Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mieke 10-02-2021

Telefonisch zeer vriendelijk en duidelijk geholpen! Kreeg meteen de juiste informatie over het artikel wat ok aan wilde schaffen

Jeanne 10-02-2021

Ik kreeg goed advies, waarbij werd gekeken naar mijn wensen. De levering verliep goed en alles was goed geregeld.

Carly Wijs 10-02-2021

Keukenloods is top! Snelle service echte service. Vriendelijk en probleem oplossend

Frauke Theeuwen 10-02-2021

Super verkoper, deze gaf het juiste advies en daarna een duidelijke uitleg over de vaatwasser en het vervolg proces, van bestellen tot leveren. Super snelle levering. En de wasmachine doet wat hij moet doen. In een woord geweldig!

Fam Robbers 08-02-2021

order 90162344, klacht al diverse malen gemeld, afzuigkap met verkeerde afvoer geleverd, opname gedaan tegen betaling door een monteur van inbouw, bij montage geen afvoer afwerking bij zich en dit moest later (3 weken) gedaan worden, moeten nu al onze planken in onze keukenkast aanpassen en dit kost weer geld, we zouden terug gebeld worden, maar we wachten nog steeds, een Dikke onvoldoende voor dit bedrijf !

Beste Fam Robbers,

Ik begrijp dat het niet helemaal goed is gegaan met de levering en montage, wat vervelend! Ik zal dit opnieuw neerleggen bij mijn collega's, met de vraag om dit zo snel mogelijk op te pakken.

Liset 07-02-2021

Snelle levering. Breed assortiment. Vriendelijke klantenservice. Echt een aanrader

José 06-02-2021

gekozen voor keukenloods omdat deze prijstechnisch met kop en schouders boven de andere aanbieders uitstak. Bovendien kon ik in december al bestellen en in januari laten leveren. Zodoende was ik er ook zeker van dat mijn apparaten op tijd in huis zouden zijn voor de keukenrenovatie.

Sjaak 06-02-2021

In plaats van de bestelde SIEMENS SN65ZX49CN heb ik de XXL versie ontvangen nl Siemens SX65ZX49CN waardoor ik nogal wat inbouwproblemen had. Daarnaast was het geleverde apparaat een 2e-kans-apparaat want er zat al water binnen en in de slangen + een zijplaat was verbogen. Een en ander was mij niet verteld bij de telefonische aankoop. Gemeld via het klachtenformulier maar nog steeds geen reactie gehad. Wel inmiddels 3 x gevraagd een review te geven. Deze review op eerste verzoek gegeven maar ook daar NUL reactie op. Inmiddels wel ingebouwd. Ik moet concluderen dat Keukenloods in ieder geval niet wil communiceren.

Beste Sjaak,

Dat is erg vervelend, mijn excuses hiervoor! Ik begrijp dat er al water in de vaatwasser zat. Dat komt niet omdat de vaatwasser al gebruikt is, maar omdat deze is getest in de fabriek. Dat gebeurt ook bij onder andere wasmachines. Zo wordt gekeken of de vaatwasser goed waterdicht is. We leveren daarnaast geen tweedehands producten af.

Ik leg je klacht graag opnieuw neer met mijn collega's. Wellicht zijn ze er nog niet aan toe gekomen vanwege de drukte. Wil je hiervoor je ordernummer toesturen naar emma@keukenloods.nl? Dan gaan we direct aan de slag.

Beste Sjaak,

Sjef Uitterhoeve 06-02-2021

Contact gezocht via website. Gebeld voor info. Heel duidelijke uitleg van de mogelijkheden. Levering van de inductie kookplaat exact volgens afspraak inclusief de aansluiting en montage. Dikke pluim verdiend.

Merl Roep 05-02-2021

Snelle levering, fijne klanten service en toont begrip met eventuele problemen

Cees 05-02-2021

Duidelijke en duidelijke site. Mooie prijzen. Levering op tijd. Zeer tevreden.

ja, zeker. 04-02-2021

Prima voorlichting/advies gekregen op de vraag welke vaatwasser voor ons het beste zou zijn. Het is een Bosch SMV4HAX48N geworden in de aanbieding voor 599,00 euro. Keurig bezorgd op het aangegeven tijdsvak.

Inge 04-02-2021

Ik vind het een hele goede shop!
De service is uitstekend!
Degene (Dave) die de vaatwasser heeft geïnstalleerd is echt een toppertje! De volgende keer bestel ik zeker weer bij Keukenloods!

JS 03-02-2021

Donderdagavond vaatwasser in voorraad gekocht. Vrijdagochtend telefoon. Vaatwasser bleek toch niet op voorraad. Paar dagen later alsnog geleverd. Netjes afgehandeld. Mail notificaties werken goed.

Walter 03-02-2021

Goede apparatuur, prima prijzen, en de apparatuur werd vakkundig geïnstalleerd door een zeer vakbekwame vriendelijke installateur (Emiel)

Reinoud 03-02-2021

Ik bestelde een Siemens afwasmachine waarbij staat aangegeven 1-2 dagen levertijd.
Dan wordt er zonder overleg vooraf een ander model van een andere serie in de de bestelbevestiging ogenomen.
Als ik na uitzoekwerk en heen en weer mailen dan akkoord ga, moet ik ineens nog minimaal 4 weken op mijn bestelling wachten?
Dit vind ik echt slechte service en informatie. Ik heb de bestelling geannuleerd. Eerder had ik betere ervaringen met dit bedrijf, maar dit valt me toch erg tegen...

Beste Reinoud,

Dat is erg vervelend! Als we te horen krijgen van de fabrikant dat de levertijd van een product uitloopt, kijken we inderdaad mee voor een alternatief. Dit hoort echter wel goed gecommuniceerd te worden, wat doorgaans ook gebeurt. Helaas is dit in jouw geval niet helemaal goed gegaan, waarvoor mijn excuses.

Kristel 03-02-2021

Goede en snelle service!
Tevreden over het verloop van de bestelling!
Super!

Klaas 03-02-2021

Uitgebreid assortiment in inbouwapparatuur, daardoor ruime keuze en dat alles tegen een prettige prijs. Levertijden zijn redelijk en betrouwbaar. Kortom dit bedrijf is een aanrader.

Lia 03-02-2021

Groot assortiment, goede service en snelle levering
Goed verpakt en oude combimagnetron meer terug genomen

Wilma 03-02-2021

Snelle levering
Aardige mensen aan de telefoon
En de bezorger was heel enthousiast en vriendelijk ben zeer tevreden

Pelgrim / Ataq. 03-02-2021

In onze afzuigkap kregen wij kortsluiting dus even naar de keukenloods of die een goede aanbieding had. Dat was voor de medewerkers geen probleem om een oplossing te vinden. Er werden mij verschillende types aangeboden maar men vond voor ons een perfect merk voor een geweldige prijs. De bestelling was dus snel geplaatst en ook de levering was snel en kort, en de nazorg was perfect. Veel lof voor de inzet van de keukenloods.

Inge 03-02-2021

Ondanks de corona heb ik zeer goede ervaring met keukenloods , goede contacten.

Frits P. 03-02-2021

Keukenloods doet precies wat ze beloven, ze regelen alles lekker snel en goed en prijstechnisch is het ook in orde.
Bellen voor informatie kan ook en je krijgt dan een vriendelijk persoon aan de lijn.

Marcel Dannenburg 02-02-2021

Ik ben geholpen door ***. *** belde terug op het tijdstip dat hij met mij had afgesproken. heeft goed advies gegeven en uitstekend meegedacht aan een oplossing. Complimenten!

Ron 02-02-2021

Zelfs tijdens corona met lockdown zeer goed geholpen. Top!! Alles werd zelfs netjes thuis afgeleverd zonder kosten.