Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Elly Amsterdam 24-09-2020

Mijn ervaring is heel goed. Alles prima verlopen. Komen afspraken na. Duidelijkheid. Zeer tevreden over de monteurs die de vaatwasser hebben geïnstalleerd. Alles verliep op rolletjes.

Linda 24-09-2020

De website is heel duidelijk. Product helaas toch niet op voorraad, gebeld door keukenloods en verkoper denkt goed mee over alternatieven. Heel tevreden met de koelkast die op tijd geleverd is!

Ron Abc 24-09-2020

Onze oude Quantumspeedoven was definitief ter ziele en dus naar Keukenloods 't Schouw' in Landsmeer gegaan voor een nieuwe combimagnetron. Wij hebben al meer apparatuur gekocht in de afgelopen jaren. Ook nu weer een uitgebreid advies gekregen en werd de tijd genomen voor ons. Voor-en-tegens werden afgewogen en uiteindelijk met een zeer goede Siemens oven de deur uit. Een topzaak met gemotiveerde medewerkers die met liefde en respect de klant tegemoet treden. Beslist GEEN opdringerige keukenverkopers! Zo hoort het te zijn.

D van den Berg 23-09-2020

Op aanraden zijn wij bij keukenloods Drunen gekomen. Wij wisten ongeveer wat we wilden maar deze zaak zorgde nog even voor de puntjes op de i. Duidelijke afspraken wat wanneer zou gaan gebeuren.
Ook na de bestelling correct behandeld zeker toen we nog een wijziging in de opstelling wilde.
Het plaatsen verliep ook best goed. Alleen we misten nog een pas stuk en de lakstift. Deze moeten momenteel nog na geleverd worden want zijn nog echt nodig om het geheel mooi af te kunnen werken zeker de lakstift om de oneffen zaagsneden die nu duidelijk zichtbaar zijn weg te werken. Zo ook de beschadiging aan klepkastje en stellen van koelkastdeur.
Nadat de keuken geplaatst was kwamen wij erachter dat we toch nog aan een zijkant van het aanrechtblad een spatrand wilden ook dit is in bestelling gegaan. Al het laatst vernoemde nog door "de keukenloods"te realiseren punten moeten nog gebeuren maar wij hebben het volste vertrouwen erin dat dat naar tevredenheid zal gebeuren.
Dank aan alle betrokken personeelsleden maar vooral aan filiaalmedewerker Drunen Maurice Keizer.

c schouten 23-09-2020

Zeer goed geholpen na telefonis kontakt
Meteen bestelling geplaatst
Vriendelijke medewerker

Emiel 23-09-2020

Prima shop en een uitgebreid assortiment. Ik heb hier al eerder gekocht en alles wordt netjes en op tijd geleverd.
De communicatie is ook erg goed.

Geja 23-09-2020

Prima service online en bij levering. Professionele monteurs tijdens installatie.

Miranda 23-09-2020

Goed geholpen, dachten goed mee. De monteur was supervriendelijk, snel en accuraat. Dit zijn echt vakmensen. Top!

Opa neusje 23-09-2020

makkelijk mijn apparatuur die ik nodig had kunnen vinden op de webside en de prijs viel me niet tegen. Ook snel en vriendelijk geholpen bij mijn vragen. Toppie.

Maarten 23-09-2020

Goed advies, goede service, snelle levering. wij hebben al onze apparatuur hier vandaan. een aanrader.

bvanbreukelen 23-09-2020

Het personeel is vriendelijk en helpen je (telefonisch) snel met je vragen. Ook gaat bestel proces gaat makkelijk en snel en kunnen ze vaak snel leveren.

Jan de Laat 23-09-2020

Op dit moment behoorlijk ontevreden. Wordt misschien nog opgelost. Is in behandeling.
Officiele reactie van Keukenloods 24-09-2020

Beste Jan,

Dat is vervelend om te horen. Ik vertrouw erop dat je eruit komt met mijn collega's!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Jeremy 23-09-2020

Een no-nonsense bedrijf. Ik heb geleverd gekregen wat ik heb besteld zonder fouten of gedoe. Een echte aanrader dit bedrijf!

Nicki Webb 23-09-2020

Echt netjes - via e-mail en telefonisch. Alle vragen goed beantwoord.
Zal ze zeker nogmaals gebruiken.
Bij het installeren- heel netjes gewerkt. Vriendelijke personeel

Mak 23-09-2020

Betreft Zaandam
Gewoon goed. Geen gezeur doen en leveren wat ze beloven. Meerdere keren iets gekocht en altijd tevreden geweest

Tim 22-09-2020

Je apparatuur word deskundig verwijderd en geplaatst en stellen eventueel de deuren weer goed

Erwin 22-09-2020

Correcte en snelle levering. Tevens wordt je heel goed op de hoogte gehouden wanneer er geleverd word.

Karina 21-09-2020

Ben heel erg goed geholpen. Niks was teveel. super vriendelijk te woord gestaan en alles goed uitgelegd. Wat hij niet wist is hij gelijk gaan vragen aan de leverancier.

Anjo Wolters 21-09-2020

Goed advies we zijn heel vriendelijk geholpen en onze apparatuur is heel snel geleverd en geïnstalleerd

Joke 21-09-2020

Ik werd door een ander bedrijf op dit bedrijf gewezen, omdat ze online veel hadden, nu ben ik daar niet zo van en toen zag ik dat er in Veendam een zaak zat. Dus heengereden en erg prettig en vakkundig geholpen. En ook fijn dat ik gegevens kreeg van een monteur die dezelfde week nog de vaatwasser kon aansluiten! Terwijl andere leveranciers zeiden dat het een paar week zou duren....

Leon 21-09-2020

Alles zoals afgesproken .
Keurige zaak en heel netjes geholpen.
Zal hem zeker aanbevelen aan mn familie kennissen en vrienden.

Ruud 21-09-2020

Vlotte medewerker die telefonisch goede informatie verstrekt , snel e-mail met bevestiging van reservering stuurt en in de winkel zelf correct de koop verder afsluit.

C.T.M. Scholten 21-09-2020

Prettig contact, duidelijk de voor en nadelen in overweging gegeven. Dus deskundig advies. En alles is volgens afspraak afgehandeld en nagekomen.

ja 21-09-2020

duidelijke websites , snelle levering , waar voor je koop zeer ruime keuze uit producten, met ruime informatie

Miveer 21-09-2020

Goede service en goede informatie. Minpuntje: de bestelde vaatwasser op de site bleek niet meer leverbaar te zijn.