Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mieke 24-04-2023

Fijne verkopers, dringen niets op. Geven je de informatie die je hebben wilt. Niets mis mee

een aanrader 24-04-2023

Heldere website, scherpe prijzen en goede kwaliteit, punctuele en correcte levering, plaatsen door deskundig en vriendelijk personeel

Goed geholpen 24-04-2023

Geweldig geholpen in de shop. Goed meegedacht en een hele mooie prijs gekregen.

Schwanen 24-04-2023

We kregen een uitstekende, uitgebreide uitleg bij het kiezen van onze nieuwe koelkast. De afhandeling ging vervolgens ook heel vlot.

Els 24-04-2023

Wij zijn heel tevreden over de aanschaf en levering van een nieuwe afzuigkap. We hebben de afzuigkap zelf gemonteerd.
Onze dochter had al eerder iets bij Keukenloods gekocht en zij had ons deze zaak aangeraden.
Gunstig geprijsd, snelle levering, alles keurig netjes in orde. Wij kunnen Keukenloods van harte aanbevelen.

martin 24-04-2023

Bijzonder vriendelijk personeel , ook telefonisch goed bereikbaar, zeer prijsvriendelijk en groot assortiment.
Bezorging zeer goed geregeld.
Kortom een goede keus van ons om te kiezen voor Keukenloods.

Anton 24-04-2023

Telefonisch contact gehad met keukenloods, heel netjes geholpen en uitleg gekregen.
Spullen waren op tijd binnen.
Prijs kwaliteit is heel goed te noemen

Richard 24-04-2023

Al veel vaker bij Keukenloods besteld/gekocht en altijd naar volle tevredenheid.
Nu ging onze kookplaat kapot aan het eind van de middag op 2e Paasdag. We hebben een rondje gebeld met een paar filialen en werden overal vriendelijk te woord gestaan en ze namen alle tijd om te kijken wat ze op voorraad hadden en wat wellicht een optie zou kunnen zijn.
Uiteindelijk naar een filiaal gereden en ook daar vriendelijk geholpen.
Wat ik prettig vind is dat ze niet proberen de duurste te verkopen, maar wel de kookplaat die aan jouw wensen/eisen voldoet.

En deze ervaring hebben wij dus tot nu toe altijd gehad bij Keukenloods.

Annemieke 24-04-2023

Mooie gas op glasplaat. Snelle levering en vakkundig geplaatst. Tevreden met kookresutaat. Snel schoon.

PMB 24-04-2023

Quoocker Front snel en compleet geleverd met Paasaanbieding. Makkelijk zelf te installeren wanneer de bestaande waterleiding op een redelijke plaats in het keukenkastje beschikbaar is. Installatie handleiding wijst de weg en installatie video’s op internet beschikbaar. Blij mee!

Hans Vrenken 21-04-2023

Naast een vakkundig advies ook mogen kennismaken met een onderscheidende prijs - kwaliteit verhouding. Onze inductieplaat moest (helaas) vervangen worden. Op korte termijn kon de kookplaat geleverd en geïnstalleerd worden. Zo gezegd, zo gedaan.
Het keukenblok werd vakkundig op maat gezaagd, geïnstalleerd met als kers op de taart een kort en bondige uitleg over alle functies. Wij zijn dus meer dan tevreden over de algehele service van Keukenloods!

Von 19-04-2023

Super snelle en goede levering en fijn personeel. Dit geldt ook voor voorgaande leveringen.

W.J.H.Moorlag 19-04-2023

Heb lang op internet gezocht naar een afzuigkap van een bepaalde maat, en niet kunnen vinden, de Nederlandse firma waarvan mijn kapotte ( Engelse ) afzuigkap vandaan komt was niet genegen mij te helpen.
Ben toen naar de Keukenloods in Nederweert gegaan, daar was de heer Johan Ruiten die voor mij alles afgezocht heeft voor eenafzuigkap van de goede maat, Johan heb ik ervaren als een zeer kundig vakman die weet waar hij het over heeft, waar en hoe hij moet zoeken, tijd en moeite was geen probleem, terwijl ik toch maar om een afzuigkap vroeg, en er klanten rondliepen voor een nieuwe keuken.
De Keukenloods heb ik ervaren als een fijne zaak waar je te woord wordt gestaan door zeer vriendelijke vakmensen, en wat Johan ruiten betreft een top vakman wij zeggen dan een Toppertje, Keukenloods mag trots zijn op zijn medewerkers.

jack 18-04-2023

gebruiks vriendelijke website
veel keuze en goede prijs varatie
goed en prettig geholpen door de verkopers

Leo 18-04-2023

Overzichtelijke webshop, vriendelijkheid snelle afhandeling. Goede aanbiedingen.

Keukenloods 18-04-2023

De koelvriescombinatie was elders goedkoper maar zonder problemen dezelfde prijs gehanteerd! Goede service vanuit de shop echter de externe vervoerder die ze gebruiken daar ben ik dan weer niet tevreden over. Weinig tijd, deed zelf deuren openen ondanks waarschuwing om te wachten ivm de hond, neerzetten en wegwezen waardoor bijna in de hectiek ook nog de oude koelkast werd vergeten.

KJ vd Berghe 18-04-2023

Scherpe prijzen, goed advies, mooie deal voor twee apparaten tegelijk bestellen, snelle levering.
Samengevat: TOP!

Gretha den Haan 18-04-2023

Ik ben zeer tevreden over mijn product. De kla
ntvriendelijkheid heb ik prettig ervaren. Mijn product is makkelijker te bedienen als mijn vorige daar ben ik heel blij mee.

Piet Bontekoning 18-04-2023

Aflevering prima op tijd !het is altijd prettig zakendoen met de keuken loots Ook de website prima in orde klasse mannen en dames !!!

Peter 16-04-2023

Ruime keuze van apparaten met zeer vriendelijke verkopers die goed advies en een goede uitleg geven

Peter 14-04-2023

gevonden via internet, maar wilde het live ervaren, dus op naar de winkel in Zuidoost Amsterdam, uitstekende service, niets te veel en nog korting ook, vanwege Pasen
goed advies en na de koop prima op tijd geleverd, en constant up to date gehouden van de state van de bestelling, dus zeer tevreden.

Jan 14-04-2023

Eerlijke en meedenkende goede adviezen.
Er wordt niet zomaar het duurste apparaat aangeprezen maar een voor de klant functioneel apparaat.
We hebben 5 keuken apparaten gekocht waar we fijn van kunnen genieten.

Guus van Neijenhof 13-04-2023

Super vriendelijke en professionele medewerkers waar menig bedrijf jaloers op is.
Wij als klant kunnen ons niets beters wensen.
Bedankt hiervoor.

A. Hoekstra 13-04-2023

Alles was een prettige ervaring. Te beginnen met de aanschaf. Wij zijn toch even langsgegaan bij de Keukenloods om de afwasmachine te zien. En de verkoper hielp ons zo fijn door al onze vragen te beantwoorden, zodat wij per direct besloten die afwasmachine te bestellen en te betalen.
Wij kozen ervoor om de nieuwe ook te laten plaatsen de oude Bauknecht die wij 23 jaar hebben gehad weer mee te nemen.
Ook dit was een fijne ervaring. Kost wat, maar je hebt ook geen omkijken ernaar. Twee aardige jongemannen haalde de oude eruit en binnen 20 minuten stond de nieuwe erin, werkende.
Zij namen alles mee, de verpakking van de nieuwe, de oude machine. Helemaal top. Ja ja, wij hebben de jongens een fooi gegeven!
Dank dank.

MartinP 12-04-2023

duidelijke site en goede prijs/kwaliteitverhouding. Vaak concurrerend in de prijsstelling. Daarnaast ook een prima serviceverlening bij gestelde vragen via hun helpdesk. Levering ook vrij snel en accuraat.