Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Taylor 28-10-2020

Levering bestelling keurig op tijd, aanvullende service vraag correct en professioneel behandeld.

Heinz 28-10-2020

Ik heb een Jansen & de Bont keukeneiland lamp besteld voor een mooie prijs, de levering ging ook snel en gemakkelijk omdat je de dag en tijdslot kon uitkiezen van bezorging.

Bochanen 28-10-2020

Ruime overzichtelijke zaak met veel keuze in alle apparaten en deskundigen mensen die weten waar ze het over hebben. We zijn prima geholpen naar alle tevredenheid

Keukenloods 28-10-2020

4 producten tegelijk besteld netjes op de hoogte gehouden voor de levertijd ook laten plaatsen door keukenloods monteurs met veel ervaring voor het plaatsen van keuken apparatuur bij de online verkoop en de monteurs heel vriendelijk

Connie 28-10-2020

De goedkoopste die ik kon vinden. Telefonisch goed geholpen. Zeer vriendelijk aan de telefoon, behulpzaam. Snelle levering, gebeld, dag erna al in huis netjes volgens de afspraak.

Theo Bosma 28-10-2020

Alles goed afgehandeld , van wat ik wou hebben tot de levering perfect gedaan

H.A. Schopman 28-10-2020

Was even wennen omdat deze machine anders werkt dan de oude, maar er verder tevreden mee. het geluidsniveau zou minder mogen.

Arthur 28-10-2020

In eerste instantie onduidelijk wanneer geleverd werd. Dat zou binnen 8 dagen zijn (was verteld in de winkel aangeizen het op voorraad was). Er werd niet gecommuniceerd dat een nieuw model er aan kwam en de oude niet meer leverbaar waardoor levering 4 weken later was. Dat moest ik zelf in de site terugzien (na inloggen en naar status kijken). Fraai had wel geweest als iemand even een belletje of mailtje had gestuurd.
Officiele reactie van Keukenloods 28-10-2020

Beste Arthur,

Ik begrijp dat het vervelend is om hier zelf achter te komen: dat had inderdaad anders gemoeten. Doorgaans laten we dit dan ook op tijd weten zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken. Helaas is dit in jouw situatie niet goed gegaan, waarvoor mijn excuses.

Hopelijk bevalt het nieuwe apparaat alsnog wanneer deze binnen is.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Keukenloods Utrecht 28-10-2020

Mooie overzichtelijke zaak, aardig en bekwaam personeel. Veel keus met vele merken waar je een goede en voordelige keus kunt maken.

ilonca meijers 28-10-2020

Het is een overzichtelijke site en de personen aan de telefoon zijn vriendelijk, bereid je te helpen / informeren en duidelijk. Je krijgt het gevoel dat ze deskundig zijn en je ze kan vertrouwen.
Ze laten weten wanneer ze komen en in korte tijdszones, dus niet over een hele of halve dag.
Tevens was de monteur netjes en vertelde meteen hoe hij aan de gang ging. super service gehad

Ingrid 28-10-2020

Onze koelkast was overleden, en die kun je eigenlijk niet missen! Bij Keukenloods vroeg in de morgen een nieuwe besteld, en om 11 uur, dezelfde dag, werd hij al geleverd. Top! Kost €9.95 maar dat had ik er graag voor over.

Anita 28-10-2020

goede levering en goed aan de telefoon te woord gestaan. ook goed op de hoogte gehouden wanneer mijn product geleverd werd

Catharina. 28-10-2020

Alles in orde. Snelle levering van de vaatwasser. Wat fijn was, want niet meer gewend met de hand af te wassen. Het oude model vaatwasser was niet meer te bestellen. We kregen het nieuwste model, echt véél duurder, maar hoefden niet bij te betalen. Kregen deze voor de oude prijs, wat een service.
Aardige bezorgers, keurig op tijd en ze werkten netjes. Al het verpakkingsmateriaal werd meegenomen. De machine werd vast aangezet ter controle. Tot nu toe niets dan goeds over de Keukenloods. Over bestellen en bezorgen alle lof. Heb (gelukkig) nog geen er varing over service mocht er iets met de machine zijn. Neem aan dat dat ook ter tevredenheid wordt afgehandeld.

Evert Wesseling 28-10-2020

Voldoende aanbod voor een redelijke prijs, Kundige hulp bij het uitzoeken .

Gini 28-10-2020

Goede service en goede producten. Dat hadden we 12 jaar geleden al ondervonden en werd nu weer bevestigd.

wasdroger zanussie 28-10-2020

levering was uitstekend!!bedrijf is klantvriendelijk!! helpen je waar nodig!!

Maud 28-10-2020

Zeer vriendelijke, behulpzame en vakkundige medewerkers aan de telefoon. Ook de afhandeling mbt de levering is meer dan prima!

Lammerink 28-10-2020

Afspraak keurig nagekomen. Levering volgens afspraak en goed verpakt. Inmiddels zelf geïnstalleerd.
Nogmaals dank

J. Werk 28-10-2020

Supersnelle levering van een nieuwe vaatwasser, nergens (snel) leverbaar en hier 3 weken eerder dan gedacht in huis. En de Miele vaatwasser beter dan verwacht.

Ik ben blij dat de bij eerder bij Coolblue bestelde vaatwasser beschadigd bij ons afgeleverd werd. Nu een groter en duurder type voor 200 euro minder... Echt top!

Pim 28-10-2020

Telefonisch overeen gekomen voor een Nette prijs/kwaliteit. Daarnaast was het op tijd geleverd en voldoet het aan de verwachtingen.

van de Water 28-10-2020

Netjes geholpen, goede corona regels. De medewerker dacht goed mee met ons. Hij gaf goede tips en ideeen waardoor we makkelijker een keuze konden maken,die we anders niet bedacht hadden..

Peter 28-10-2020

Ik koop al vele jaren bij Keukenloods. De prijzen en de service zijn uitstekend. Aan de telefoon wordt met je meegedacht en beste prijs voor klasse producten aangeboden. De bezorging is altijd keurig. Dit is de reden dat ik bij Keukenloods blijf kopen. Zou jij ook moeten doen 😉.

C.H. Nolet 28-10-2020

De verkoper aan de Stadionweg heeft de nodige moeite gedaan om de juiste keuze van de vlakscherm afzuigkap te maken ter vervanging van de oude, die niet meer leverbaar was. Ik heb daardoor het keukenkastje niet hoeven aan te passen. Ook de begeleiding en de levering verliepen vlekkeloos.

H.J.Schouten 28-10-2020

Verkoop was ok. Plaatser was niet wat wij gewend waren van de Keukenloods. Pffffff. Kwam al binnen met “oh daar ben ik niet blij mee”
Hij moest dus een droger op de was machine plaatsen. Dat kon hij weten want een koppelstuk had hij bij zich. Toen wasmachine stond stonden de pootjes voor de helft op het plateau ? We hebben toen zelf alles goed gezet waarbij de plaatser met zijn handen op zijn rug stond toe te kijken. En dat voor € 99,- plaatsingskosten.
Officiele reactie van Keukenloods 29-10-2020

Beste H.J.,

Dat is vervelend om te lezen, en dat is absoluut niet de bedoeling. We gaan hier graag naar kijken zodat het niet opnieuw gebeurt. Wil je je ordernummer toesturen naar emma@keukenloods.nl? Dan gaan we direct aan de slag.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Gerda 28-10-2020

Koelkast is precies wat ik wilde
Koelkast werd mét reden wel wat later geleverd maar kontakt hier over was goed.