Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Betty 22-07-2020

Keurig geholpen, koelkast telefonisch besteld omdat ik er een vraag over had, na een paar dagen netjes tot in de woonkamer afgeleverd en met pin betaald, dat kan dus nog.

H.Kant 22-07-2020

Ik ben goed geholpen bij het maken van mijn keuze voor mijn Miele inductie kookplaat. De berichtgeving voor het bezorgen en inbouwen ging top. De inbouw monteur liet nog extra weten hoe laat hij er zou zijn en hij heeft keurig netjes gewerkt.

Herman Joosten 22-07-2020

De medewerkers van de keukenloods hebben meer dan hun best gedaan om het door mij bestelde artikel door Atag geleverd te krijgen. Over hun inzet en medewerking ben ik heel erg te vrede

Rob Hartman 22-07-2020

Keukenloods zegt wat-ie doet en doet wat-ie zegt. Voor mijn bestelling van een motorloze afzuigkap werd nog een keer extra geïnformeerd of ik wel de goede afzuigkap heb besteld. Da's een goede manier om fouten te voorkomen. Goede informatie tijdens het bestelproces. Dus zoals het hoort.

Frans Keijzer 22-07-2020

Zeer klantvriendelijk en men denkt mee met de klant. Special thanks naar onze adviseur/verkoper Edwin Hartman van Keukenloods XXL Zaandam. Wij zijn meer dan gemiddeld terug gekomen om zaken te bespreken en aan te passen maar werden elke keer weer aandachtig geholpen. Complimenten.

Willem 22-07-2020

Prima geholpen en geadviseerd door verkoper Ruud. Ik raad deze winkel zeker aan.

Sander 22-07-2020

Hele goeie ervaring met keukenloods! Groot assortiment, snelle levering en goede service.
In de winkel (Almere Buiten) wordt er met je meegedacht en een verkeerd bestelde Quoocker kon zonder veel moeite worden omgewisseld. Top!

M. Sweere 22-07-2020

Prettig geholpen. Contact verder per mail verliep goed. Levering werd door omstandigheden verlaat, hier werden we tijdig van op de hoogte gesteld.

Raj 22-07-2020

Fijne overzichtelijk en uitgebreide website. Supersnelle klantenservice en prettige adviseurs. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ben zeer te spreken over de monteur die bij ons is langs geweest.
We zij erg blij met onze aankoop en verwacht ook dat een klein euvel goed wordt opgelost door Keukenloods.

Ben alweer bezig met een nieuwe offerte:)

Rob 22-07-2020

Prima en snelle service en levering en gemakkelijk om zelf de dag van levering te kunnen kiezen.

Lonneke 22-07-2020

Onze oude vaatwasser was stuk. Diezelfde dag een uitgezocht op de site van Keukenloods. Ruime keus, nette prijzen en supersnelle levering. Andere dag op avond al bezorgd op de afgesproken tijd ! Vriendelijke chauffeur die gelijk de oude heeft meegenomen.
Ik beveel Keukenloods zeker aan 👌

Jason 22-07-2020

Komen de afspraken goed na dus je weet wat je aan ze hebt. Geen opmerkingen verder

Mverha 22-07-2020

Goed advies en vriendelijke klantenservice, prima prijs en binnen 3 dagen geleverd

Sibilla 21-07-2020

Beste prijs voor dit product. Duidelijke website. Makkelijk bestellen. Snelle levering.

romjan 21-07-2020

Netjes en vriendelijk te woord gestaan tijdens informatie.
Deskundig vragen beantwoord, waarna inductieplaat gekocht.
Aflevering conform afspraak.
Jammer dat er geen stekker aan het apparaat zit..

W van Pelt 21-07-2020

Netjes te woord gestaan en goed geholpen. bezorging prima alleen jammer dat het niet binnen werd geplaatst.

G.Sachs 21-07-2020

Ik ben tevreden over keukenloods en de afhandeling,prima klantenservice reageren snel op vragen

Sonja 21-07-2020

Goede prijs. Snel geleverd (volgende dag). Alles netjes en correct verlopen. Top!

Mirjam 21-07-2020

Goed product. Goed geholpen en snel geleverd.
Goede prijs. Goedkoper dan andere winkels

Peter 21-07-2020

Vriendelijk en kundig personeel.
Duidelijk en correct.
Snelle levering bij bestellingen.

Lhoucine 21-07-2020

Goede service maar er mag meer duidelijkheid naar de klant toe met name als het druk is.

Johan 21-07-2020

Het is een overzichtelijke winkel, het personeel is ter zake kundig en geven een duidelijk advies. Ik heb de kookplaat zelf gemonteerd, hiervoor kreeg ik nog wat tips mee. Prima verlopen.

Ton 21-07-2020

Ik heb al eerdere ervaringen met keukenloods gehad en dat beviel mij heel goed. Dus vandaar dat ik weer een koop heb gedaan bij Keukenloods en wederom geweldige service en een goede koop.

Joop 21-07-2020

Goede en snelle service en levering, als niet voorradig dan wordt een alternatief aangeboden, altijd in een hogere prijs klasse.

J.M. R 21-07-2020

Grote keuze, deskundige behandeling dit verkoper, snelle levering, prima after sale