Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bart 14-05-2020

Levering en prijs is prima echter service afdeling is erg slecht.
Wanneer je een onderdeel mist van een apparaat duurt het erg lang voor het opgelost is.
De bestelde Franke Keukenkraan was niet compleet, meteen keukenloods op de hoogte gesteld en na ruim een week nog steeds geen reactie teruggekregen. Diverse keren contact opgenomen met de service afdeling en deze konden mij niet vertellen wanneer het onderdeel wordt opgestuurd.
Ik heb zelf de leverancier van de keukenkraan gebeld om het op te losten.
Officiele reactie van Keukenloods 14-05-2020

Beste Bart,

Aj, dat is niet goed gegaan. Mijn excuses dat dit zo lang heeft geduurd, en dat zelf de leverancier moest contacten. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik kijk graag mee waar het verkeerd is gegaan, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Zou je daarvoor je ordernummer naar emma@keukenloods.nl kunnen sturen?

Ik begrijp uit je verhaal dat het nu opgelost is. Als ik je nog verder kan helpen, dan hoor ik het uiteraard graag!

Groeten, Emma

A. de Jong 13-05-2020

Winkel ruim en overzichtelijk, vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken. Wij zijn fijn geholpen met het uitkiezen van diverse apperatuur en merken.

Toin 13-05-2020

Groot assortiment en goed geprijsd. Personeel goed geïnformeerd. Verstand van zaken. Geen druk vanuit medewerkers

Jolanda 13-05-2020

Wij zijn heel tevreden over Keukenloods. De prijzen zijn heel scherp en de medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De vaatwasser die we gekozen hadden, bleek niet op tijd leverbaar, er is door Keukenloods een prima alternatief geboden. Bij het terugbrengen van een verlengset voor de Quooker, die toch niet nodig bleek, werd niet moeilijk gedaan.

Nadine 13-05-2020

Super service. Gevonden via internet. Erg tevreden over professionaliteit. Klantenservice reageerde snel. Ook zeer tevreden over montageservice
Ze waren voorzichtig met monteren, secuur
Top geregeld allemaal. Handig als je zelf onhandig bent. We willen nu ook een nieuwe vaatwasser, die wordt zeker bij keukenloods besteld en we laten het weer monteren door t montageteam.

m kuijpers 13-05-2020

alles goed bestelling volgens afspraak geen probleem volgende keer weer meer

Lia 12-05-2020

Prima afspraken en levering !
Fijn, ben blij met de nieuwe vaatwasser, een prima aanbeveling

Rina van der Ven 12-05-2020

Deskundige medewerkers en een zeer snelle service. Hier wordt net dat stapje extra gezet voor de klant.

Nepnaam 12-05-2020

Mijn broodbakmachine overleed krap twee weken nadat iedereen vanuit huis begon te werken vanwege de coronacrisis. Blijkbaar kreeg iedereen toen ook het idee zelf brood te gaan bakken, want vrijwel alle machines waren in het hele land bij alle winkels uitverkocht; ook in buurlanden. Eigenlijk volstond maar 1 type machine voor mij en die was zelfs door de fabrikant niet leverbaar.

Op de een of andere manier wist men bij Keukenloods mij binnen twee weken wel van een gloednieuwe machine te voorzien terwijl ik al rekening had gehouden met een lange wachttijd. Nu, twee weken later, zijn alle machines in het topsegment nog steeds nergens leverbaar en prijs ik mijzelf zeer gelukkig.

Waarom een 9 en geen 10? Toen ik de bestelling plaatste stond er nog dat de machine "de volgende werkdag" geleverd zou worden, maar dat bleek toch niet te kloppen. Hier werd vervolgens wel prompt over gecommuniceerd en was er geen sprake van onduidelijkheid.

Jans 12-05-2020

Prima vrieskast aangeschaft bij Keukenloods. Wel wat overbodige herrie. En levering was langer dan op de website gemeld stond. Prijs was wel oke

Cock van Puffelen 12-05-2020

De Monteur was zeer vriendelijk, kundig en efficient. Het was zeer prettig samenwerken

Frank Staps 12-05-2020

Goed geholpen ondanks de drukte. Soms wat chaotisch daardoor. Mag aan de telefoon iets vriendelijker. Corona-stress denk ik!

Kevin 12-05-2020

Keukenloods Roosendaal is een eerlijke winkel met gezellig personeel die goed en duidelijk advies geven.

Peter de Wit 12-05-2020

Op zoek zijnde naar een vervangend exemplaar voor de vaatwasser kwam ik uit bij Keukenloods. interessante prijzen.
was van plan af te reizen naar Roosendaal maar eerst maar even een telefoontje en tot mijn verbazing werd ik telefonisch zo goed te woord gestaan dat afreizen niet nodig bleek. Telefonisch de deal op vrijdag rond gemaakt en op maandag vond de levering al plaats en ook dit uiterst correct.

TM 12-05-2020

Goede duidelijke site, na invullen terug bel formulier volgende dag (zaterdag) ism medewerker een vervangende vaatwasser geselecteerd. Maandag al geleverd, avonds al direct eerst vaat mee gedraaid! Duidelijke afspraken, prijzen en levertijden.

Nathalie 12-05-2020

Ik was op zoek naar een goede maar betaalbare vaatwasser en via de zoekmachine bij De Keukenloods beland. De machine is netjes afgeleverd. Enige nadeel was het aangeven van de bezorgtijd. Eerst was dat tussen 12.00 en 22.00 uur, dat werd op de dag zelf aangepast naar 19.30 en 22.30 uur. Om kwart voor negen werd de machine bezorgd, maar kreeg rond tien uur een tekstbericht dat de machine om kwart voor twaalf bezorgd zou worden. Dat was dus wat chaotisch.
Officiele reactie van Keukenloods 12-05-2020

Beste Nathalie,

Hartelijk bedankt voor je review. Ik begrijp dat het verwarrend kan zijn om verschillende tijden voorbij te zien komen. In de ochtend wordt de planning opgemaakt - daarom kreeg je een specifieker tijdvak toegewezen. Helaas gaat het niet altijd goed met het sms-systeem, dat ging niet helemaal goed. Mijn excuses hiervoor.

Ik hoop dat de vaatwasser desondanks goed bevalt!

Groeten, Emma

Jan willem 12-05-2020

Alles perfect en voldoet aan mijn verwachtingen
Ga zo door met jullie assortiment

Robert 12-05-2020

Net en vriendelijk behandeld.
Ik ben heel blij met mijn aankoop. Moest product ophalen bij de winkel. Verkoper hielp bij inladen.

Frank R. 11-05-2020

Perfecte service, advies en meedenken van de klantenservice, bevestigingen per mail alles helder. Vervoerders bericht per mail, bericht per SMS met verwachte tijdstip, mobiel "we verwachten met 30 min bij u te zijn". Top vaatwasser met duidelijke installatie.

André 11-05-2020

Ik heb deze shop/website gevonden via een advertentie op Marktplaats.
Ik heb de complete wastafel set voor in m'n toiletruimte gekozen. Niet alleen is de set helemaal compleet, dus geen passen, meten en zoeken naar de bijbehorende accessoires, de behandeling via de website is wat men hoopt te kunnen verwachten van kopen via internet. Snel, accuraat alles gericht op de klant. De informatie voorziening tussen de aankoop en aflevering kan nauwelijks beter. Een regelrechte aanrader voor iedereen Keukenloods.

Gerard 11-05-2020

Goede voorlichting en goede prijs, Het product was overeenkomstig de verwachtingen . Tevens een snelle levering

Martine 11-05-2020

Heel goed advies gekregen over onze koelkast
Laten inbouwen toen onze scharnieren te breed bleken heel goed opgelost door de monteur
Werkte erg netjes

Arie 11-05-2020

Eerlijke prijzen en goed advies
Netjes geholpen met een artikel dat niet op de website staat

Brabo 11-05-2020

Reeds eerder artikelen aangeschaft, zeer snelle en correcte afhandeling. Ondanks de Corona problemen was het voor de keukenloods geen probleem om de bestelling reeds de andere dag af te leveren.

erik smits 11-05-2020

Goede ervaringen uit het verleden. Ook dit keer goede bereikbaarheid, lage prijzen en vriendelijke medewerkers.