Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R.Jansen 14-08-2020

Nadat de bestelling was geplaatst,
Werd er na gebeld of de afmetingen klopten .
Aangepast en snel geleverd top 👍🏽

Belg 14-08-2020

Top service😃 !!! zo goed als direct antwoord op alle vragen ivm product- betrouwbare levering volgens afspraak - daar kunnen veel bedrijven wat van leren ! En dit aan een prijs om 'U'tegen te zeggen Dank aan het keukenloodsteam

rene 14-08-2020

Ik kreeg nog een belletje na bestelling vanuit Keukenloods.
Apparaat was niet leverbaar, meer dan gelijkwaardig vervangend apparaat voor dezelfde prijs ontvangen. Maten nog extra gecheckt door Keukenloods, volgende dag geleverd. Alles prima

Marianne 14-08-2020

Goed geholpen. Vriendelijk, deskundig en niet opdringerig personeel. Bezorging snel en zoals afgesproken.

Jan van Rooijen 14-08-2020

Heel scherpe prijs, snelle afhandeling van de order en snelle levering.
Wat wil je nog meer!

Femke 14-08-2020

Duidelijke communicatie wat betreft de bevestiging van de bestelling, en ze denken goed mee, (eigenschappen voor inbouwapparatuur). Levering was ook fijn op tijd, kreeg 10 minuten vooraf een berichtje dat het eraan kwam. De producten zelf bevallen goed, en zien er netjes uit.

Fred 14-08-2020

Geholpen door een zeer klantvriendelijke en professionele medewerker, fijn geadviseerd en samen een goede keuze kunnen maken nl. een Atag inductiekookplaat, type HI7271S

Petra Peters 13-08-2020

Ik had hetzelfde product ergens anders goedkoper gezien en dit doorgegeven aan keukenloods, kreeg het product voor dezelfde prijs. Snel en goed geleverd. Prima service en klantvriendelijk en zeer snel reactie op mijn vragen via de mail. Top!

Gilbert van Hemert 13-08-2020

Onze Siemend koffiemachine gaf het na ruim 10 jaar op en moest vervangen worden. Na eigen research moest het de Siemens IQ700 worden. Uiteraard op de bekende sites als Bol.com en Coolblue uitgekomen, maar de service van Keukenloods gaf de doorslag om deze hier te bestellen. Via de chat een goed advies gekregen én de oude machine werd kosteloos retour genomen (kan Coolblue nog wat van leren...). Machine werkt top!

Jörgen 13-08-2020

Goede service en levering. Jullie dachten goed mee voor wat betreft het maken van de keuzes

Heyarie 13-08-2020

Klantvriendelijk, goede service ,bezorging helemaal top!!
je wordt ruim van tevoren op de hoogte gesteld van de bezorgtijd.
Top bedrijf !

Nienke 10-08-2020

Super goed geholpen. Snelle levering. We hadden iets besteld wat niet leverbaar was en er werd meteen een goede oplossing geboden. Hele fijne service!

Corien Zwaan 10-08-2020

Geweldig gasfornuis, keurig bezorgd en de oude meegenomen, in de winkel prima geïnformeerd!

Jan 10-08-2020

Gewoon goed. Levering op afgesproken tijd. Ook (op verzoek vooraf) op 2e verdieping neergezet.

frank 10-08-2020

verkoper met met verstand van zaken, snelle levering. duidelijk. overzichtelijke winkel. (nederweert).

geen idee 10-08-2020

prima levering en op de tijd die afgesproken was. de afwasmachine bevalt goed en maakt weinig herrie. deze bosch is bijna geluidloos. de miele die ik hiervoor 24 jaar had maakte veel meer herrie.

Jan 10-08-2020

Prettig personeel, prima inlevingsvermogen, vriendelijk en neemt de tijd. Verder goede uitleg en voor en nadelen van bepaalde keuzes aangeven

D 10-08-2020

Prima geholpen, goede prijs gekregen, op tijd geleverd en behulpzame, vriendelijke chauffeur

Stefan 09-08-2020

Snelle en goede levering.
Prijzen van de diverse apparaten zijn ook erg gunstig.

Ali 07-08-2020

Ik ben super goed geholpen, en ze hebben alle tijd voor me genomen. Aardige verkopers, ben geholpen door xxxx Aardige en goeie kerel die goed advies heeft gegeven.

B de L Breda 07-08-2020

Met Keukenloods was ik niet bekend maar ik kan hun iedereen aanbevelen.Goede producten met aantrekkelijke prijzen en hun slogan:"elders goedkoper,wij betalen het verschil"wordt door hun waargemaakt.Je wordt goed op de hoogte gehouden van levering en tijdstip.Kortom:dik teveden

Hans 07-08-2020

Fijne en overzichtelijke website. Snelle levering en goed contact. Klant is koning

Ed 07-08-2020

Om te beginnen: de klantenservice, goed bereikbaar en geeft deskundig advies en is zeer behulpzaam. Vervolgens Het besteloverzicht op de website, Er wordt keurig vermeld wanneer de bestelling binnen is en wanneer de levering plaatsvindt.
De aflevering en installatie. Ook dit wordt keurig met de klant gecommuniceerd en aflevertijden worden nagekomen. Installatie wordt deskundig en professioneel uitgevoerd. Als laatste de prijsstelling. Die is zonder meer uitstekend.

Nazorg; ook die is uitstekend. Van de bakplaat was een klein stukje email en die wordt zonder gedoe vervangen.

Eigenlijk is alles goed, van het begin tot het eind en daarom kan ik niet anders dan 10 punten geven. Keukenloods verdient het.

rob 07-08-2020

Prima geregeld.Omdat het type vaatwasser dat ik wilde bestellen niet op voorraad was uiteindelijk een andere gekozen en netjes het restantbedrag teruggestort gekregen.Netjes op tijd geleverd dus prima service.

J. de Niet 06-08-2020

Uitleg en informatie zeer goed.
Bezorging met tijdinfo werkt prima.
Zeer goede prijsverhouding vergeleken andere winkels.