Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frits 16-06-2021

Goede prijs en volgens planning geleverd. Alles zo als je mag verwachten. Heel tevreden.

Kees 16-06-2021

Oorspronkelijk bestelde vaatwasmachine bleek een inmiddels verouderd model te zijn, waardoor deze niet meer leverbaar was! Opvolger van het model werd door Keukenloods aangeboden tegen dezelfde gereduceerd prijs als het verouderde apparaat. Chapeau….!
Montage werkzaamheden en plaatsing zijn prima uitgevoerd, waarbij de inventiviteit van de monteurs bij het plaatsen zeer prijs werd gesteld!

C.N.Vreeken 16-06-2021

Een prettige zaak, waar wij al verschillende grote aankopen hebben gedaan.
Beleeft personeel en de kookplaat is keurig ingebouwd.
Ook kregen we deskundig advies,omdat de bestelde kookplaat niet meer leverbaar was en deze werkt tot volle tevredenheid.

Mb 16-06-2021

Zeer tevreden, keuken loods dacht mee en zeer tevreden met onze aanschaf! Snelle levering ondanks vertraging op producten!

Sander Boon 16-06-2021

Snelle reactie en uitvoering. Prima en nette plaatsing.
Het proces van bestellen tot de afronding was helder en ging goed.

John 16-06-2021

Duidelijke site om te bestellen . Bij telefonisch contact goede en duidelijke informatie. Directe communicatie en bevestiging per mail. Levering volgens opgave levertijd

M. Leniger 16-06-2021

helder, duidelijk en toegankelijk met handige filters om snel jouw eigen selectie te maken.

Joop Ruesink 16-06-2021

prijs - kwaliteit goede verhouding en netjes geholpen in Gaanderen.
Hadden met de pinksteren een goede aktie

Ron Karsseboom 16-06-2021

Goede hulp van de verkoper bij de selectie van een inductie kookplaat en een inbouwoven.

Jolanda 16-06-2021

Het inductiefornuis is prachtig moet er wel even aan wennen maar gaat prima tot nu toe. We hebben wel de poten van ons oude fornuis er onder gezet die waren van aluminium en die bij dit fornuis zaten was plastic dus dat was jammer. Alleen de bezorger 🧐die hier was heeft hem niet even tot de achterdeur gebracht (corona he)maar tot ons hek en het fornuis was erg zwaar en moesten we hulp hebben om hem binnen te zetten dus dat vonden we echt een minpunt .

Petra 16-06-2021

We zijn goed en vlot geholpen, en heel tevreden over de aankoop, een hele fijne magnetron combi stoomoven

L 15-06-2021

Hele goede klantvriendelijkheid zijn heel goed geholpen,aankoop is naar onze zin.gaan zeker nieuwe aankopen doen bij keukenloods

c.kusters 14-06-2021

geweldig om online bij de keukenloods de juiste koel/vries combinatie te vinden die in onze keuken past en dus geen extra aanpassingen gemaakt hoeven te worden. Ook is deze door jullie vriendelijke monteur vakkundig gemonteerd. Snelle levering en nette prijs is ook zeker een pluspunt!

SGP. 14-06-2021

Goed en deskundig geholpen in de winkel. De monteur van het inbouw team werkte zeer nauwkeurig en netjes.

Nol S 13-06-2021

We hebben onze keukenapparatuur in filiaal Nederweert uitgezocht en besteld, we werden heel vakkundig en vriendelijk door verkoper Mike door het bos van de vele apparaten geleid en konden samen een prima team kookhulpen samenstellen en dat ook nog eens voor een superprijs.

Nckds 12-06-2021

Zeer vriendelijk geholpen met het kiezen van de toestellen, goede prijs en levering zoals afgesproken. Niets op aan te merken. Ik kan keukenloods alleen maar aanraden.

H.J 12-06-2021

Veel keus, van goede producten,tegen scherpe prijzen.
Snelle levering en prima service

C. Kaandorp 12-06-2021

Prima klantvriendelijke behandeling, verkoper deed voldoende uitleg en probeerde geen duurder apparaat te verkopen. Bezorging was ook prima.

Eerste klasse 11-06-2021

Als goed oplet en je hebt de juiste afmetingen,soort materiaal waaruit de verschillende onderdelen bij montages nodig zijn,lijkt mij deze shop best de beste keuze te zijn om uw delen te bestellen. Zelf hun klantendienst kan je bellen om raad. Eerste klasse!

Ton 10-06-2021

Snelle en goede advisering en service, duidelijk over producten die even niet leverbaar zijn. Prima alternatieven en heldere communicatie over levertijd.

Rob ‘s Gravemade 10-06-2021

Snelle levering en. Goede voorlichting over te kiezen apperatuur ook de bezorger was zeer attent en hulpvaardig

Verlaan, Mijdrecht 10-06-2021

De gewenste afzuigkap en kooktoestel waren snel gevonden in de webshop en de offerte was snel gemaakt en akkoord. De levering en plaatsing binnen één 1 week gingen vlot en netjes. Alles werd schoongemaakt en opgeruimd en oude toestellen werden meegenomen.

Marja Bergs 10-06-2021

Goed geholpen met advies, ga zeker nog terug om nieuw apparatuur te halen.Mooie spullen en ruime keuze

Jos 10-06-2021

Koelkast was niet snel leverbaar maar dit werd snel gecommuniceerd door de shop. Uiteindelijk toch eerder en netjes afgeleverd.

Jacko 10-06-2021

Stipte levering, en alles voortreffelijk georganiseerd..., en aan de afgesproken prijs! Waarvoor mij dank...