Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

H.J. 21-05-2021

Was wat bezorgd wat ik in de doos aantrof omdat deze wat ingedeukt was maar hier kan waarschijnlijk keukenloods niets aan doen, verder super tevreden alles wat vermeld werd is ook nagekomen.

Fred K 21-05-2021

Personeel is hulpvaardig en onderwerpen kunnen goed besproken worden.
Op de site stond niet de correcte prijs maar dat was met een eenvoudig telefoontje direct opgelost.
Deze winkel is zondermeer aan te bevelen, mocht je op de site iets zien wat niet direct duidelijk is of mis je materialen dan is de ervaring "even bellen"

Arie 19-05-2021

Fijn geholpen, goede uitleg en op voorraad
Zelf op gehaald in het magazijn net in de auto geladen

Ad 19-05-2021

Deskundig en uitgebreid advies. Goed bereikbare medewerkers die meedenken. Verhouding prijs- kwaliteit is prima.

Ad 19-05-2021

Erg tevreden. Voor nieuwe keuken diverse apparaten aangeschaft. Medewerkers gaven deskundig advies en dachten mee. Goede prijs en prima kwaliteit.

R van Gessel 19-05-2021

Alle huishoudelijke apparaten heb ik bij de Keukenloods gekocht.
Prettig om daar te winkelen/kopen.

Angela 19-05-2021

Deze shop heeft kwaliteitsproducten voor een betaalbare prijs. De site is overzichtelijk qua producten en hun afmetingen. De levering en plaatsing gingen zoals afgesproken.
Offerte akkoord gegeven op 8 Maart 2021. Plaatsing 21 April 2021.
Ik ben blij en tevreden met jullie.
Angela.

Familie Zwarteveld 19-05-2021

De keuken wordt 20-07 geleverd dus nog geen eind oordeel tot nu toe zeer tevreden klant.

Roger 19-05-2021

snelle levering op afgesproken tijd. goede prijs / kwaliteit verhouding. Oude product netjes retour.

Kim 19-05-2021

Via de Whatsapp duidelijke antwoorden op onze vragen. Snelle service. Goede installateur.

Albert de Boer 19-05-2021

We werden vriendelijk geholpen, model wat we kozen ging uit de collectie samen met de verkoper een ander model uit gekozen tegen een scherpe prijs.
Kortom tevreden.

Gerard 19-05-2021

Door duidelijke en juiste informatie op internet en middels een telefonisch gesprek zijn wij tot aankoop over gegaan.

Fred Pangemanan, Hilversum 19-05-2021

Ik kan werkelijk niet bedenken wat er verkeerd zou zijn geweest aan het bestellen van de Samsung Combioven. Vanaf het bestellen via de site tot de aflevering is alles tip-top verlopen. De bezorger zette in zijn eentje de oven voor de deur nadat hij gevraagd had of hij nog verder moest helpen. Zeer vriendelijk, m aar dat hoefde niet. Totdat ik samen met mijn buurman de doos verder tilden. Toen merkte waarom hij zijn hulp aanbood: loodzwaar.
Kortom, wij zijn zeer tevreden met der service rondom de aanschaf! Goed werk Keukenloods!

Jon 19-05-2021

Goed contact over de bestelling en mijn vragen hierover, wordt keurig op de hoogte gehouden van de levertijden en alles keurig verpakt afgeleverd, zeer tevreden tot nu toe, moeten de vaatwasser nog binnen krijgen, maar hier werden we ook keurig over contact dat deze later kwam.

Lettie 18-05-2021

Vakkundig personeel ,netjes en snel gewerkt! Volgende keer weer bij keukenloods als het nodig is!

Woudenberg 17-05-2021

Het is de 2de keer dat ik wat bestel bij Keukenloods en net zoals de 1ste keer is dit prima bevallen. Ze zijn keurig op tijd en je wordt op de hoogte gehouden via een sms. Dus niets dan lof en betrouwbaar terwijl het woord loods bij mij niet in 1ste instantie veel vertrouwen geeft. Prima webshop

FvG 15-05-2021

Overzichtelijk webwinkel met grote keuze. Aanvullende informatie op pretige wijze telefonisch gekregen. Snelle levering, vlotte en deskundige inbouw van koelkast.

Utrecht 15-05-2021

Vakkundig personeel! Zijn dik tevreden .volgende keer als het nodig is weer bij Keukenloods!

Anita 15-05-2021

Een superrrr goed bedrijf gewoon top!!!! Komt afspraken na,bestelt,dag erna al ontvangen,super tevreden mee kan niet beter,ga zo door

J.M. de Waalne 14-05-2021

Heel goed geholpen via telefoon.Goede communicatie!Heel tevreden!!Goed overleg en terugbellen voor levering en afhalen.

Yvon ter Linden 14-05-2021

Supersnelle levering. Keurige en vriendelijke bezorgers. Oude apparaat direct mee terug genomen. Eindelijk een webshop die doet wat ze beloven. CHAPEAU!

M 13-05-2021

Snelle correcte levering, gemakkelijk telefonisch contact bij vragen, tevreden!

Hans 12-05-2021

Ruime keuze waar rustig een goed vergelijk in de produkten gemaakt kan worden.

Marga 12-05-2021

Telefonisch besteld en heel prettig geholpen met een alternatief.
Jammer dat magazijn niet matched met voorraad op internet.

jessica 12-05-2021

Prijs is goed, kwaliteit ook. Is netjes geleverd alleen als het niet goed is dan duurt t lang voordat je het kan ruilen en moet je er zelf allemaal achteraan bellen en dat is wel heel erg jammer