Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Patrick 14-09-2020

Duidelijke communicatie, goede prijsstelling en top service!! Koelkast besteld en voor de levering werd nog even contact opgenomen voor de juiste maten om misverstanden te voorkomen!!

Ron 14-09-2020

Geweldige service. Mijn bestelling was weggeraakt bij Post.nl. Keukenloods stuurde gelijk kosteloos een nieuw onderdeel. Volgende dag afgeleverd.

Mw. H Kuiper 14-09-2020

Zeer goed geholpen en installatie goed geregeld. Alles goed op elkaar afgestemd.

Jan G. 14-09-2020

Op Google toevallig uitgekomen bij Keukenloods, bij een zoektocht naar een nieuwe inbouwkoelkast.
De gegevens op de site van Keukenloods zijn eenduidig en de bestelling werd correct op de aangegeven tijd afgeleverd.

Pieter 14-09-2020

Prima service, goede uitleg en zeer snelle bezorging. We hebben al vaker hier apparatuur gekocht.

G. Noordman 14-09-2020

Mooie ruime winkel. Wij kwamen voor een elektrische kookplaat. Duidelijke informatie over gehad. Beleefde communicatie, Duidelijke prijs, snel overeen gekomen,levering conform afspraak, apparaat voldoet aan erwachting

Piet Bakker 14-09-2020

Deskundig advies bij het maken van de keuze van onze koelkast. Apparaat is volgens afspraak geleverd en netjes ingebouwd. Wij zijn zeer tevreden.

Gradissen 14-09-2020

Ik ben helemaal tevreden met de service de producten en de levering van Keukenloods. Alles top!

Ron Lim 14-09-2020

Stipte levering.
Aftersales prima
Werd uitdrukkelijk gevraagd of de maten wel klopten.
Product voldoet aan alle wensen.

Eric 14-09-2020

Geholpen door vriendelijke medewerker al had die wel een makkie doordat we precies wisten welke vaatwasser het moest worden wat ie in de prijs ook liet merken. Helemaal top. Levertijd 2 werkdagen.

Frank 14-09-2020

Nadat je de aankoop hebt gedaan (in mijn geval een koelkast) wordt er toch nog gecontroleerd of deze voldoet aan de inbouw specificaties. Dat noemen ze meedenken.

J peters 14-09-2020

Duidelijke shop wat je zoekt kun je goed vinden.
Iemand vd familie had ook bij jullie besteld.
Ook tevreden.

Julius 14-09-2020

Vleesmes ontvangen als coulance voor een probleem met de initiële levering, zeer gewaardeerd.

Joke Middelbeek 14-09-2020

Vriendelijk, goed ingebouwd en keurig alles opgeruimd. De apparatuur doet het goed.

Iris 14-09-2020

We hadden op korte termijn een onderdeel voor onze keuken nodig.
Keukenloods kon snel bezorgen. Ons apparaat is op tijd geleverd.

Jan 14-09-2020

Prima betrouwbare service .... geweldige kookplaat . En eerlijkE prijs Groot assortiment

V.d, Mortel 13-09-2020

Goede adviezen en vriendeljjke begeleiding. Snel te woord gestaan. Materialen zijn oke.

W.E. Plender 13-09-2020

Omdat wij 14 jaar geleden ook al goede ervaring hadden met de keukenloods, hebben wij er nu weer voor gekozen.
En ook nu weer tevreden.

Sandra R 13-09-2020

Super service!
Wij hadden ik eerste instantie een Franke heetwaterkraan besteld met plintboiler, helaas paste deze toch niet onder de keukenkastjes, dus weg voordeel plintboiler. Helaas was dit pas na de 2 weken omruilen maar zonder problemen konden wij onze (ongebruikte) heetwaterkraan omruilen voor een Quooker.

Elisabeth mollen 12-09-2020

Ik was nog wat gaan vragen en dat moest ik maar op internet kijken zij hij en dat ik daar niet zo goed thuis ben was ik naar de winkel gereden legde het me toen wel goed uit maar die op werking was minder

E Kant 12-09-2020

Goed advies.
Scherpe prijs.

In eerste instantie een verkeerde veel goedkopere wasser gekregen (verwisseld met een eerdere levering op die dag en die klant het niet doorgaf en dacht een veel duurdere te hebben). Uiteindelijk is die toch omgeruild maar omdat de vaatwasser al uit de verpakking was gehaald heb ik een paar dagen later een volledig nieuwe gekregen. TOP

Fred 12-09-2020

Makkelijk en snel besteld, logistiek heel goed, Bezorzing netjes op tijd, oude koelkast wordt afgevoerd dikke pluim👍

Patrick 12-09-2020

Bij ons alles 100 procent in orde zowel verkoop als levering , door de COVID hadden wij levering later laten gebeuren zonder dat er iemand een probleem mee had, eerste levering lukte het pinnen niet in België s’ avonds overschrijving en s’andrdaags kreeg ik al nieuwe afspraak voorgesteld , Gewoon top en meer als te vreden ik zou aanraden kijk allen even bij de keukenloods

Dobberman 11-09-2020

Goed geholpen en in winkel, goede kwaliteit van materiaal. Zou volgende keer weer wat aanschaffen.
Verder prijs/kwaliteit uitstekend.

Pos 11-09-2020

Correct en afspraak is afspraak. Goed zaken mee te doen. Ruime keuze en goed advies.