Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 16-04-2021

Door een fout van een medewerker was de vaatwasser niet meer leverbaar, dit is uiteindelijk prima opgelost door keukenloods. En alle bestelde spullen zijn netjes en tijdig afgeleverd.

TT 16-04-2021

Inductiekooplaat gekocht. Bij de bestelling telefonisch contact gehad. Super uitleg en advies gekregen. Super snelle en prima bezorging.

We All Renovate 14-04-2021

Goede en vriendelijke service!
Goederen zijn snel geleverd tegen een scherpe prijs.

Sita 14-04-2021

De keukenloods heeft een duidelijke webshop. Als je vragen hebt over een artikel word je netjes en kundig te woord gestaan. Bij het afhalen van het besteld artikel werd ik keurig geholpen op de depot in Opmeer.

Natasa 14-04-2021

Super levering
En plaatsen zeer proffesioneel
Oude apparaat weer meegenomen

HansEwalts 13-04-2021

Snelle levering en zeer deskundige montage door een zeer vriendelijke en klantgerichte monteur.

Dany 13-04-2021

De website is zeer gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en duidelijk. Ben de goederen zelf gaan ophalen en personeel was zéér behulpzaam.

Peter 13-04-2021

Snelle reacties, helaas oven en koelkast al verschillende keren vertraagd, maar wordt er wel netjes van op de hoogte gehouden door Keukenloods. Personeel denkt mee en schakelt snel. Tevreden, hopelijk wordt de rest snel geleverd!

Anita 13-04-2021

Bij de keukenloods hebben we al meer spullen vandaan altijd goed geholpen en dezelfde verkoper gehad dat is ook prettig.

Hans van der Kogel 13-04-2021

Wat mij vooral bevalt is de accurate communicatie over de order. In mijn geval was dat nogal gecompliceerd omdat er ook nog een adreswijziging op het laatste moment was. Maar ook de deskundigheid van het personeel en hun klantvriendelijkheid moet genoemd worden terwijl het in deze periode bijzonder onzeker is wanneer leveranciers kunnen leveren.

Jan 13-04-2021

Voor de Keukenloods gekozen vanwege snelle levering van een hoge voorraadkast. Volgende dag al geleverd, conform afspraak. Echter zijn de plankdragers vergeten mee te leveren. Deze had ik gelukkig zelf nog passende liggen, maar dit is voor zo'n simpele levering wel slordig. Product nu een aantal weken in gebruik en bevalt goed.

fam. Harte 13-04-2021

De levering was perfect en het installeren verliep feilloos. Vriendelijk personeel die meedenkt met het inbouwen van de koel-vriescombinatie in bestaande keuken.

Wido 13-04-2021

Filter Bora besteld: snel juiste materiaal geleverd voor een scherpe prijs!

E. Beekhijzen 13-04-2021

mijn zoon heeft dit voor mij geregeld, vorig jaar ook al iets bij de keukenloods gekocht. dat was ook prima geregeld. En daarom zijn we nu ook weer naar de Keukenloods gegaan. En nu ook alles is prima gegaan. En mocht ik weer iets nodig hebben , dan staat de Keukenloods boven aan mijn lijstje.

Jeroen 13-04-2021

Duidelijke site, correcte telefonische ondersteuning, goede prijzen, en goede na service

H.van Veldhuizen 13-04-2021

Alles volgens afspraak geleverd! Voor mijn kitchenAid keukenmachine, nieuwmodel was een wachttijd, maar in tegenstelling tot andere ervaringen werd de machine keurig conform afspraak geleverd.

H. ter Heerdt 12-04-2021

Vriendelijk en deskundig personeel ! Veel keus en goede uitleg ! Zou de keukenloods aan iedereen aanbevelen !

Adrie 12-04-2021

Ik heb de shop gekozen omdat de prijs zeer aantrekkelijk was en verder ben ik uitermate tevreden met de behandeling. Ga zo door

Elles 12-04-2021

Goed geholpen en levering snel. Netjes verpakt. Bestel het volgende keer weer bij jullie

Joan 12-04-2021

Hele duidelijke makkelijke site om eens lekker op het gemak je spulletjes uit te zoeken. Heb je een vraag dan is dat ook geen moeite en wordt zo beantwoord. Fijne mensen. Eigenlijk gewoon TOP.

Familie Duwel 12-04-2021

De ontvangst en informatie in de winkel in Nederweert was vlgs corona regels prima geregeld en de verkoper was deskundig! De montage was verrassend snel na de aankoop. De monteurs waren correct en op tijd. Zij waren helaas niet ingelicht over de te kleine montage opening die ik wel aan de verkoper op tekening had laten zien. Zij hadden daarvoor niet alle gereedschap bij zich. Met mijn bandschuurmachine heb ik ze toen geholpen, waarna de montage kon plaatsvinden. De Siemens inductiekookplaat werd netjes gedemonstreerd. Wij zijn er zeer tevreden mee!

A.Smeets 12-04-2021

Heeeeel goed bereikbaar en je wordt vriendelijk te woord gestaan
Ze komen hun afspraken na. Al met al verdienen ze n dikke 9

Tom 12-04-2021

Uiteindelijk is het goed gekomen. In eerste instantie leek het daar niet op. Elke keer was een van de vijf producten ineens weer niet op voorraad nadat het wel op de orderstatus stond bij centraal magazijn. Nadat dit ook weer gebeurde met de koelkast telefonisch contact gezocht. Koelkast en vaatwasser van ander merk uitgezocht en toen kon de bestelling de volgende dag al geleverd worden.
Daarbij is korting gegeven op de Miele vaatwasser en de combimagnetron voor de huidige goedkopere prijs geleverd.
Ook blij met de nu gekozen apparatuur. Is kwalitatief van dezelfde of betere kwaliteit.
Telefonische bereikbaarheid was deze keer ook prima, terwijl dat eerder een probleem was.

Jaco 12-04-2021

Prima bedrijf en de website is gemakkelijk in gebruik.
Ik heb gekozen voor Keukenloods vanwege de prijs en de toegankelijkheid en duidelijkheid van de website.
De levering was 100% in orde

Mark 12-04-2021

Prima winkel, reageren snel op vragen en verzenden ook snel. Het aanbod is goed en de prijzen redelijk