Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 19-01-2023

Goede, duidelijke communicatie. Je word van ehhet hele traject tussen bestellen en leveren op de hoogte gehouden.

Kevin 18-01-2023

Bestelproces eenvoudig te doorlopen en verkregen informatie via e-mail is prima.
De diepvries werd helaas niet op de vooraf aangegeven datum geleverd. Na contact wel de volgende dag kunnen laten leveren.

een goede koop 18-01-2023

mooie winkel veel keuze personeel ter zake kundig en bereid je te helpen bij vragen
artikelen te koop tegen goede prijzen en kwaliteit
Afspraken worden goed nagekomen afzuigkap plaatsing is correct gebeurd oude kap en verpak materiaal netjes afgevoerd

T Engels 17-01-2023

Prettig geholpen, telefonisch inductie plaat besteld .
Bestelling keurig bezorgd . Top. Dik tevree

Erik 17-01-2023

Goede apparatuur tegen concurrerende prijzen. Vlotte levering en uitstekende service.

M. van Aart 17-01-2023

Ik ben tevreden met min aankoop maar ik vind het jammer dat bij de aankoop niet vermeld werd dat er nog installatie kosten bijkwamen. Toch zal ik bij verdere aankopen Keukenloods niet vermijden.

odie 17-01-2023

Levering combi etna CM450rvs top, snel en voor scherpe prijs via webshop. Duidelijke orderbevestiging en later bericht over compact tijdvak bezorging, dus niet hele dag thuis zitten wachten. Belden zelfs even voor bezorgen op de dag zelf dat ze eraan kwamen. Namen oude apparaat mee. Aanrader!

Nima 17-01-2023

Ruime keuze, eerlijke omschrijving /uitleg van de verkoper. Snelle levering. Prijzen vergelijkbaar bij andere aanbieders.

Ashwin 16-01-2023

Duidelijke webshop, scherpe prijs en het product werd op tijd en netjes geleverd.

Bart 16-01-2023

Goede adviezen en kwalitatief goede apparatuur. Snel geleverd en vakkundig geplaatst!!

Gerard Blom 16-01-2023

Vriendelijke mensen aan de telefoon en komen de belofte na. Uitstekende prijsstelling, goede communicatie over het tijdstip van levering. Zal Keukenloods.nl zeker aanbevelen bij anderen.

Marcelle 16-01-2023

Duidelijke website, voldoende product informatie en een zeer scherpe prijs hebben mij er toe doen besluiten mijn nieuwe vaatwasser van Bosch te bestellen via Keukenloods. Snelle levering en m'n oude machine werdt ook meegenomen door de bezorgers. Top!

Nico 16-01-2023

Ik vind dit echt een top winkel, je wordt er echt eerlijk voorgelicht en behandeld, loopt de levering uit door onderdelen die slecht leverbaar zijn krijg je regelmatig een e-mail hoe het ervoor staat. Echt service daar bij keukenloods

Apjehapje 16-01-2023

Overzichtelijke site met duidelijke specificaties van keukenapparatuur.
Snel vergelijken en bestellen.
Ook de levering van de order is soepel verlopen.

Tonny van Mierlo 16-01-2023

Keukenloods een zeer goede webshop. Onlangs een inductie kookplaat Etna gekocht, met een duidelijke omschrijving.

Mark 16-01-2023

Prima product van een A-merk tegen een mooie prijs. Nette en snelle aflevering

Hans Molenaar 16-01-2023

Ik heb de winkel bezocht omdat ik graag een oven in het echt wilde zien.
Ik ben tevreden met de oven maar de verkoper was wel heel erg kortaf en vond zelfs de eerste vraag die ik stelde al teveel.
Aan de uitstraling te zien had hij zijn dag niet
Verder tevreden over levering en het product

R. Damstra 16-01-2023

Prima web shop. Service uitstekend. Kundig te woord gestaan door een mede werker. Wij hadden een verkeerde maat afwasmachine besteld, binnen 24 uur omgeruild voor een type die wel in onze verhoogde keuken past. Super tevreden!!!

Hans Nieuwendijk 16-01-2023

Aflevering op datum en tijdstip ging prima. Vooraf waren er wel wat problemen met de levering van het byzondere bestelde model.
Toch telkenmale keurig geinformeerd over de te verwachte leveringsdatum.
Koelkast met vrieser was keurig verpakt en binnen geplaatst, etrwijl de oude meegenomen is.

Snoeks 16-01-2023

Wij werden door Keukenloods ZO doorverwezen i.vm. meer keuze ovens. We zijn tevreden over de oven. De verkoper heeft goede info gegeven. Mochten we weer iets nodig hebben weten we Keukenloods te vinden.

S.B.Scheer 16-01-2023

Fijne en deskundige bedieningen een goede prijs - kwaliteitverhouding. Levering geheel volgens afspraak.

hennyb 16-01-2023

Goed advies over de maat van de inbouwvaatwasser. Deze paste precies. Ook het inbouwteam heeft goed werk geleverd.

Varin 16-01-2023

Prima toelichting over gekozen apparaten.
Snelle verzorging van het transport.
Vriendelijke communicatie.

Robin 16-01-2023

Snelle levering en makkelijke site om te bestellen.
Keurige chauffeur die ook de oude koelkast weer meeneemt.

Kees kat 16-01-2023

Webwinkel is overzichtelijk, en het bestelproces is simpel. Het bestelde de kitchen ais waterkoker voldoet aan de verwachting en was goed verpakt.