Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dion 17-10-2022

Artikelen worden duidelijk vermeld op website met alle nodige informatie en prijzen.
Levertijden worden duidelijk aangegeven.

ivanos 17-10-2022

vriendelijke verkopen en monteur was ook vakkundig
prima service
goede informatie.

Geert 17-10-2022

Prettig en vakbekwaam personeel. Na service is ook prima geregeld. In één woord Top!

J.e.spa 17-10-2022

Je kunt er goede zaken doen.
De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam
Er zijn veel dingen wat bij hun mogelijk is.

Sinan 17-10-2022

Inductieplaat besteld en opgehaald , goed en vriendelijk geholpen. Mijn vrouw is ook heel erg blij met de aankoop ze zegt koken op deze inductieplaat is echt leuker geworden .

Paul 17-10-2022

Prima alles zoals het hoort. Op tijd geleverd en ook de prijs aangepast ne telefonisch contact.

Rob C 17-10-2022

Schappelijke prijzen en vlotte service. Werkt samen met kundige installateurs.

MG 17-10-2022

Bestelling eenvoudig Prima geregeld wat problemen met de bezorger maar dat werd goed opgelost

Hans 17-10-2022

Prima tijdige levering van de producten tegen een scherpe prijs. Producten voldoen aan de verwachting.

har gommans 17-10-2022

goede en duidelijke afspraken met afleverdatum

zeer goede prijsverhouding tegenover concurenten, wij zijn zeer tevreden met onze aankoop

jeedie 17-10-2022

Product gelecerd en werking zoals verwacht. Goed product, koel vries combinatie van Bosch.
Op de site wel aangegeven dat product direct te leveren was, toch 2 maanden moeten wachten

Carlien 17-10-2022

Levering snel en netjes. Installatie zelf gedaan.
Quooker doet het perfect.

Pieter 17-10-2022

Klantgerichte service. Personeel is goed op de hoogte van artikelen en kunnen daarom een passend advies geven.

Kees Dekker 17-10-2022

Goed geholpen door de verkoper met goede uitleg, vriendelijk personeel!! Ik zou daar weer heen gaan om te kopen

Lia van Pul 17-10-2022

Vriendelijk ontvangen.Heel goed geinformeerd over
een inductiekookplaat.Snelle levering.👍

Lage prijzen, duidelijke info, komt afspraken na 17-10-2022

Vanwege de goede reviews heb ik mijn product gekocht via keukenloods. Ze kunnen onder de reguliere verkoopprijs bieden door directe inkoop. Offerte aanvraag ging vrij snel, nette reactietijd. Het orderptoces is bij KL goed georganiseerd en informeert je voortdurend. Zo was de levering van mijn order uitgesteld en kreeg uitleg waarom en een voorlopig levertermijn. Uiteindelijk kon de leverancier toch sneller leveren dan voorspeld. Fijn was dat ik zelf de regie had op welke datum ik het product wilde ontvangen. Ook mooi is dat je een tijdrange krijgt van 2 uur en als de chauffeur er bijna is nog een SMS melding dat ie binnen 20 minuten bij je is. Overdracht ging soepel. Er werd een foto gemaakt van het pakket, lijkt me logisch zo dat aantoonbaar is bezorgd en het type nummer klopt met wat ik besteld had. Mijn oude apparaat is conform afspraak weer meegenomen. Dus zeer tevreden ook met het geleverde product. Heb ik dan niets te zeuren? Ja wel! Van mij zou het een dikke pluspunt zijn als KL ook meteen de verpakking weer meeneemt. Scheelt weer een ritje naar het afvalstation. Dat doen ze helaas niet.

Corrie 17-10-2022

Mooie en duidelijke webshop. Snelle levering en kwaliteit apparatuur voor een scherpe prijs. Kortom een aanrader!

Ard 17-10-2022

Top service, bezorgers zetten de grote Amerikaanse koelkast binnen en waren heel beleeft. Daarnaast is de koelkast top werkt perfect ook de turbo vries. Zeker een aanrader.

William 17-10-2022

Super goed geholpen na zelf een verkeerde keuze te hebben gemaakt. Koel/vries paste niet en werd erg goed geholpen naar een ander model.
Ook de monteur die hem installeerde een dikke pluim. Goed en snel geïnstalleerd

Dijk 17-10-2022

Correct geholpen. Snel product gekregen op aangegeven datum. Tevreden over advies in de winkel.

Rob 17-10-2022

Bestaande vaatwasser bleek te hoog voor nieuwe keuken.
Kort gegoogled en op Keukenloods terechtgekomen.
Snel geleverd & goede prijs. Prima!

Arno 17-10-2022

Makkelijk te bestellen. Deelleveringen zou als service een goede toevoeging zijn

Jan 17-10-2022

Goed advies en behulpzaamheid. Snelle en correcte levering. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Ersin 17-10-2022

Perfect service. Advies. Deskundigheid.
Netjes. Eerlijk. Komt afspraken na.

Jandini 17-10-2022

Snelle service, de bezorger kwam op de afgesproken tijdstip. De oude vaatwasser namen ze mee, top geregeld!