Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Clė van Zeeland 01-08-2023

Duidelijke info, goed geïnformeerd, goede prijs, snelle en correcte bezorging.cl

Erwin 01-08-2023

Bij het bezoek aan de winkel de van te voren online bekeken apparatuur een offerte laten maken, maar na een ronde door de winkel compleet geswitcht. Alhoewel de tijd voor onze afspraak allang verstreken was en het eigenlijk lunch tijd was werd alle tijd genomen om ook hier alle informatie te verstrekken en dus ook over te gaan na een vrijstaand fornuis. Kortom alle lof!

M.van Nimwegen 01-08-2023

Een mooie en overzichtelijke shop waarbij we door de vertegenwoordiger van de Keukenloods fijn en vakkundig zijn geholpen. Complimenten hiervoor.

Arie 01-08-2023

Goede kwaliteit, prijs en service. Men komt alle gemaakte afspraken correct na. De service is boven verwachting.

Ria kramer 01-08-2023

Heel fijn dat Keukenloods n mail stuurt als herinnering voor het te vervangen onderdeel .Ik zou daar zelf niet aan gedacht hebben. Top service. Bedankt

Henk dekker 01-08-2023

Ik heb geen klachten omdat zij deden wat zij beloofde. Chauffeur die de vaatwasser kwam brengen is een topper. Ik zat op zolder te werken en hoorde de bel niet. Hij had het geduld en belde mijn vrouw die via via mij wist te bereiken. Zelfs belde hij aan bij de buren.
Bracht netjes de vaatwasser op de plek die ik wilde hebben echt een top actie 👍👍👍

Herman 01-08-2023

Heb in het verleden meer apparaten gekocht via Keukenloods. Was al heel tevreden. Nu een vaatwasser aangeschaft. Bij aankomst zat er een deuk in de deurrand. Even een telefoontje en Keukenloods stuurt binnen 2 dagen een nieuwe en neemt de beschadigde mee retour. Prima service. Ook de oude kapotte vaatwasser werd door Keukenloods kosteloos afgevoerd. Al met al ben ik bijzonder tevreden met de leveringen van Keukenloods en kan dit bedrijf bij een ieder aanraden. Zij hebben ook de laagste prijs garantie. Vind je het product elders goedkoper wordt zonder problemen of moeilijk doen de prijs aangepast naar de laagste prijs. Ga zo door Keukenloods !!!

Ilse de Pruis 01-08-2023

Wij zijn twee maal ontzettend fijn geholpen.
Het eerste bezoek was ter oriëntatie, we zijn met veel informatie naar huis gestuurd om na te denken.
Bij het tweede bezoek zijn al onze resterende vragen beantwoord en konden wij tot bestellen overgaan.
Ons fornuis werd keurig op de afgesproken datum gebracht door een behulpzame jongeman.
Kortom geen druk en heel fijn geholpen door (*) en (#).

Frits van Rijswijk 01-08-2023

Uitstekende prijs/kwaliteit en snelle goed uitgevoerde uitlevering.

Tom 01-08-2023

Ik had bij Keukenloods besteld vanwege snelle levering. Echter door ziekte inde bezorging kwam het niet de volgende dag. Communicatie was netjes en de volgende dag werd het geleverd. Prijs was in vergelijking met andere site het meest voordelig.

Kelly 01-08-2023

Heel fijn geholpen en er is met ons meegedacht over de indeling van de keuken.
Enige tijd geleden onze keukenapparatuur gekocht. Door omstandigheden moest het wat langer in de opslag. Dit was geen probleem.
Kortom een hele fijne zaak!

Paul 01-08-2023

goede web site, makkelijk dingen te vinden en dat aan een aantrekkelijke prijs en/of goede deal maar wat belangrijker is dat je snel en adequate een antwoord krijg op een vraag of verzoek en dat is hier zeker het geval, top, daarnaast is het vervoer en aflevering van je aankoop goed geregeld alsmede afvoer van je versleten spullen, aanrader dus !

Henri 01-08-2023

Door medewerker telefonisch snel geholpen en ook kunnen afhandelen in winkel in Drunen. Daarna thuis geleverd.

Yvonne 01-08-2023

Bosch oven besteld. Maar de opgegeven dieptemaat klopt niet. Het is 58cm en geen 54cm. Helaas retour moeten gestuurd.

De bezorging van de oven ging goed.

George 27-07-2023

Snel geleverd en prijzen zijn ok ,ook een duidelijke website. Ik koop hier vaak en ben nog nooit teleurgesteld

Harry 26-07-2023

Kwam voor een ander merk. Met goede argumenten een andere keuze gemaakt. Voordeel van een winkel boven internet.

Henk Berg 25-07-2023

Snelle levering op de gewenste dag. Product was helaas defect en ook dit was binnen een half uur na levering alweer geregeld. Nieuwe apparaat was ook weer op de gewenste dag geleverd en was in orde. Kortom prima service en goed geregeld

Jim 24-07-2023

Nette en keurige service. Verkoper top. Ik kom hier vaker en zal dus ook na deze koop terugkeren

Margreet Peverelli 24-07-2023

Prima winkel aardige verkopers. Super snelle levering. En degene die kwam plaatsen was super aardig en beleefd.

Jaap 24-07-2023

Efficiënte, vriendelijke, professionele aandacht. Verkoper nam de tijd en gaf duidelijke uitleg over product.

Lee345 24-07-2023

Inbouw vaatwasser en koelkast gekocht bij Keukenloods. Makkelijk te bestellen via hun website en snelle levering. Bovendien met de laagste prijsgarantie ! Bezorging op de aangegeven tijd en oude apparatuur werd weer meegenomen.

Ineke Wendel 24-07-2023

Een aantal keren iets gekocht super tevreden.
Een goede uitleg service en klantvriendelijk.
Voor nieuwe producten kijk ik eerst bij de keukenloods ivm de aanschafprijs.

Noud 24-07-2023

Goede service, zowel telefonisch en het bezorgen ban het artikel. Denken met je mee.
Alles volgens afspraak geleverd en retour gehaald
Super tevreden

Robert 24-07-2023

Wij zijn 2 keer bij u geweest voor informatie, de 1e keer waren de ovens waar wij interesse in hadden niet aanwezig en ook niet leverbaar. Wel uitleg van een oud model, ongeveer de zelfde werkwijzen als de nieuwe.
2e keer bij u langs voor uitleg nieuwe model. Werden weer goed geholpen, en zijn overgegaan tot aankoop van 2 ovens.

Hiemstra 24-07-2023

Omdat ik bezorgd was hoe Keukenloods een inductiekookplaat laten bezorgen gebeld met Keukenloods. Hier werd aangegeven dat ze twee opties hebben (PostNL en eigen transport) en dat het meteen geregeld kon worden direct de dag erna. Hiervoor maakte zij de order aan en ontving ik een orderbevestiging met betaaloptie.
De communicatie was prettig en heel praktisch.

Mails netjes ontvangen en tijdig betaald, waarna ik meerdere berichten kreeg over de levering van de kookplaat.

Pakket werd netjes de dag erna binnen het afgesproken tijdsvak bezorgd. De doos was licht beschadigd, wat ik binnen 48 uur gemeld heb.
Ook hier kreeg ik netjes antwoord op.

Nadat de kookplaat een par dagen later geinstalleerd was bleek hij geheel naar wens te werken.
Vervolgens nog een mail ontvangen om aan te geven of alles naar wens was.

Al met al erg tevreden over de communicatie, bestelmogelijkheden, prijs en levering.