Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bert van de Belt 08-12-2020

Heel goed advies en bovendien ook erg vriendelijke medewerkers, die zeer hulpvaardig waren.

Frans 08-12-2020

makkelijke website, duidelijk, heel goede prijs, prima bezorging. wij zijn uitermate tevreden.

Woltjer 06-12-2020

Duidelijke webshop en makkelijk bestellen, volgende ochtend teruggebeld om juiste inbouwmaat van vaatwasser te verifiëren en e.v.t aan te passen naar ander model. Welke webshop doet dat? Geweldig! s'Middags de Siemens vaatwasser geleverd en oude mee retour.Complimenten

Peter 06-12-2020

In Zaandam niet helemaal adequaat geholpen, via de webshop wel de juiste informatie gekregen. En de aankoop gedaan.

Guy De Coppel 06-12-2020

Alles is gegaan zoals het hoort de prijs zelfs beter koop dan in Belgie en daarom was er geen twijfel mogelijk en de levering verliep zeer vlot

Mevr. Verhoeven 05-12-2020

Voor keukenloods gekozen, omdat het de enige leverancier is, die de door mij gewenst afzuigkap kon leveren.
De monteur is een uur bezig geweest (uit de auto en weer in de auto). De plaatsingskosten van € 150 per uur zijn veel te hoog.
De monteur had geen nieuw aansluitkapje bij zich, waardoor het oude (en vettige) kapje (getaped) terug geplaatst moest worden.
De monteur was niet erg vriendelijk en gedroeg zich ook niet erg Corona-proof.
Officiele reactie van Keukenloods 10-12-2020

Beste mevrouw Verhoeven,

Wat vervelend dat de montage niet goed is verlopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling en daar wil ik graag onze excuses voor aanbieden.

Ik hoop dat het inmiddels naar tevredenheid is opgelost. Anders kijk ik graag mee om te zien hoe we dit alsnog kunnen oplossen. Wil je hiervoor je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan gaan we direct aan de slag.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Cisca 05-12-2020

Zeer tevreden en denk wel dat we er hoop plezier mee hebben vooral nu de feestdagen voor de deur staan 🎄👍🏻

anja doolaard 05-12-2020

Goed begeleid bij de aankoop en ontzettende goede service bij het plaatsen!

Jan 05-12-2020

Goede informatie zonder opdringerig te zijn en de prijs maakt het wel aantrekkelijk om bij keukenloods langs te gaan

sj van stuijvenberg 05-12-2020

Een spontane behandeling (geen gladde verkoop) Netjes geholpen met duidelijke uitleg. Na levering van de oven (binnen 3 dagen) bleek na installatie, dat er schade aan de ventilator was. na tel melding van de schade, binnen 3 dagen een nieuwe geleverd gekregen. TOP.

Hans 05-12-2020

Prima communicatie en exact wat is afgesproken . Goede service, al meerdere producten aangeschaft!

Peeterd 05-12-2020

Uitgezochte koelkast op de site blijkt niet leverbaar. Er wordt in overleg een nieuwer model uitgezocht die wel leverbaar is maar 50 euro duurder. Na enkele dagen wordt levering 3 weken uitgesteld, daarna nogmaals 2 weken. Dit gaat echter te lang duren voor ons, moet vervolgens een andere koelkast uitzoeken die wel leverbaar is maar is weer 230 euro duurder hier wordt niks uit coulance met de prijs gedaan diep triest
Officiele reactie van Keukenloods 10-12-2020

Beste Peeterd,

Mijn excuses voor deze gang van zaken. Enkele producten zijn inderdaad vertraagd. Wel hebben we inmiddels meer apparaten op voorraad die direct geleverd kunnen worden, die we als alternatief kunnen opsturen. Mijn collega kan dan opnieuw meekijken welke geschikt is. Als je dit wilt hoor ik het graag via emma@keukenloods.nl onder vermelding van je ordernummer. Dan pakken we het direct op.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Martin 05-12-2020

Gewoon top! Van begin tot eind goed geregeld en de contacten zijn no nonsense, informeel en erg prettig!

Ron 04-12-2020

Prima gegaan. Volgens afspraak bezorgd en mooi toestel geleverd.
Aan te bevelen om iets te kopen.

S. van der Laan 04-12-2020

Duidelijke uitleg van het personeel over de artikelen en ik ben blij met een fikse korting die ik heb gekregen op mijn wasemkap.

Patrick 04-12-2020

Keurig geleverd en heeft andere offerte willen matchen. Ondanks dat vaatwasser niet in voorraad was, is deze toch goed ingeschat kwa leverdatum.

Danny Oost 04-12-2020

Vanuit magazijn lange levering, maar mee denken en aangeven dat bij een vestiging in de buurt er een op voorraad is. Super mee gedacht!
Goeie service! En een super vaatwasser.

Sue 03-12-2020

Ik vond de verkoopster deskundig. En het was de eerste winkel waar er wel direct een verkoper beschikbaar was voor advies. Ik ben daarvoor in 4 andere winkels geweest.
De installateur was ook deskundig, wel wat aan de lompe kant.

Alfred Jansen 03-12-2020

De mensen zijn klant vriendelijk en behulpzaam en hebben kennis van wat ze in huis hebben en verkopen.

Donker 03-12-2020

Op zoek naar vervanging van een 20 jaar oude wasemkap en op jullie site gevonden.
Levering oke; betaling after pay ook oke.

Bert 03-12-2020

Super goede winkel en goed advies en maken hun belofte waar wanneer een product elders wat goedkoper is doen ze dat ook voor de lagere prijs !

Marleen 03-12-2020

Site duidelijk en overzichtelijk, prijzen vergelijkbaar met andere aanbieders. Grote voordeel was de mogelijkheid van het organiseren van een levering op hoogte met een lift, dit nam ons veel gedoe en geregel uit handen. Hierdoor duurde het wel iets langer voordat de levering plaats kon vinden. Nadeel vond ik dat verpakkingsmateriaal niet meegenomen werd.

Hanneke 03-12-2020

Het kopen van een nieuwe oven ging via deze website erg gemakkelijk en snel. Een vriendin had deze site al aanbevolen. En ook ons is het goed bevallen.
De bezorging ging goed. Je kon prima volgen wanneer de oven zou komen en een telefoontje half uur van te voren dat ze eraan kwamen.

Fam. Reijnders/Bom 03-12-2020

Goede/deskundige begeleiding bij maken keuze. En geen opdringerige verkopers zoals je dat helaas te vaak ziet bij keukenverkopers!

Keukenloods zeker en vast 03-12-2020

fijne en goed webwinkel, correcte afhandeling, betaling achteraf geen probleem.