Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Goofy 27-06-2022

Vakkundig personeel en snelle levering. Ook prijstechnisch is dit een goede shop.

Ruud 27-06-2022

De informatie correct en snel. Levering uiterst snel in deze hectische tijd. Geen aanmerkingen. Snelle adequate service.
Goede informatie met betrekking tot de technische gegevens.
Ben erg blij met de mondelinge communicatie in deze digitale tijd.

Raymond 27-06-2022

Mooie winkel. Goed ingericht. Zowel de winkel als de webshop. Zeer kundig personeel die je meteen te woord staat en helpt. Het thuis afleveren is ook perfect gegaan. Keurig telefonisch op de hoogte gehouden en daarna via sms. Al met al keurig behandeld.

Jules 27-06-2022

Veel keus, alle prijsklassen, klantvriendelijk, goede service, wordt niets opgedrongen

Geurt 27-06-2022

Prima prijs-kwaliteit verhouding en perfect ingebouwd. Er werd netjes en vakkundig gewerkt.

JAJ Schoonwater 27-06-2022

Optimale klantvriendelijkheid, snelheid van te woord staan, goederen op voorraad en geleverd volgens afspraak.

Kautz 27-06-2022

Goede telefonische info , goedkoop en snelle levering. Nadeel dat bij de aflevering de chauffeur alleen komt en dus hulp nodig heeft.

Gonny 27-06-2022

Top personeel heel goed geholpen door personeel
Niks te klagen
Brede assortiment mooi zaak

Fia Van Hoorn 27-06-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding
Snelle levering
Goede service
Vakkundige montage

Glenn 27-06-2022

erg goede hulp toen de koelkast geleverd werd. De bezorger deed niet moeilijk toen de koelkast niet door de voordeur paste en door de zijdeur moest.

De site is duidelijk en afspraken en communicatie is ook goed.

Jaap 27-06-2022

Apparaat op voorraad en netjes geplaatst prijs kwaliteit is ook in orde en de plaatsing keurig op de afgesproken tijd

G van Veldhoven 27-06-2022

Gebruiks vriendelijke app. Kon goed vinden wat ik zocht. Voldoende keus aan apparatuur. Goede prijzen. Snelle levering, met duidelijke uitleg wanneer de apparatuur geleverd zou worden.

Nick 27-06-2022

Goede kwaliteit/prijsverhouding, veel keuze op een overzichtelijke website.
Product keurig volgens vooraf bevestigde tijd geleverd en door vriendelijke bezorgers afgeleverd. Oud product mee retour genomen. Bevel keukenloods aan.

Nico 27-06-2022

Online chat, erg vriendelijk medewerkster en duidelijke uitleg.
Product opgehaald en ter plekke gepind, gewoon op voorraad zoals beloofd.
Kunnen andere leveranciers een voorbeeld aan nemen. Al 8 weken aan het wachten bij een ander.
Zeer tevreden.

Palmi 23-06-2022

Zoals altijd scherpe prijs (zelfs voor Gaggenau, waar iha weinig korting op wordt gegeven), snelle levering. Nog nooit gezeur gehad. Prima bedrijf.

Henny Bastiaansen 21-06-2022

Zijn zeer tevreden, vriendelijk te woord gestaan, telefonisch en in de shop in Roosendaal.

Audtje 21-06-2022

Na veel gedoe over een andere koelkast ,zijn we er gelukkig toch uitgekomen en heb ik na 2maanden eindelijk weer een goed werkende koelkast en ik moet zeggen dat deze koelkast niet mijn eerste keus was ,maar ik heb er geen minuut spijt .
De levering kon voor mij niet snel genoeg ,maar binnen in een week had ik hem eindelijk .
Alleen jammer dat we het zelf moesten uitpakken .
Maar toch ondanks alle obstakels ,super bedankt voor alles.

Marijn 20-06-2022

Goede omschrijving van product op de website, vlotte levering. Goede informatievoorziening over de levering.

Mark van Buuren 20-06-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat deze een thuiswinkel waarborg keurmerk heeft en de prijs van het product goed was. Levering direct de dag erna zoals belooft. Later op een andere website het product nog goedkoper gevonden. Dat verschil werd zelfs gecrediteerd zonder problemen.

Van Oost 20-06-2022

Prima snelheid, prijs en advies . Goed geregeld, no nonsense en tevreden

Tallina 20-06-2022

Keurig volgens afspraak geleverd. Duidelijke communicatie rondom het aankoop- en leveringsproces

Wil Vogelaar 20-06-2022

Cijfer 10! Product info duidelijk. product goed bij levering. De levering is goed, vriendelijk en door een hele flexibele man verlopen.

Marcz 20-06-2022

Goede omschrijving en prijs. Installatie optie was fijn en helemaal prima uitgevoerd.

Tamara vd Abbeele 20-06-2022

Duidelijke webshop. Makkelijk te vinden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor elk budget is er iets te krijgen. Snelle en correcte levering.

Patricia 20-06-2022

Makkelijk te bestellen, snel geleverd.
Mooie combi magnetron. Duidelijke bediening, mooie vormgeving