Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

j. van der Lem 18-08-2022

snelle levering, goede service, goede telefonische uitleg en geen probleem om oude spullen mee te nemen

Danny 17-08-2022

Heb eerder bij de keukenloods een keukenapparaat gekocht en er ook een door in laten bouwen. Was makkelijk, vakkundig en eerlijk over de afleverdatum. Was toen goed bevallen, dus nu na het stukgaan van onze oven (van vorige bewoners) weer bij keukenloods gekocht. Goede informatie in afwachting tot de levering en een juiste prijs. Prima aflevering, aardige man en nam zonder problemen onze oude oven mee.

Lidy 16-08-2022

24 uurslevering bleek 2 wekenlevering

Voor ik mijn vaatwasser online bestelde heb ik telefonisch gecheckt of deze op voorraad was en hoe snel deze bezorgd kon worden; de volgende dag bezorgen was geen enkel probleem dus snel de bestelling online gedaan. De volgende ochtend kon ik dan de bestelling volgen en kijken hoe laat er bezorgd zou worden.
Echter, de volgende ochtend bleek dat het bezorgmoment voor 2 weken (!!) later gepland stond. Gelijk gebeld om te kijken of het probleem opgelost kon worden (ik kon de vaatwasser ophalen of bezorging nog een dag later in de ochtend). De medewerker aan de telefoon wist zeker dat ik de bestelling fout had gedaan en was op geen enkele manier bereid met mij mee te denken. De vaatwasser kon een dag later pas in de middag of avond bezorgd worden en ook als ik hem zelf zou komen halen kon dat pas in de middag of avond. Ik heb helaas de monteur die de vaatwasser zou komen aansluiten afgebeld maar ben vooral ontstemd over de toon van de conversatie met de klantenservice medewerker.
Officiele reactie van Keukenloods 18-08-2022

Beste Lidy,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet is verlopen zoals besproken en je niet tevreden bent over de manier waarop je te woord bent gestaan. Onze excuses hiervoor. Dit is uiteraard niet hoe wij met onze klanten willen omgaan.

Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag. Je kunt dan een mail sturen naar emma@keukenloods.nl.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

E. Schouten 16-08-2022

Prima service! De eerste inductie kookplaat bleek bij levering beschadigd en werd zonder moeite omgeruild. De nieuwe kookplaat bleek niet de juiste te zijn voor onze keuken, dit moest een 2 fase in plaats van een 3 fase inductie kookplaat zijn.
Telefonisch contact opgenomen en goed geholpen door een van uw medewerkers, hij heeft alles voor ons uitgezocht. Welke (inductie) kookplaat er op voorraad was en de mogelijkheden, qua formaat en onze wensen.
Duidelijk geoffreerd en binnen een week omgeruild en credit verwerkt!

Sander 16-08-2022

Duidelijke en snelle hulp bij vragen. Daarnaast scherpe prijzen op de producten.

Rob Sanders 15-08-2022

Prima geholpen in de showroom van zaandam. Snelle levering en prima apparaat

Sanjay 15-08-2022

Duidelijke informatie omtrent levering. Klantvriendelijk in de winkel en aan de telefoon. Nette aflevering van de vaatwasser. Afvoer van de oude vaatwasser is ook netjes afgehandeld.

D. Ligeon 15-08-2022

Mij gewend tot Keukenloods Zwaag voor de aanschaf van nieuw keukenapparatuur. Van tevoren gekeken naar prijskwaliteitverhouding via consumentensites. Daarbij werd Keukenloods vaak genoemd als voordelig bij het aanbieden van apparatuur die als een van de betere uit de consumententest naar voren kwam. In de winkel goed te woord gestaan door de medewerker. Kwam een beetje stug over, maar dat kan ook zijn Westfriese aard zijn geweest. Dhr. heeft mij geholpen bij het uitzoeken van de apparatuur op de website van Keukenloods. Weinig onderhandelingsruimte (ik kocht een vaatwasser en een inductiekookplaat) maar er werd wel enigszins meebewogen. Het maken van een afspraak voor levering en installering ging telefonisch. Ook weer keurig te woord gestaan en werd goed meegedacht t.a.v. voorbereidend installatiewerk. De installatie zelf was uitstekend. Medewerker stelde zich keurig voor, was prettig in de omgang en nog belangrijker zeer kundig in zijn installatiewerk. Zeer efficiënte en nette werker. Kortom zeer tevreden.

Karla BLOEMENDAL 15-08-2022

Bijzonder prettig en goed telefonisch advies gekregen bij keuzebepaling van inbouw wasdroogmachine. Duidelijke termijnen qua levering en inbouw die ook nagekomen werden. Ook de inbouwers stelden niet teleur dus ik ben heel tevreden.

Lupi 15-08-2022

De positieve ervaring van een vorige aankoop heeft ons weer doen besluiten om bij Keukenloods te kopen. Duidelijke site, prima producten en super service.

Raymond 15-08-2022

Goede informatie, juiste levering , correcte prijs, kortom zeker voor herhaling vatbaar

Rene 15-08-2022

Direct goede telefonische uitleg over het gevraagde product, levering volgens afspraak

arjan wijnen 15-08-2022

Ruime keuze, nette en goede telefonische hulp en een snelle levering tot in de gang.

Komduur 15-08-2022

Wij kenden deze winkel niet, ben er via Google terechtgekomen.
Hier hebben wij totaal geen spijt van.
Heel fijn geholpen in Veendam door Yanninck Koerts en ook over de afhandeling zijn we zeer tevreden.
Een aanrader.

Auke/Rita Tabak 15-08-2022

Personeel (verkoper) is kundig/behulpzaam en komt met het juiste advies (een goed alternatief). Een extra vermelding geldt ook voor de installateur van de vaatwasser (vakwerk en werkt erg netjes). Kortom wat valt er nog meer te wensen.

Stella 15-08-2022

Vanwege de lange levertijd een aantal keer contact gehad met de klantenservice en de winkel. Hele vriendelijke en behulpzame mensen (op 1 meneer na). Altijd prettig geholpen. En ik werd zelfs gebeld toen het leek alsof ik de koelkast niet had afgehaald

René Bijman 15-08-2022

Fijn geholpen en goede service. Perfecte winkel voor aanschaf keukenapparatuur.

Meranda Sterk 15-08-2022

Per toeval, via internet, bij Ikook terecht gekomen. Fijn geholpen om de juiste keuzes te maken voor onze keuken.
Echt heel blij met hoe het nu geworden is!

Matt Stevens 15-08-2022

I was given a recommendation to use Keuken Loods and they didn't let me down. An amazing service from the initial quote to the successful installation of the dishwasher. Super happy.

Special thanks to Shane Hiemstra for his professionalism and support throughout the purchasing process!

Jacqueline 15-08-2022

Snelle levering eerder geleverd dan aangegeven. Een goede prijs voor een goed product!

Ronald 15-08-2022

In de winkel netjes geholpen en geadviseerd, de levering was redelijk snel. De koelkast is keurig netjes ingebouwd.

Wibu 11-08-2022

Geen (keuken)loods maar wel een hele keurige winkel opstelling waar je van de grond bij wijze van spreken gewoon kan eten.
Vakbekwaam behulpzaam personeel Chapeau. Aanrader pur sang.
Houd dit concept vast is mijn advies.

Mart 10-08-2022

Vriendelijk geholpen en geadviseerd in winkel. Uiteindelijk goede keuze kunnen maken.
Helaas was levering niet erg snel, maar dat is een algemeen probleem en ligt ij fabrikanten.

Familie Vriend 09-08-2022

Wat een sportieve vakkundige uitleg voor het vervangen van onze koel vries combinatie van Siemens. Het inbouwen was keurig uitgevoerd in goed overleg van planning en telefonische aankomsttijd vooraf.

José 09-08-2022

Zeer goede informatie. Correcte levering. Scherpe prijzen. Al meerdere producten gekocht. Altijd zeer tevreden