Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

J Maarschalkerweerd 30-04-2020

Bijna alles in orde ze komen nog 1 x van service dienst om de laatste puntjes op de i te zetten ben zeer tevreden

John 30-04-2020

Gewoon prima service en goede communicatie. Ook i.v.m. (begrijpelijke) vertraging met bezorgen van vrieskistje door Corina maatregelen werd ik prima op de hoogte gehouden.

Henk 30-04-2020

Het bestelde was goed en snel geleverd. Vriendelijke behandeling. Niet duur. Sterker nog. Goedkoop.

A v B 30-04-2020

Keurig geholpen via de telefoon goed advies gekregen, duidelijk overzicht van je bestelling in de mail, orderstatus overzichtelijk betaalwijze makkelijk. Later op de dag zelfs nog iets toe kunnen voegen aan mijn bestelling. Levering ook top!

Peter van B 30-04-2020

Personeel neemt alle tijd om je wensen te inventariseren en op basis daarvan een goed advies uit te brengen. Bestellen en de afhandeling is prima en vlot geregeld. Correspondentie over de voorgang van je bestelling is prima.

Yard 30-04-2020

Eerder heb ik in 2004 voor het eerst een bestelling geplaatst bij Keukenloods, waar toen alles naar wens was verlopen.
De producten in de shop zijn zeer duidelijk omschreven met heldere passende foto's. Nu andere keukenapparaten aan vervanging toe waren, twijfelde ik niet om weer in de winkel van keukenloods te kijken. Uiteraard ben ik de prijzen gaan vergelijken bij andere aanbieders. Maar daar was geen verschil te merken. Sterker nog, als bleek dat het elders voordeliger was kregen we een duidelijke onderbouwing van het verschil. Dat schept vertrouwen. Het (kleine)verschil qua prijs met andere partijen werd verbloemd met een goede service en klantcontact (Om privacyoverweging zal ik de naam van de medewerker niet noemen die ons fantastisch geholpen heeft). Het meedenken met ons, wat wel en niet verstandig is qua keuze van het product stelde ik ook zeer op prijs.
Al met al een prima voldoende!

Jacq. 30-04-2020

Goede levering, duidelijke site, goed product. Werd ook nageteld of mijn bestelling qua maten klopt. Heel zorgvuldig.

Jacqueline 30-04-2020

Snelle levering. Duidelijke uitleg na plaatsing. Alle materialen nemen ze weer mee terug. En laten het netjes achter. Alles werd eerst na gemeten voordat het uit de verpakking ging. Zodoende konden we de kookplaat nog omruilen voor een andere.

Miel 30-04-2020

Goed advies en snelle service. Dinsdag besteld en vrijdag alles netjes bezorgd en de oude apparaten fijn mee terug genomen.

Rita 30-04-2020

Online een Whirlpool vriezer gekocht,binnen enkel dagen geleverd.
Fantastisch!

Michelle 30-04-2020

Vanwege goede verhalen hebben we de winkel gekozen. Wij zijn naar de winkel in Drunen gegaan en zijn daar hartelijk ontvangen en geadviseerd. Ik vind dat er echt naar ons geluisterd is, en er niets werd aangepraat of een verkooppraatje gehouden werd. Alle gegevens werden keurig genoteerd en vervolgens kregen we een mail dat we de inductieplaat op konden komen halen. Ook hierbij werden we goed ontvangen. Er is iemand vanuit de winkel meegelopen naar de auto om de plaat erin te leggen.

Toen we eenmaal een paar dagen later thuis de plaat wilde leggen zaten er geen spullen bij om hem vast te leggen waardoor hij dus kon schuiven. We hebben naar de winkel opgebeld met de vraag waar die spullen waren. Hier hebben ze ons duidelijke informatie gegeven en stonden ze ons goed te woord!

Ik zou het echt iedereen aanraden om hier te gaan winkelen!

Janny 30-04-2020

We zijn gewoon in de winkel geweest, goede en vriendelijke verkoper. Levering prima, we konden zelf beslissen wanneer het geleverd werd. Prachtige afzuigkap van Novy voor een heel aantrekkelijke prijs.

Serge 30-04-2020

Superwinkel online! Álles was direct geregeld! Ik had een paar vragen over het product en 5 min later werd ik gebeld door jullie! Fantastische service, ik ga nergens anders meer! TOP

Henrike Vos 30-04-2020

Mooi zeeppompje geleverd, nette service, snel geleverd ondanks coronacrisis! Bedankt voor de service!

Alma Witteveen 30-04-2020

Het onderdeel dat ik zocht kon ik vrijwel nergens anders bestellen Het geleverde is van beter materiaal dan het oorspronkelijke

Marco 30-04-2020

Prima kwaliteit keuken voor een verrassende prijs. Ingehuurde keukenmonteur ZZPér Jeroen is een topper, werkt snel en netjes. Nadat er door een externe leverancier een probleem was veroorzaakt bij de montage van een betonnen werkblad, heeft Keukenloods snel en naar tevredenheid gehandeld.

Syppie 30-04-2020

Het is een mega winkel er is zo veel. De keuze is reuze. Personeel is vriendelijk. En er is een snelle levering.

Jeannine 30-04-2020

Wederom een zeer goede ervaring door een apparaat via Keukenloods aan te schaffen. Ik beveel Keukenloods ten zeerste aan!

Joeljaco 29-04-2020

Mooie zaak, waar de producten overzichtelijk zijn opgesteld. Enthousiaste verkopers die met je meedenken! De winkel voelt vertrouwd aan! Stipte bezorging en aansluiting.

Saskia 29-04-2020

Snelle levering en keurige communicatie, een beschadigd onderdeel vliegensvlug vervangen, echt top

Jan Oerlemans 29-04-2020

Voor hwt gekozen merk en type waren er geen andere leveringsmogelijkheden. Uiteindelijk was het type toch niet leverbaar maar er werd snel gereageerd met een meer dan acceptabel alternatief

Willem 29-04-2020

Toen Keukenloods hoorde dat mijn oude koelkast (ook bij Keukenloods gekocht) binnen 4 jaar defect was gegaan, boden ze korting aan op mijn nieuwe. Prima service.
Levering conform afspraak: op tijd en goed geïnformeerd.

Ilona 29-04-2020

Zeer vriendelijke en deskundige medewerkers! Goed advies gekregen voor onze keukenapparatuur en leuk contact gehad tijdens het hele proces. Een aanrader dus!

Barry 29-04-2020

De webshop is gemakkelijk in gebruik. Verder heeft keukenloods.nl over het algemeen de scherpste prijzen en dit is natuurlijk prettig. Verder wordt er snel gereageerd op mail/vragen en kregen wij een passend voorstel aangeboden. Wij zijn dik tevreden.

Marion 29-04-2020

Prima telefonisch advies gehad en daarna snelle levering. Helaas vanwege corona levering bij de voordeur. Plaatsing viel erg tegen, maar dat lag niet aan de Keukenloods.