Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Familie Huvenaars 01-07-2020

Toen we ons huis kochten zat er een mooie, grote gas kookplaat in de keuken. Enkele jaren geleden hebben we zonnepanelen laten installeren en ik vond het zonde van het geld om dan nog op gas te koken. Dus zochten we een inductiekookplaat. Onze nismaat was standaard 49x56, maar we wilden graag een grote kookplaat, net zoals we eerst hadden. Het liefst een kookplaat van 70 cm breed. In eerste instantie hebben we bij de standaard elektronica webwinkels gekeken wat zij in hun assortiment hebben, maar al snel bleek dat zij alleen de gewone standaard maten aanbieden en dus kwamen we bij Keukenloods.nl uit. Een hele duidelijke website, met onzettend veel filter opties, waardoor we al snel bij een aantal kookplaten uitkwamen die geschikt zouden zijn voor ons. Via de productspecificaties hebben we de voors en tegens afgewogen en uiteindelijk zijn we bij een Bosch inductiekookplaat uitgekomen. We hebben hem meteen besteld, er werd een datum van aflevering voorgesteld, maar deze kwam ons niet uit. Het was geen probleem om de datum te verzetten.
En inderdaad, op de door ons aangegeven dag werd de kookplaat geleverd. Ik kook inmiddels ruim 10 dagen, met ontzettend veel plezier en gemak, op onze nieuwe kookplaat.
Dank je wel voor jullie duidelijke website en uitgebreide productspecificaties. Top!

René Netto 01-07-2020

vriendelijke en geduldige mensen in de winkel om mij alles rustig uit te leggen
site heeft duidelijke en volledige informatie over de producten
heb een paar keer moeten bellen om iets af te stemmen voor de levering, werd zeer vriendelijk te woord gestaan

johannes verhoeks 01-07-2020

Een tevreden klant .Goede kwaliteit Snelle levering Een aanrader als je op zoek bent naar de goede prijs kwaliteit verhouding.

Hagor 01-07-2020

Op zoek naar buitenmaat magnetron. Keukenloods had 'm gewoon op voorraad. Als enige zaak in een lange rij! Levering volgens afspraak. Keurig geregeld. Top bedrijf!

Bernard Bos 01-07-2020

Na een kookplaat en een vaatwasser hebben we deze maand ook een koelkast en een oven gekocht. De andere twee artikelen hadden we online uitgezocht, de twee laatste in de winkel in Veendam.
Over alle aankopen zijn we nog steeds prima tevreden en ook de leveringen zijn goed verlopen.

Lodewijk 01-07-2020

Kwam Keukenloods tegen bij mijn zoektocht naar een inductiekookplaat. Zeer scherpe prijs. Telefonisch netjes en vakkundig geholpen. Daar waar anderen een levertijd hadden van 2 a 3 weken, was de kookplaat via Keukenloods de volgende dag binnen!

Ria 01-07-2020

super tevreden met onze nieuwe oven!!!! werkt heel snel en we proeven het verschil met onze oude oven, vooral het menu met meerdere etenswaren is heerlijk. en ook de vis is prima, zonder verdere geuren in huis,

Hans 01-07-2020

Prima service, voorlichting en ook belangrijk scherpe prijzen. Er werd echt de tijd genomen om naar onze wensen te luisteren

Prins 01-07-2020

Goede keuze en leuke aanbiedingen.
Geholpen met wat we zochten en snel geleverd

Essie 30-06-2020

Na wat rondkijken op het internet kwamen we op twee bedrijven uit die aan onze zoektocht voldeden. Keukenloods was daar één van. De winkel zit bij ons in de buurt dus....
Met de verkoper de koelkast bekeken en deze besteld. Kregen hem zelfs voor de laagste prijs van internet.
Keurig een paar dagen later bezorgd op ons adres. Goede info via de mail over de levering. Wat wil een mens nog meer!

Erna 30-06-2020

Vaatwasser Siemens gekocht. Goed contact met Keukenloods over levering, supersnel gemonteerd. Top!

hanskamphuis 30-06-2020

niet duur. vlotte service. zeer vriendelijke bezorger. Telefonisch goed bereikbaar

RR 30-06-2020

Keukenloods had precies wat we nodig hadden tegen de beste prijs. Ook snelle levering.

Henny Drost 30-06-2020

Ik heb een goed advies gekregen en een correcte afhandeling van mijn bestelling.

Helena 30-06-2020

Hele prettige winkel, en met kennis van zaken.
Goed georganiseerd: alles verliep vlekkeloos zoals was aangegeven.
Kom hier zeker terug!

Dijk 30-06-2020

Nette en overzichtelijke winkel waar je goed kunt oriënteren en keuzes kunt maken.

Jo 30-06-2020

Mooie prijs en snelle service. Wel verkeerd waterafvoer slang bij condensdroger geleverd.

Leo Dubbeld 29-06-2020

De Keukenloods werd aanbevolen door een kennis. Hierdoor zijn we gaan kijken ,werden vriendelijk ,netjes en duidelijk geholpen. Er was niets teveel gevraagd.

P. van der Pas 29-06-2020

op 9 juni met de Keukenloods gebeld en gevraagd wat de speciale prijs van een inductieplaat van ATAG is. De telefoonmeneer vroeg netjes of ik alleen de prijs wilde weten of ook zou gaan kopen. Het laatste was het geval. De genoemde prijs was voor mij goed en direct de kookplaat besteld. Op 12 juni werd met post.nl de plaat keurig en verzorgd geleverd. De plaat is door een erkende monteur geplaatst en werkt tot volle tevredenheid. De vrouw kan haar ""hobby"" weer uitvoeren. Top zaak.

Elles 29-06-2020

Alles spullen op tijd binnen. Bij ophalen netjes op een kar gezet en in de auto gedaan. Vriendelijk geholpen.

Yvette Noy 29-06-2020

Ik had online al eerder een afzuigkap en een kookplaat besteld en nu in de winkel een vaatwasser besteld. Goed geholpen, voordelig, snel geleverd en een keurige man die de inbouw verzorgde!

Richard 29-06-2020

Voldoet aan mijn verwachting. Bezorging was op afgesproken tijdstip waarbij de chauffeur van te voren nog belde dat hij in de buurt was

Henny 29-06-2020

Super goede monteur vriendelijk en mee denkend goede af werking en vriendelijke mensen ook als iets niet leverbaar was

Nellie 29-06-2020

2e aankoop gedaan, prima winkel, deskundige medewerkers, niet het idee dat ze je wat aan willen praten,makkelijke betaling , vlotte afhandeling

John 29-06-2020

Voornamelijk de Keukenloodswinkel in Roosendaal waar we ideeen opdeden, de duidelijke site, en de laagste prijsgarantie.