Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

barend 25-04-2020

duidelijke site. doordat er op de site een showroom model stond- die inmiddels was verkocht - kreeg ik het zelfde apparaat ook voor de showroomprijs!! hulde aan keukenloods voor de service.

Rene 24-04-2020

ik heb een gaskookplaat besteld welke, voor een goede prijs, geleverd is. snelle levering, goed kontakt over de bestelling en de afmetingen van het artikel. ik ben zeer tevreden.

Teun 24-04-2020

Vlot geregeld, goed op de hoogte gehouden van de levering, zeker aan te bevelen!

H. Lubbers 24-04-2020

We wilden een Etna combi-magnetron, type CM444RVS. Deze vonden we eenvoudig en snel via de website van de Keukenloods. En een winkel van de Keukenloods zit bij ons 'om de hoek'. Alleen.. bij een andere webshop werd deze magnetron nog goedkoper aangeboden. Dus leek de keuze op de andere te vallen. ECHTER, Keukenloods biedt op de webshop de mogelijkheid, om aan te geven of je het product elders goedkoper tegenkomt. JA DUS ! En daarom gelijk het Keukenloods-meldingsformulier hiervoor ingevuld, compleet met prijs en website. Binnen een paar uur werd er al gebeld door een medewerker van Keukenloods, dat het formulier ontvangen was en de gegevens waren gecontroleerd en juist bevonden. Er werd ons door de medewerker direct een tegenvoorstel gedaan op de prijs van de concurrent. Toen gekozen voor Keukenloods, omdat 1) het tegenbod (uiteraard) lager was, 2): Keukenloods in de buurt een winkel heeft (lok. Gaanderen). Een paar dagen later weer een medewerker aan de lijn. Nu om te vragen wanneer we de magnetron geleverd wilden hebben. Kon zelfs sneller dan beloofd! Toen bleek ook de winkel in Gaanderen uiterst gemakkelijk, omdat de aflevering aan huis even niet te matchen met onze werktijden. Gelijk met de medewerker geregeld dat afleveren in de winkel in Gaanderen en daarna zelf afhalen voor ons makkelijker was. Aldus geschiedde. Eindresultaat: Webwinkel bezoeken, invullen, communicatie met mederwerkers (TOP!), prijsopgave, bestellen, afhalen.... alles uiterst direct en soepel verlopen. Chapeau Keukenloods!!! Graag nog eens als het nodig is. Waarom dan toch net geen 10 als beoordelingscijfer? Enige reden: de prijs van het artikel is na mijn melding (nog) niet aangepast. Maar daartegen: op internet rondkijken én reageren via het meldingsformulier "Elders -goedkoper?" loont dus bij Keukenloods !!!

Hans 24-04-2020

Een no nonsens winkel waar je op uitstekende wijze wordt geholpen. Vriendelijk, correct en snel geleverd.

Wiljean 24-04-2020

Duidelijke site, goede communicatie over de levering. Product was ook goed genoeg verpakt.

Mark maad 24-04-2020

Keurig behandeld netjes alles op tijd geleverd tegen een nette prijs
En goede naservice

Martijn 24-04-2020

Prima aankoopproces in een lastige tijd. Er werd van te voren nog even contact opgenomen of de inbouwmaten echt correct waren en de montage ging een weekje overheen. Alleen verkeerd flessenrek voor de koelkast geleverd en daar niets meer over gehoord. Maar dat komt vast goed.

marcel 24-04-2020

Goede snelle levering. Krijg kort van te voren ook sms over tijdstip van levering. Erg prettig.

Oomen 24-04-2020

Heldere productomschrijving, goede levering. Niets negatiefs op aan te merken.

Walter 24-04-2020

Zeer tevreden, keurige en tijdige levering, blij met de machine goed advies

PAul 24-04-2020

Website werkt prima en snelle levering ook in corona tijd. Bestelde koel en vrieskast elders niet goedkoper kunnen vinden

Familie Verbeek 24-04-2020

Nog nooit heb ik een bedrijf een 10 gegeven. Kan je nagaan hoe tevreden ik ben over keukenloods. Waarom is dat?
1. Contact via WhatsApp verloopt hoe en snel!
2. Woensdag 17.00 uur een bestelling gedaan, daar 's avonds nog telefonisch contact over gehad.
3. Donderdag 14.00 uur de bestelling door een hele vriendelijke medewerker keurig netjes afgeleverd.
4. Oude apparaat meegegeven.
5. Super service en snelle levering!

Gerard 24-04-2020

Ik ben heel goed geholpen door klantvriendelijke verkoopmedewerkers. Zij zijn ook de tijdens het verkoopproces met mij gemaakte afspraken heel goed nagekomen, leidende tot de definitieve aankoop.

Jaap en Mieke 24-04-2020

Snelle levering, ondanks Corona maatregelen keurig tot aan de drempel bezorgd. Het fornuis is erg fijn in gebruik. Prima service.

Francois 24-04-2020

Het was duidelijk, simpel en goed omschreven. Was makkelijk te doorlopen. Aanrader

Mar de Bruyn 23-04-2020

Ondanks de uitgestelde levering wegens Covid-19 goede informatie en telefonische hulp.
Zeer vriendelijke bezorger

Patrick Bjorkman 22-04-2020

Fijn te lezen dat we een mening mogen geven.
Voor mij een 10 gezien het moment van bestellen tot het punt van afleveren gewoon keurig geregeld is. Ik zit zelf in de logistiek en het gaat wel eens anders. Top mensen. Hoop dat jullie dit vol kunnen houden.

Korrel1946 22-04-2020

We werden uitstekend geholpen, uitleg verkoper was duidelijk en de levertijd was top! Aflevering super.

Familie R. Raggers 21-04-2020

Snelle levering en goede communicatie. Artikel was niet meer leverbaar, maar we konden een nieuwere versie kopen voor hetzelfde bedrag. Super service!

Robert 21-04-2020

Nieuwe Siemens afzuigkap en Quooker kraan besteld voor mijn keuken. Bestelling, aflevering en installering door vakkundige monteur correct uitgevoerd. Klasse!

J.Klaver 21-04-2020

Wij hebben een Siemens koel/vrieskast besteld nadat wij in een mooie winkel in Alkmaar met vriendelijk en kundig personeel ons goed hadden laten voorlichten.
Keurige en correcte aflevering.

peter 21-04-2020

Behaalde resultaten in het verleden hebben mij doen besluiten weer met KL in zee te gaan. Dat Is weer goed uitgepakt.
Doorgaan zo aub!!

Martien Jansen 21-04-2020

Wordt vriendelijk geholpen en houden zich aan de afspraken, ook een mooie showroom in Terborg

Chris 21-04-2020

Nette prijzen.
Duidelijke website.
Mooie showroom met ruim aanbod showmodellen.