Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jose Sinnige 30-05-2022

Ik vind jullie een heel mooi bedrijf.
De offerte en mailing gaan heel snel, vriendelijke mensen aan de telefoon en in de winkel goed geholpen, helaas 2 producten nog niet leverbaar maar dat is niet jullie fout, dat is de tijd nu !
De prijzen zijn ook heel scherp.
Kan geen minpuntjes vinden

WvA 30-05-2022

Ik heb ervaren dat ik op een prettige maniet wordt geholpen.
Men komt vlot de afspraken na.

Stella Smeding 30-05-2022

Na de aanvraag volgt al heel snel een offerte die zeer voordelig is in vergelijk met andere bedrijven. Ook de levering en plaatsing gebeurt snel en correct.

Saskia 30-05-2022

Zeer tevreden,behulpzaam,vriendelijke jongeman niets was teveel we komen graag terug 👍.

G.W.G. 30-05-2022

Op advies van iemand bij de Keukenloods gaan kijken. Vriendelijke ontvangst en kundige en behulpzame verkoper die veel moeite deed om i.v.m. de leveringsproblemen de oven toch te kunnen leveren. De oven werd ook op de afgesproken tijd door geroutineerde bezorgers afgeleverd en vakkundig geplaatst.

Klaas van der Hoek 30-05-2022

Levering was prima in orde, met goede informatie vooraf, ook nog een kwartier van te voren.
Moment van betaling is wat onduidelijk. Ik kreeg de indruk dat ik vooraf moest betalen en heb dat ook gedaan, maar later bleek dat dat ook aan de bezorger had gekund.

Bosch inductie kookplaat 30-05-2022

Rede voor de keuze was de aantrekkelijke prijs in vergelijk tot andere leveranciers.
Jammer, dat de bestelde variant van de aan te schaffen kookplaat van het merk Siemens niet was te leveren ivm leveringsproblemen bij Siemens. (Elektronica tekorten)
Door (te) lange levertijden van deze keuze hebben wij bij u op ons verzoek nu een alternatief gevonden in de keuze voor een gelijkwaardige kookplaat in de vorm van een Bosch.
Beetje jammer, dat u dat op uw initiatief, ons niet eerder heeft aangeboden.
Daarna volgde een snelle levering van de alternatieve levering in de vorm van een Bosch inductieplaat, waarover wij zeer tevreden zijn.
Met vriendelijke groet, H. van Kalkeren, Zoelen.

Selma 30-05-2022

Tevreden over de levering en produkten. Echter zijn ze qua prijs behoorlijk aan de hoge kant. We waren anders gewend van Keukenloods. Bedankt!

Glasstaaf 30-05-2022

Vriendelijk en deskundig geholpen. Levering was ook perfect. Duidelijke afspraken die nagekomen worden.

Jacq 30-05-2022

Vriendelijk personeel wat met je meedenkt. Product op afgesproken dag opgehaald, was keurig verpakt, af leverancier. Verpakking niet beschadid, product ook niet. Prijs/kwaliteit verhouding goed.

Fred 30-05-2022

We zijn goed geïnformeerd door Willem over de vaatwasser en de kookplaat. Voor een nette prijs en correct afgehandeld. We zijn helemaal tevreden.

Marco 30-05-2022

Onze keuken-installateur kon geen datum van levering aangeven van een eerder bestelde vaatwasser dus zaten we al even met een 'gat' in onze nieuwe keuken. Blij verrast dat Keukenloods dezelfde vaatwasser WEL kon leveren!! Enorm blij hiermee!

Cindy 30-05-2022

Netjes geleverd, we dachten wel eerst dat het product op voorraad was, dat bleek niet zo te zijn. Maar het werd daarna wel vlugger bezorgd als de verwachtte leverdatum. Al met al zeer tevreden.

Gerry 30-05-2022

Wij waren bezig met een nieuw keuken en had snel een vaatwasser nodig. Even bellen en werd vriendelijk te woord gestaan. “Ik zou het regelen omdat het sneller gaat dan via Internet”. En ja volgende dag in huis. Prima service.

B. Ruijters 30-05-2022

Meerdere malen vervangende apparatuur besteld bij keukenloods. Bestelprocedure is zeer overzichtelijk, duidelijk en makkelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de bestelling. De installatie wordt professioneel gedaan.

F 28-05-2022

Inbouw vaatwasmachine tegen voordeliger afhaalprijs bij verkooppunt Drunen afgehaald, na bestelling via internet. Bestel- en leverproces verliepen vlot en makkelijk. Prijs-kwaliteit zeer concurrerend ten opzichte van andere aanbieders.
In het verkooppunt zijn ook vragen over andere keukenapparatuur prima beantwoord en heeft men de nodige info voor ons uitgezocht. Kortom prima service en aantrekkelijke aanbieding.

Leo 28-05-2022

Gunstige prijs en zag er betrouwbaar uit. Levering binnen de aangegeven termijn. Het bevestigingsbericht was voor ons niet helemaal duidelijk, maar op onze mail werd vlot gereageerd.

Bas v A 26-05-2022

Zeer snelle levering, mooie prijs! Alles was sneller geregeld als gedacht. Ik zou hier volgende keer weer een aankoop doen.

Dirk & Gerjo van der Horst 24-05-2022

Duidelijke uitleg. Het belang van de klant staat voorop. Adviseur is deskundig, klantgericht en denkt in mogelijkheden

Jaap 24-05-2022

Hebben al meerdere artikelen hier aangeschaft. Online bestellen en je krijgt via de mail bericht of het geen je besteld hebt aanwezig is of nog besteld moet worden. Prima service.

Mirjam 24-05-2022

Makkelijk online te vinden. Makkelijk te bestellen en levering was zoals afgesproken.
Dikke prima.

Schaap 24-05-2022

De prijs voor dit apparaat was hier het voordeligst.
De levering was zoals afgesproken,mooi op tijd.

Ineke 23-05-2022

Meedenkende verkoper, veel snellere levering dan was toegezegd, keurige verpakking. Zag de prijs elders goedkoper en kreeg de inductiekookplaat ook voor die prijs bij Keukenloods. Inductiekookplaat wordt pas 3 juni aangesloten, dus weet nog niet of hij goed werkt, maar ga daar wel vanuit! Kortom: tevreden!

MacEd 23-05-2022

De mensen bij Keukenloods zijn behulpzaam en meedenkend. Daarnaast had Keukenloods alles wat ik nodig had aan apparatuur en uiteindelijk ook het snelst geleverd (van andere (web)winkels waar wij een offerte hadden lopen). Dat ze verder zo goed als de goedkoopste waren was niet het belangrijkste maar wel een zeer prettige bijkomstigheid.

Wilma Oogjes 23-05-2022

Service is goed
Duidelijke uitleg
Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon
Wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling