezier van te hebben

Cees 02-10-2021

Afspraken van levertijd goed na gekomen
Vriendelijk personeel
Bieden zelfs aan om de goederen in de auto te zetten

Boymans 02-10-2021

Omdat het apparatuur wat wij hadden besteld goedkoper was dan bij het bedrijf waar we de keuken hadden besteld.
Er moest nog een correctie in de bestelling plaats vinden en dat is mooi opgelost.
Keukenloods is een aanrader.

Simon Meirmans 01-10-2021

Ben geheel tevreden over de keukenapparaten die ik bij de Keukenloods heb aangeschaft en de snelheid (binnen anderhalve week). Bovendien is de apparatuur keurig en snel gemonteerd.

S 01-10-2021

Snelle levering, mooi product voor een goede prijs. Zeer tevreden voor mijn nieuwe droger

Sophia 01-10-2021

Keukenloods medewerker dacht heel constructief mee over geschiktheid van te plaatsen apparaat, verzetten plaatsingsdatum was geen probleem, supervriendelijke medewerkers, prima apparaat, snel geplaatst.

Angelique 01-10-2021

Producten zijn naar wens alleen de snelle inbouw lukte helaas niet doordat er geen goede afstemming was tussen de levering en installatie. Daardoor een week langer zonder over gezeten.

F_BN 01-10-2021

Hele fijne winkel met goede (online) service. Vrijwel zeker de goedkoopste en snelle levering. Ook de levering zelf verliep vlot, netjes een kwartier voor levering gebeld op de afgesproken tijd. Zeker een aanrader, voor zowel service, prijs als producten.

Pieter Bas 01-10-2021

Super goed geholpen door vriendelijk en geduldig personeel. Hebben meteen even de voorraad en levertijd gecheckt. Netjes op de afgesproken datum geleverd. En......een super prijs! Deze winkel zou ik dan ook zeker aanbevelen.

Bennie 30-09-2021

Wij zijn erg goed geholpen, hij nam alle tijd voor ons en fijn mee gedacht!

zijn niet in een winkel geweest 30-09-2021

We zijn niet in de shop geweest hebben online besteld boven verwachting is het keurig geplaatst een beleefde jongen en zeer handig de vaatwasser voldoet aan onze wensen we zijn happy met deze vaatwasser

Johannes 30-09-2021

De communicatie liep niet helemaal lekker. Een apparaat kon niet op de afgesproken levertijd worden bezorgd, toen werd de gehele order maar met 4 weken, zonder vooraf overleg, verschoven. Uiteindelijk is het apparaat dat later zou komen uit de orderbevestiging gehaald en elders besteld.

Fam Groen 29-09-2021

Een nieuwe vaatwasser gekocht bij keukenloods, telefonisch contact gehad over vaatwasser, besteld en na 5 dagen keurig bij ons geïnstalleerd, kan alleen maar zeggen, top geregeld zijn heel tevreden met onze nieuwe Bosch vaatwasser. Kan iedereen keukenloods aanraden!!!