Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jose 12-05-2022

Op zoek naar de aller stilste afzuigkap ben ik heel vriendelijk geholpen, veel uitleg en informatie gekregen. Na levering van de afzuigkap nog een keer gebeld met vragen over het plasmafilter en ook deze zijn netjes beantwoord. De afzuigkap van Novy is een aanrader!

Rea 12-05-2022

Ze zijn behulpzaam en kijken naar wat je wilt en wat dan kan echt super vriendelijk en korrelt in de afhandeling .
Zowel de telefonische medewerker als de bezorger echt klasse

Arko 11-05-2022

Ze doen wat ze beloven en uiteindelijk is de bestelling eerder binnen dan verwacht. Ook de bezorging is vlot verlopen. Toppie

Simon Smit 11-05-2022

Aardige en kundige bediening. Vrij lange levertijd. Nette en snelle montage.

Conny 10-05-2022

Prima shop! Site ziet er overzichtelijk uit. Prima prijzen, goede service en goede levering.

Ger 10-05-2022

scherpe prijs voor een kookplaat die alleen maar uit de verpakking was geweest.

KlantUtrecht 10-05-2022

In de winkel een wat onervaren medewerkster getroffen (ik had geen afspraak) die over de machine kon vertellen wat op de site stond maar niet meer. De rest van de verkopers was erg druk. Daarom erna nog even gebeld met het algemene nummer. Prima aanvullende en nu volledige check op het inderdaad passen van het gewenste model afwasmachine. Vlotte en nette inbouw erna door prettige medewerkers inbouwfirma.

Brand 08-05-2022

Heb mijn gehele keuken daar in het verleden gekocht , in de loop van de tijd enkele apparaten vervangen , ook hier gekocht.
Kundig en vriendelijk personeel , zowel winkel als inbouw team.

Laatste aankoop ( schouwkap van Indisit ) valt zwaar tegen wegens overmatig geluid, dit ligt niet aan winkel, maar aan de makers van Indisit
Desondanks blijf ik klant van de Keukenloods.

Anton M 02-05-2022

De Keukenloods was één van weinige firma's die de Liebherr DRe4101 inbouwkoelkast op voorraad had. De ene dag besteld en de volgende dag geleverd en keurig geïnformeerd over het leveringstijdsstip. Vriendelijke bezorger die wilde helpen om het apparaat het stoepje op te tillen en het oude apparaat heeft afgevoerd. En dat, voor zover ik op internet heb kunnen vinden, tegen de laagste prijs. Dik in orde.

Johan 01-05-2022

Keukenloods had apparatuur op voorraad die volgens mijn (hele dure) keukenleverancier niet beschikbaar was. ‘S avonds besteld bij vriendelijke klantenservice, volgende dag keurig op tijd afgeleverd. Ik stond versteld!

Je moet bij bestellen wel erop letten dat er ‘op voorraad’ staat, ‘leverbaar’ is niet direct beschikbaar.

Fvdw 01-05-2022

Snelle levering en meedenken naar morgen
Ook de nazorg is geweldig top bedrijf

Karin 30-04-2022

Op de site van keukenloods Outlet gezocht naar een geschikte vaatwasser. Prima vaarwasser van Bosch aangeschaft.
Goede prijs! Aardig personeel.

Jeroen en Arienne 29-04-2022

Er wordt ondanks drukte tijd voor je genomen. Ze luisteren naar wat je wilt en gaan niet geluid de duurste lopen verkopen en problemen worden super snel opgelost

Compliment 29-04-2022

Zeer correct en snel geholpen en het apparaat is na het leveren vakkundig geplaatst en verpakking en oude apparaat mee genomen. Ben zeer tevreden over deze winkel.

Kees rietveld 26-04-2022

Ik heb in 2016 een nieuwe keuken gekocht, nu zijn er 2 soft close scharnieren defect gegaan.
Ben terug gegaan naar het Keukenwarenhuis, en kreeg spontaan gratis nieuwe aangeboden.
Prima service top pie bedankt

Dekker Elektrotechniek BV 26-04-2022

Prima shop, dichtbij en goede hulp. Snelle levering voor goede prijs.
Aanrader.

Hans 26-04-2022

Een op de vraag afgestemde uiterste behulpzaamheid. En de gemaakte afspraken werden correct uitgevoerd.

Linda 25-04-2022

Ik heb voor keukenloods gekozen omdat zij de goedkoopste waren. Optijd afgeleverd (zelfs een dag te vroeg). Oude apparaat weer mee retour genomen

Pauline 25-04-2022

Belde over een droger die op de site stond, die was er niet meer. Kreeg een prima aanbod voor een andere droger, thuis geleverd, prima deal zeer snel geregeld volgende dag in huis. Goede ervaring!

Hans 25-04-2022

Van begin af aan leuk en goed geholpen. Vragen stellen was geen probleem. Er werd zowel telefonisch als via mail direct gereageerd.

Pim van Teffelen 25-04-2022

Prima montage uitstekende advisering keuze vaatwasser vriendelijke adviseur

Helen 25-04-2022

We zijn goed, deskundig en vriendelijk geholpen met de aankoop van een inbouw vaatwasser.

Willem 25-04-2022

Toevallig voor de keukenloods gekozen. Om eerlijk te zijn vanwege de goede reviews. Wij hebben drie apparaten besteld. De prijzen waren meer dan goed. In de loop van de bestelling twee keer moeten bellen. Werd uitstekend afgehandeld. Ook het leveren en plaatsen verdiend een dikke tien.

Danielle 25-04-2022

Donderdag avond gebeld met de vraag of ze vrijdags nog een quooker konden bezorgen. Dit is gelukt. Echt heel blij met de snelle service en ook het doorvragen om er zeker van te zijn dat we de juiste zouden aanschaffen.

A.Schoot 25-04-2022

Het was niet alleen kopen en afrekenen, goeie uitleg en meedenken. Ook luisteren wat je wensen zijn. Ook de gezelligheid en grapjes gaven een fijne sfeer.