Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frank van der maas 16-03-2020

We werken top geholpen
Goede kennis van zaken
En binnen een uur weer buiten
Alles in de auto gezet
En dat alles voor een top prijs

Arlette 16-03-2020

Meegedacht , wat we kwijt kunnen als inbouwapparatuur, extra controle door bedrijf door nog extra gegevens op te vragen. Duidelijke bezorgdiensten waar je kan aangeven wanneer het uitkomt. Het bezorgen en ophalen oude was perfect

Willem Baan Hofman 16-03-2020

Na mijn bestelling werd in nog gebeld door het bedrijf om te verifiëren of de bestelling wel juist was. Dat is perfect dat ze met je meedenken en op deze manier voorkomen dat er extra transportkosten gemaakt moeten worden. Super zo'n service. Keurig op tijd, blok van een uur, geleverd.

Relinde 16-03-2020

Eerder hebben we al eens een vaatwasser besteld waar we heel tevreden over waren, vandaar dat we nu ook een afzuigkap bij de Keukenloods besteld hebben. Groot assortiment, fijne website, klantvriendelijk en mooi prijzen. Product is keurig bezorgd en van de bestelling steeds netjes een update gehad.

Dimmers 16-03-2020

Een nette en professionele ontvangst en advies.
We zullen hier zeker terugkomen.
Fam Dimmers

J.H. Joosten 16-03-2020

Tijd voor uitleg, men neemt de tijd voor de klant. Bij een probleem bv bij een levering van een product, direct contact en men lost het probleem direct op.
Men doet wat men zegt. Klasse.

Marco 16-03-2020

Uitstekende ondersteuning van het telefoonteam, dat zelfs controlleerde of ik we de juist-passende vaatwasser had besteld.

Arjan 15-03-2020

Het bestelling en levering van product liep al niet lekker bijna 3 weken omdat ik berichtje zou ontvangen waarin ik de maten moest controleren en bevestigen. Maar toen het product er eenmaal was en ik blij thuis kwam en de verpakking opende zat er een beschadigt product in. Uiteindelijk goed en vriendelijk te woord gestaan door medewwerker uit de vestiging Rotterdam. Maar product moest opnieuw besteld worden. 3 dagen levertijd en ik kon daardoor dat weekend mijn klus niet afronden. Inmiddels een week verder niets meer gehoord! Behalve dut verzoek!
Officiele reactie van Keukenloods 16-03-2020

Beste Arjan,

Wat vervelend dat het zo is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet hoe het hoort te gaan en ik kijk graag mee hoe dit is gebeurd. Kun je daarvoor je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan kijk ik met je mee.

Groeten, Emma

A.A. Ros-Connell 14-03-2020

I ordered a Bosch 45 cm inbouw dishwasher to replace my old one!! The service was excellent with very helpful and friendly staff in customer relations, planning and the monteur X installed it perfectly!! An all round very pleasant experience!!

Danielle 14-03-2020

Duidelijke shop en goede product omschrijvingen. En niet te vergeten een snelle levering, wel zo fijn!

Henk 13-03-2020

Redelijk scherp geprijsd. En goede service. Door de web pagina kan je alles volgen wat je gekocht heb

Jos M 13-03-2020

Een breed assortiment tegen scherpe prijzen. Het bestelproces verloopt soepen en je weet snel wanneer jij je bestelling kunt verwachten. Ook de aflevering verliep keurig op tijd en soepel. Het geleverde apparaat en de service voldoen ruimschoots aan mijn verwachtingen. Een aanrader!

keukenloods 13-03-2020

Leuke winkel en aardig personeel . Royale keus in keukens en apparatuur, goed bereikbaar en parkeerruimte.

P Kraan 13-03-2020

In tegenstelling tot de orderbevestiging dat een inbouwteam gebeld diende te worden voor demontage oude wasemkap en montage van de nieuwe, heeft de bezorger/monteur al het werk naar volle tevredenheid uitgevoerd. Prima de luxe !

pantorv 13-03-2020

Goed site met goede selectiemogelijkheden en ruim aanbod. Goed om als referentie te gebruiken.
De medewerker die ons hielp was kundig en vriendelijk.

PCM 13-03-2020

Geweldige keukenspecialist, die samen met jou op zoek gaat naar niet alleen de beste oplossing voor jouw droomkeuken, maar ook nog naar de goedkoopste!

Inge Vredeveld 13-03-2020

We waren al klant bij Keukenloods. De medewerker heeft ons prima geholpen om de juiste keuze te maken.
De levering was zeer vlot.
Wij zijn tevreden klant.

Ad van der burgt 13-03-2020

Super shop ..!
Goed geadviseerd en geholpen met de keuze ivm inbouw en maatvoering.
Snel geleverd..

Afzuigkap is goedkoop, maar is ook wel een beetje een budget kapje qua uitvoering...lastig ophangen.. zelf wat voor verzonnen..

A. Bekenkamp 13-03-2020

Prima service en vriendelijk maar op een planningspuntje na. De leverdatum was zonder info e/o overleg aangepast waardoor er op het laatste moment wat moest worden geimproviseerd.

Saico 13-03-2020

KoelVries combinatie Kapot (23 Jaar Oud) op Zondag natuurlijk, Gezocht op Internet naar een vergelijkbaar model.
Kwam ik uit bij de KeukenLoods.nl , Precies wat ik zocht, even gebeld op Maandag, goed contact, de nieuwe koelVries combinatie moest wel met een verhuislift bezorgd worden, maar daar zijn we met de KeukenLoods goed uitgekomen.
Zag er wel tegen op zo'n verhuislift, maar de bezorgers hebben prima werk geleverd, viel reuze mee. Oude KoelVries combinatie mee terug genomen. De nieuwe Liebherr CNBS391520, is een prachtige KoelVries combinatie, helemaal 2020.
Al met al, Prima service, goed contact, top levering, ben erg tevreden.
Happy happy Joy joy :)

Gerrit 13-03-2020

Prettig verkoopgesprek, goed advies en scherpe prijs, flexibele leverdatum. Tijdens de aflevering alleen even discussie met de chauffeur over de wijze van betalen. Contant was blijkbaar afgeschaft zonder dat wij daar over waren geïnformeerd en de chauffeur was alleen terwijl de spullen naar de tweede verdieping moesten.

Willem 13-03-2020

Ze doen wat ze beloven en heel scherpe prijzen kreeg zelfs een betere vaatwasmachine voor de prijs van het model dat niet te leveren was. Helaas had ik mijn keuken al elders gekocht anders had ik deze zeker ook bij keukenloods gekocht.

Alian 13-03-2020

Prima bedrijf. Ik had de mail op zondagochtend gestuurd naar de Keukenloods en aan het eind van de middag kreeg ik al een telefoontje. Alles is super snel geregeld en in een keer goed.

Nieuwburg 13-03-2020

We kwamen helaas in een verbouwing terecht.daarom is het moeilijk om een oordeel te geven over de winkel.maar netjes geholpen en goed advies
Officiele reactie van Keukenloods 13-03-2020

Beste Nieuwburg,

Ons filiaal in Roosendaal is inderdaad in de verbouwing. Dat kan inderdaad enige overlast veroorzaken en daarom raden we iedereen aan om een afspraak te maken voor een bezoek.

Als je nog advies nodig hebt, zien we je uiteraard graag terug als het wat rustiger is!

Groeten, Emma.

van lingen 12-03-2020

Ik werd zeer vriendelijk geholpen door iedereen dat voelt zeer prettig ,de uitleg was zeer goed en de service was prima