Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Josina 31-08-2021

Medewerker aan de telefoon heeft goed advies gegeven. Aflevering van de vaatwasser was netjes op tijd. Bezorger was vriendelijk en beleefd. Alles netjes afgehandeld.

baukje 31-08-2021

Komt afspraken na. Prima installatie en afhandeling. Personeel van Keukenloods is zeer ervaren. Een aanrader

Klaas 31-08-2021

Gekozen product was voorradig en precies dat wat we wilden. Nette bediening en prijs was prima

Broerse 31-08-2021

Zeer snel en duidelijk geholpen. Verkoopster gaf ons nog wat andere opties voordat wij de koop afsloten.

Janssen 31-08-2021

Snelle levering en goede prijsstelling.
Bestelde product was niet leverbaar, maar zonder meerkosten is opvolger geleverd. Super!

GMW 31-08-2021

Nooit in the shop geweest. Alles geregeld via internet en telefoon. Een heldere website met alle benodigde informatie en duidelijke knoppen. De service via telefoon was uitstekend, en de monteurs beleefd, netjes, efficiënt en vakkundig. Top. Van harte aan te bevelen.

Joost 31-08-2021

Werd netjes bezorgd op de afgesproken dag, wel een ander tijdvak dan ik had gevraagd.
Veel nazorg emails voor dit soort reviews.
Jammer dat er maar weinig betaal opties zijn, geen credit card.

Luca 31-08-2021

Prettig en duidelijk contact. De installateur was netjes op de afgesproken tijd aanwezig. Hij heeft de gaskraan afgesloten, de keuken vrij gemaakt, het oude gasstel en gasslang professioneel gedemonteerd en de nieuwe professioneel gemonteerd en de keuken weer goed opgebouwd. Een middagje werk. Ik ben zeer tevreden.

Mariean 31-08-2021

Aanbevolen door collega's die goede ervaringen hebben en daar kan ik me volledig bij aansluiten.

Hans 29-08-2021

Werd in de showroom gastvrij ontvangen.en zeer vriendelijk ontvangen. Ik kreeg duidelijke uitleg over de verschillende fornuizen en naar mijn mening een waardevol advies. Ben iedere dag weer blij met mijn aankoop. Het werd geleverd op de afgesproken datum en tijd.

A Binken 29-08-2021

Keurig, en vriendelijk te woord gestaan, en geholpen, ben bijzonder tevreden over de Keukenloods.

Peter Uit nieuwegein 29-08-2021

Gewoon alles goed geregeld levering perfect apparaat voldoet aan verwachting

John B. 28-08-2021

Levert meer dan wat wordt beloofd. Het model koelkast, met korting aangeboden, was niet meer leverbaar. Toen werd het nieuwste model geleverd voor dezelfde prijs en vakkundig geplaatst. Perfect gedaan!

Mike Hendrikse 27-08-2021

Optijd geleverd. Behulpzaam met het leveren naar de keuken. Alles functioneerd uitstekend

Wilma van der Meer 27-08-2021

Wij zijn heel goed en vriendelijk geholpen en onze aankoop is heel netjes afgeleverd.
We kregen zelfs een telefoontje van de chauffeur, mevr. Over een kwartiertje ben ik bij u. Chapeau!
Ben trouwens ook zeer tevreden over de geleverde producten 👍🏻

Ron Streur h.o Romaco O.G. 26-08-2021

Goede en correcte medewerker die prima informatie geeft en meedenkt met de klant en het zelfde mag gezegd worden van het inbouw team. Voor allen een welverdiend compliment!

Gerda 26-08-2021

Snel samen een koelkast uitgezocht. Duidelijk welke koelkast ging worden. Snelle levering netjes afgeleverd, op tijd.

Andius 26-08-2021

Eerlijk en prima advies door vriendelijk personeel. Ook de installatie was prettig door capabele monteurs, die doorgingen tot alles top was.

Jan luijten 26-08-2021

Goedkoopste wat ik kon vinden, bij meerdere bestellingen nog meer korting.
Per ongeluk verkeerde koelkast besteld, deurtjes paste niet kon gelukkig nog omruilen voor een andere binnen twee dagen.
Heel gelukkig mee

B&B ' t Achterhoes 26-08-2021

goede communicatie. snelle en correcte levering. aantrekkelijk geprijsd. Onze inbouwkoelkast had een " moeilijke maat " maar Keukenloods kon leveren.

- 26-08-2021

Goeie service. Vriendelijk. Aanrader. Ga in de toekomst zeker nog een keer heen.

Hettie 26-08-2021

Keukenloods doet wat ze beloven.
Prima producten voor een prima prijs inclusief garantie

jcm te berkhout 26-08-2021

bestelling al binnen 4 dagen binnen terwijl het 14 dagen zou duren ik had al zo een model kreeg binnen een dag bericht
dat het nog in voorraad lag want het moest uit italie komen.

Ellen 26-08-2021

Prima service! Zowel in de winkel als bij de montage. Ik kan Keukenloods aanbevelen.

Buzzziebee 26-08-2021

Een wave afzuigsysteem voor een kookeiland gekocht. Prijzig apparaat maar goed in kwaliteit en een top design! Na aankoop konden we aangeven welke kleur en uitstraling we wilden. 1 punt aftrek voor het feit dat het niet helemaal duidelijk was dat het filter nog los moest worden aangeschaft.