Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rick 03-11-2020

De keukenloods heeft een heel breed aanbod van apparaten tegen een absoluut scherpe prijs. In ons geval zelfs de goedkoopste aanbieding voor hetzelfde apparaat

Peter 03-11-2020

Goede hulp, personeel ter zake kundig. Geen massale uitrusting maar voldoende keuze voor ieder budget.

Dennis 03-11-2020

Snelle levering en goede prijzen. Echter een front van de afzuigkap beschadigd geleverd (krassen), doos is open geweest. Aangegeven bij Keukenloods, ik ga er vanuit dat ze dit keurig oplossen net zoals de gehele orderafhandeling en tijdige levering. Anders had dit cijfer een 10 geweest.

Johan Langman 03-11-2020

De verkoper van Keukenloods heeft super goed meegedacht over mijn bestelling. En de service afdeling is goed te bereiken.

Willem van Gemert 03-11-2020

Besteld , op afgesproken dag geleverd, en binnen een kwartier geplaatst. Helemaal TOP.

Allan 03-11-2020

Had een afzuigkap besteld die niet snel kreeg een duurdere aangeboden voor een goedkopere prijs👍🏽

N.Tilli 03-11-2020

Goede correspondentie, artikel was op dat moment niet voorradig maar je mocht zelf beslissen of je de bestelling wilde annuleren, artikel in de betreffende week ontvangen, goede service

R van der Kooij 03-11-2020

Snelle handeling en keurige bezorgdienst Product zijn we zeer tevreden mee Via de website ingekocht en alles was keurig verzorgd

Paul Theelen 03-11-2020

Keukenapparatuur gekocht. Levering was over het algemeen snel goed, alleen heb enkele weken op mijn afzuigkap moeten wachten. Op de site stond: levering binnen 1 tot 2 dagen, wanneer op voorraad bij de leverancier. Die kan dus voor behoorlijk wat vertraging zorgen.

Jeanne 03-11-2020

Verkeerde apparaat geleverd wat niet paste. Werd ingeruild voor een wel passende. Dank aan ........ die ons geadviseerd heeft. Ging ff mis maar netjes opgelost.

Top service! 03-11-2020

De Smeg oven die ik zocht werd aangeboden voor een zeer scherpe prijs. Het tijdstip van bezorgen kon ik zelf aangeven en op de dag van bezorgen kreeg ik regelmatig smsjes met de precieze aflevertijd. En betalen mocht per pin op het moment dat de oven netjes binnen gezet was. Top service...

Siegfried 03-11-2020

Duidelijke afspraken, goed en betrouwbare levering. De montage is goed gegaan, klasse.

J Drost 03-11-2020

Vaatwasser gekocht,
Prijs /kwaliteit is goed,snelle levering, en de oude weer mee terug. Verdiend een pluim.

Jasper 03-11-2020

Een inductiekookplaat gekocht. Prima geholpen goede prijs kwaliteit verhouding.

Erwin 03-11-2020

Medewerker is helder en duidelijk, denkt mee en vraagt doelgericht. Met een prettig stukje humor goede deal kunnen maken.

AvS 03-11-2020

Goede service, een eerlijk advies en zeer prettig geholpen in de winkel,top!!

Anny 03-11-2020

Het is erg druk bij keukenloods maar heb je telefonisch contact dan helpen ze met goede informatie en natuurlijk een perfecte prijs. De levering was supersnel en gaf geen problemen. Wij zijn tevreden

Jossie 03-11-2020

Gewoon prima. Geen poespas. Wat ik super handig vond: de bezorger belde een kwartier voor aankomst, dat ie er aan kwam.

Pieter 03-11-2020

Prima service. Goed advies. Bij het bestellen van de door ons uitgezochte inductie kookplaat bleek deze niet meer leverbaar. Daarop hebben we voor hetzelfde geld een duurdere kookplaat aangeboden gekregen.

Paula 03-11-2020

De inductie kookplaat die ik had gezien was elders voordeliger. Kreeg na melding een prima aanbod, bestelling was toen snel geregeld en ook de levering was snel. Alleen jammer dat ik geen antwoord heb gekregen op een vraag over speciale braadpannen die ik via email heb gesteld.

Angelica 03-11-2020

Handig dat je via mail op de hoogte word gehouden.
Je zelf kunt bepalen wanneer je spullen gebracht worden.
Via sms kregen we bericht dat ze er tussen zo en zo laat waren.

Eso All-In 03-11-2020

Beste,
Heel goed ontvangen in de winkel ,heel erg behulpzaam en meedenkend. Alles geleverd zoals afgesproken en op tijd. Levering heel goed gelopen, alle spullen netjes binnen gezet.
Complimenten voor de service en niet te vergeten beste prijs aanbod. Bij heel veel leveranciers geweest en vergeleken maar keukenloods heeft de beste prijs.

Greg 03-11-2020

Goed advies, vlotte levering en een leuke korting! Goede tip van de verkoper: denk aan de actie, die moet u zelf bij de fabrikant aanvragen.

jolanda 03-11-2020

omdat ze ook de goedkoopste zijn en je word er vriendelijk behandeld en ze weten veel van hun producten.

Michel 03-11-2020

Geweldige service!!!! Altijd bereid voor net wat extra’s! Alle contact momenten lopen super fijn en heel netjes!!!
Hie kan menig bedrijf nog wat van leren.