Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mirjam 29-10-2020

Snelle levering. Er waren 2 bakjes beschadigd in de deuren van Amerikaanse koelkast. Dit doorgegeven en het probleem werd direct verholpen. Super service

Tevreden klant 29-10-2020

Na bestelling iets mis gegaan in communicatie kwa levering , maar na telefonische contact erg goed opgelost.
Ik ben heel erg tevreden

Henk Oosterbaan 29-10-2020

Mede, op advies van iemand, die regelmatig voor zijn werkgever, Keukenloods apparatuur, moet plaatsen. Wordt volgens afspraak met Keukenloods, bezorgd. Daarnaast was de bezorger, niet alleen op tijd, maar ook een keurige, kerel, die de oude apparatuur. meegenomen, heeft, ook volgens afspraak.

Carin 29-10-2020

duidelijke omschrijving van het artikel , Bosch inbouw oven, en hele goed prijs. Bestelling zelf op gehaald in Opmeer, snel in huis dus! Werkt naar tevredenheid.

Frits 29-10-2020

Prima geadviseerd en het bestelde fornuis keurig bezorgd en netjes geplaatst. Heel tevreden

kLANTVRIENDELIJK!! 29-10-2020

Ik heb via de website van keukenloods koolstoffilters besteld met bezorgkosten van 8 euro. Al snel hierna werd ik gebeld door een medewerker van keukenloods dat zij dit persoonlijk laten bezorgen zonder deze extra kosten van 8 euro. vandaar deze optimale beoordeling van KEUKENLOODS in ZAANDAM!.

Hans Wouters 29-10-2020

Prima telefonische info.
Prima waarschuwing voor grootte nis.
Uitstekende info over bezorging.

Harry 29-10-2020

Super snelle levering
Goed verpakt en de kookplaat zijn we zeer tevreden over. Top

Ellen 29-10-2020

mooie winkel.
personeel denkt mee met de klant en probeert een oplossing te vinden passend bij de klant.
1 aandachts punt m.b.t. de outlet. 1 artikel miste een stekker en dat wisten we niet, dus was zoeken en een inspectie nodig om die veilig aan te sluiten.

Yara 29-10-2020

Ik heb na ongeveer 2 jaar nog een extra onderdeel besteld. Alles was nog bekend en werd heel snel geregeld.

Stef 29-10-2020

Gezocht naar een kwalitatief hoogwaardig inductiefornuis. Bij Keukenloods bleek een showroommodel te staan De prijs was aantrekkelijk en werd zelfs nog verder naar beneden aangepast. Verder even correct geholpen als bij een nieuw toestel.

Mitchl66 29-10-2020

Verkeerde afzuigkap besteld, maar netjes kunnen ruilen en het verschil in prijs snel terug gekregen. Goed telefonisch bereikbaar en goed advies over een alternatief model.

Henk van Westerlaak 29-10-2020

telefonisch goed geholpen, na uitleg over de spoelbak, een goede keus kunnen maken, het product voldoet goed

Leon 29-10-2020

Goede prijs, en strakke snelle levering.
Het apparaat was verder prima in orde, niets op aan te merken

Muhammet 29-10-2020

Ze zijn heel goed te bereiken ik ben ook goed geholpen. Ze zijn ook flexibel. Mijn keuken moest verplaatst worden naar een andere dag helemaal niet moeilijk over gedaan.

JAJ vd Ploeg 29-10-2020

Ik was op zoek naar een fornuis met een specifieke breedte. Zeer goed geholpen en het fornuis was ook nog eens vrij vlot leverbaar.
Ondanks de huidige Corona-tijd heeft de bezorger het fornuis over de drempel bezorgd ipv ervoor. Wat zeer veel sjouwwerk scheelde voor mij.
1 tip voor alle fabrikanten (in dit geval Bertazzoni) ; haal alstublieft die bescherm folie een keer een stukje weg als je iets vastschroeft. Wat een ellende is dat.

Martin 28-10-2020

Erg mooie producten en tevens ook de allernieuwste. De bestelling is echt super vlot verlopen.
Vindt dat er een goede bedrijfsservice is.
Ook het product wat ik besteld had was aardig snel in huis.
Zou hier zo weer aankopen doen.
Fijne zaak

L. Lucas 28-10-2020

Binnen een week na bestelling was de koel-vriescombinatie geleverd en geïnstalleerd. Een verademing vergeleken met andere leveranciers.

Leonie 28-10-2020

Wij wilden graag een energiezuinige wasdroger. Nadat we wisten wat we precies wilden hebben , had keukenloods als enige deze droger én nog vriendelijk geprijsd. Gelijk besteld en een week later in huis. Keurig binnen afgesproken tijd bezorgd en veel gemak van onze droger.

Zeer tevreden klanten, Fam. elsinga 28-10-2020

snel en.accuraat , bij vragen wordt er adequaat
gehandeld. Dus Prima.
Ook bij technische vragen kun je bij Keukenloods en hun werknemers terecht en wordt er direct naar een oplossing gezocht en meesta gevonden.

Prime ervaring 28-10-2020

Eenvoudig gevonden wat we zochten en duidelijke communicatie over levertijd met zowel Keukenloods als de monteur.
Die laatste dacht tijdens de installatie ook nog eens goed mee bij kleine probleempjes die zich voor deden.
Prime ervaring.

G. Wagenvoorde 28-10-2020

Ik kon het artikel in de winkel niet krijgen. Op de website was het door de winkel geadviseerde artikel wel aanwezig. Op een gegeven moment kreeg ik na mijn bestelling de mededeling dat het artikel niet meer leverbaar was. Kort daarna ontving ik een nieuwe mail met de mededeling dat het toch bezorgd zou worden. Dat bleek ook het geval. Ik heb via de winkel een telefoonnummer van een installateur gekregen. Die heeft een paar dagen na ontvangst van het artikel voor de installatie gezorgd. Achteraf gezien ben ik blij met de aankoop, die naar behoren functioneert.

G.Sachs 28-10-2020

Ik ben tevreden over het bedrijf en de medewerkers zijn goed gespecialiseerd

petra 28-10-2020

op tijd geleverd, al eerder met succes besteld bij jullie, ik zou het iedereen aanbevelen, laagste prijs

Dick 28-10-2020

Prima aankoop gedaan (atag inductie kookplaat) eerst via de site gebeld voor de beste prijs en later in de winkel prima geholpen door een medewerker. Het enige was dat hij niet op de hoogte was van de prijzen die via de website tel waren doorgegeven. Hij ging daar overigens zonder probleem in mee.