Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

W. en M. Quireyns 02-12-2021

Geweldige service in de winkel. Geduldige, vriendelijke medewerker.
We kregen uitgebreid antwoord op onze vragen.

Renzy 01-12-2021

Heel erg tevreden. Vrij snel geplaatst na onze bestelling. Erg blij met onze kookplaat.

Keukenloods 30-11-2021

Goed werk geleverd
Waren netjes op tijd
Oude machine meegenomen alles weer ingebouwd zonder rotzooi

Frank 29-11-2021

Eerlijk oprecht goed en snelle bediening verzending, en schappelijke prijs. Bedankt.

Anke 29-11-2021

Zeer goed bereikbaar en klantvriendelijk. Denken echt met je mee en denken in oplossingen.

Jos van der Loo 27-11-2021

Al meerdere keren hebben we bij de Keukenloods artikelen besteld, welke in overleg met het deskundige personeel geplaatst konden worden. In de winkel krijg je een juist en goed advies. En wordt een overzichtelijke offerte gemaakt. Kortom we zijn zeer tevreden over de Keukenloods, en bevelen ze graag aan.

Marie-Jose Rasenberg 26-11-2021

We hebben 3 apparaten aangeschaft , waarvan 1 verkeerd was geleverd maar zeer snel opgelost . Wij zijn super tevreden over Keuken loods , echt een aanrader , goed advies en prijs technisch erg interessant.

Eric 26-11-2021

Al vele dingen gekocht. Totnutoe altijd hunafspraken na gekomen. Het inbouwen van mijn koelkast ging ook goed. Stroom moeten aanpassen zonder probleem. Zeer tevreden.

Rene 26-11-2021

Wij zijn prima geholpen bij de keukenloods. De prijzen waren zeer concurrerend ten opzichte van andere aanbieders. Betaalvoorwaarden zijn prima en levering goed geregeld. No nonsens en prima advies.

R N M vd Hurk 26-11-2021

Per telefoon mijn bestelling geplaatst na bezoek op de site ,per mail de bevestiging binnen 5 min.
Na de afgesproken termijn een mail de mijn bestelling klaar stond , opgehaald ,afgerekend gemonteerd en klaar .
Iedereen blij !

Willem Witteveen 26-11-2021

Heb bij Keukenloods.nl een afzuigkap besteld. M'n ITHO deed het niet meer en heb eenzelfde (nu merk NOVY) kunnen kopen bij deze site. Kon deze zelf gemakkelijk monteren, daar ik gebruik kon maken van de oude bevestigingsmiddelen, die al op de goede plek bevestigd zaten. Nieuw is de led-verlichting. Zeer vlotte levering tegen een gunstige prijs. Ben er erg blij mee.

Ger 26-11-2021

Top producten voor een betaalbare prijs en goede uitleg en service een dikke 10

Marieke 26-11-2021

Lang verhaal kort, de oven is meer dan fantastisch, ik had een klacht over de transporteur, maar de medewerker van Keukenloods heeft dit meer dan top aangehoord en opgelost, dus geweldige online winkel👏🏻

Tom 26-11-2021

Meerdere malen apparaten gekocht en telkens op een prettige wijze kunnen zoeken en een keuze kunnen maken.

Bèr 26-11-2021

We waren toe aan een nieuwe koelkast . Daar hebben we gekozen voor een mooie ruime koelkast . Er was een snelle levering en we zijn dan ook 100 procent tevreden .

Michel 26-11-2021

Meerder apparaten gekocht bij keukenloods. - - Goede service
- Nette levering
- duidelijke communicatie
- TOP bedrijf

R. Busink 26-11-2021

Prijs was concurrerend ten opzichte van de andere bedrijven die we hebben bezocht

De monteur was vakkundig en prettig in de omgang.

Richard 26-11-2021

Vorig jaar hebben we alle inbouwapparatuur gekocht bij Keukenloods en de service was zo top dat we nu weer besloten om niet verder te kijken maar meteen weer naar Keukenloods zijn gegaan.

Nuijten 26-11-2021

Zeer vriendelijke verkoper in Roosendaal. Goede informatie. Prima afhandeling.

Gerard wilinsen 26-11-2021

Ik heb voor keukenloods gekozen omdat mijn zwager al diverse apparaten bij deze leverancier heeft gekocht en altijd tevreden is over de afwerking en de klantvriendelijkheid van deze zaak.Ik heb mijn bestelling twee weken terug in gebruik genomen en ik ben er erg blij mee en ook zeer tevreden met de afhandeling.Ik bestel zeker weer als wat nodig heb.

Hans 26-11-2021

Ik ben spontaan de winkel in gestapt en een supermooie bosch vaatwasmachine gekocht. De dag erop thuisbezorgd en we hebben deze zelf geïnstalleerd. Super stil en fijne machine, 1 licht min puntje: de insteekopeningen voor de borden en pannen in de onderste lade hadden wat minder schuin mogen staan.
Maar dik tevreden met de service en snelle bezorging!!

Gideon 26-11-2021

Prijs kwaliteit is goed. Echter moet je er wel scherp op toezien dat alles naar wens verloopt. In mei een grote order gedaan maar apparatuur wordt niet vastgehouden. Ondanks dat ze dat wel op de website aangeven. Zeker in deze tijd wil je op tijd bestellen maar dat blijkt dan ook geen garantie. Uiteindelijk in deelleveringen kunnen realiseren maar de grootste deellevering staat nog steeds op onbekend. Het is een beetje chaotisch. Wat geleverd wordt is goed en de service is ook gewoon goed.

arie 26-11-2021

goede service en betaalbaar en bestelling snel in huis
goed uitziend procukt

F. v.d. Bergh 26-11-2021

Prima voorlichting, niet opdringerig maar vriendelijk, rustig en deskundig. Wij zijn heel tevreden

Dicky 21-11-2021

Ik heb een redelijk goede voorlichting in de winkel gekregen. Ik heb nog meer winkels bezocht om de informatie te toetsen. Vervolgens heb ik de inductiekookplaat bij Keukenloods gekocht omdat de prijs concurrerend was en de plaat in voorraad was. Na bestelling is hij twee dagen later bezorgd. Ik ben een beetje laat met deze review omdat mijn installateur niet eerder tijd had om de kookplaat te monteren.