Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

CW 29-07-2020

Prima webshop. Ik ben heel goed geholpen door de klantendienst en voor een goede prijs.
Super snelle levering en alles was in orde bij aflevering.
Ik heb gekozen voor deze winkel omdat je op de site heel goed kan vergelijken. En heel veel keus.

helmig 29-07-2020

Prima service. Ik heb gebeld met Keukenloods en een Pelgrim-combi-magnetron besteld. Deze zou dezelfde week bezorgd worden. Echter, in de confirmatie-mail stond dat de combi-magnetron wegens geen voorraad pas over 3 weken geleverd zou worden. Daarop heb ik opnieuw gebeld, de bestelling is kosteloos omgezet naar een andere iets duurdere uitvoering en deze werd keurig op tijd geleverd. De vriendelijke bezorger heeft het oude apparaat meegenomen. Prima afgehandeld door Keukenloods.

Jeroen wolgen 28-07-2020

Product was ergens anders goedkoper, Keukenloods bood gelijk hetzelfde aan voor dezelfde prijs.
Levering was in Corona tijd snel want hoefde maar 3 weken te wachten.
Ben er erg blij mee en ga zeker vaker zaken doen met keukenloods.

Joke de Goede 27-07-2020

Ik wil graag dichtbij ondernemers steunen. En het gesprek verliep erg goed. De verkoper dacht mee het was gewoon top. Voor mijn eerst komende aanschaf zeker terug naar keukenloods watergang.

Robert 27-07-2020

Duidelijke webshop, je word netjes te woord gestaan en geholpen, ze denken met je mee.
Levering is ook prima.

M.P.M. de Groot 26-07-2020

Prijs/prestatie verhouding is erg goed. Snelle service, zowel in de winkel, website en telefonisch. Leveringen waren compleet en op tijd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Elly Badra-Poel 25-07-2020

De Keukenloods in Hoorn is een TOP-bedrijf: altijd de nieuwste inbouwapparaten, snelle levering en plaatsing en ze leveren subliem VAKWERK. wij zijn er al bijna 20 jaar klant en hebben nog NOOIT een nare ervaring met ze gehad. Nu, in onze nieuwe keuken (appartement) hebben wij 4 inbouwapparaten van hetzelfde merk met GRATIS vijf jaar garantie. Als dat niet TOP is?!

Roel 25-07-2020

Ik ben zeer tevreden over keukenloods, vooral over de snelle levering en over de prijs/kwaliteits verhouding van de keukenapparatuur!!!

G van dijk 25-07-2020

Snelle service en ze komen de afspraak na en mensen die weten waar ze overpraten Top

Mariella Lablans 25-07-2020

Zeer prettig te woord gestaan, en fijn geholpen, vriendelijke mensen aan de telefoon, en er wordt goed met je meegedacht.

Robin 24-07-2020

LG vrijstaande koelkast gekocht bij Zaandam XXL. Super vriendelijk geholpen en zeer snel geleverd. Prijs was zeer scherp. Volgende keer weer hier bestellen.

Jabe 24-07-2020

Altijd lage prijzen en de artikelen zoals op de website. Ze leveren de artikelen zoals beloofd op de juiste manier.

IV 24-07-2020

De scherpe prijs van het product is de reden dat ik via Keukenloods de SMEG magnetron met grill heb gekocht.
Minpuntje vind ik dat de levertijd (meer dan een week) vrij lang was en ik verder geen update kreeg.

S.Boer 24-07-2020

Goede prijs/ kwaliteit. Snelle prijsafspraak. Goede contacten over leverdatum. Erg tevreden.

Mark 24-07-2020

Door Corona wat later geleverd dan gepland, maar dat lag niet aan keukenloods. Vakkundig en netjes geïnstalleerd door aardige monteur.

Rikus Renting 24-07-2020

Vriendelijk en heel behulpzaam personeel.
Prettig om zo een aankoop te doen.
Was ook vorig jaar het geval en om die reden hier weer naar terug gegaan.
Ook de aflevering was prima verzorgd.

C van de weetering 24-07-2020

Aardig en vriendelijk personeel goed geholpen en vlot en netjes bezorgd prima winkel zeker aan te bevelen .

Fam. Van der Stok 24-07-2020

Klantvriendelijke benadering zonder opdringerig te zijn. Bij leveringsproblemen wordt er volop meegedacht bij het zoeken naar oplossingen. Vanaf aankoop tot alles rondom aflevering vriendelijk te woord gestaan en alle toezeggingen nagekomen!
Wij zijn zeer tevreden [ook over onze Boretti]!

Frank 24-07-2020

Helemaal tevreden met de levering, zoals afgesproken ook gebeurd! Mooie producten!

Cees 24-07-2020

Goede adviezen, empathisch dus goed luisteren naar de cliënten en een prima prijs/ kwaliteit verhouding. Een bedrijf dat ik gaarne bij mijn omgeving aanbeveel.

Anita 24-07-2020

Goede snelle service
Deskundig personeel
Weten waar ze het over hebben vroegen na of we de goede vaatwasser kochten se goede maat.

Emile 24-07-2020

De koelkast die wij wilden was nergens anders meer beschikbaar. Snel besteld en de volgende dag al binnen. Zelfs een smsje al ze er met 15 minuten zijn. Top service

J Prick 23-07-2020

Ruime keuze, goede prijs, duidelijke informatie via de mail,snelle levering. Vooral zo blijven doorgaan.

Jenny 23-07-2020

Top winkel voor inbouw keukenApparatuur! Goede prijzen en snelle bezorging. Monteren wel erg prijzig.

Stip 22-07-2020

Op tijd besteld en op afroep gezet en perfect op onze wens geleverd. Mooie producten en veel genot in de keuken, kortom top.