Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

H.Scholten 19-09-2022

Goede service en ruime keuze. Snel geleverd en geplaatst. Machine werd goed geplaatst en uitgelegd.

Richard 19-09-2022

De shop is heel goed heb hem gevonden via internet door zoeken naar een bepaald type koelkast en daar was keukenloods inclusief bezorgen het goedkoopste mee
Bezorgen ging ook perfect door nette en vriendelijke chauffeur die hem keurig binnen heeft gebracht
Met andere woorden alles helemaal goed

A. van Dijk. 19-09-2022

Mijn ervaring met de Keukenloods is uitstekend, of je nu in de winkel, of per telefoon, of per mail een bestelling doet.
Je wordt altijd zeer persoonlijk geholpen, niets is teveel.
Zeer vriendelijk personeel en correcte alhandeling.

Adrie 19-09-2022

Goed produkt voor een prima prijs. Wordt niet de volgende dag geleverd maar aantal dagen later. Je kunt wel aangeven wanneer het niet uitkomt. Minpunt is wel dat de plaat aangesloten moet worden door een erkend installateur omdat je anders geen garantie krijgt. Er zit wel een duidelijke installatieinstructie bij. Voor mij was het vervanging van een kapotte plaat. Hoefde er alleen een nieuwe stekker aan te zetten. Kan dat goed zelf.

Inez 19-09-2022

Netjes teruggebeld na een online bestelling. Alles samen geleverd op de geplande datum.
Mooi verpakt dus geen kans op beschadiging

Schijffers 19-09-2022

Heel vriendelijk geholpen, goed advies gekregen en inderdaad het voordeligst.

Daniel scheepers 19-09-2022

Fijne overzichtelijk site met goede uitleg van de aangeboden producten! Zelf een Aeg inductiekookplaat besteld, deze is snel en volgens de beloofde tijd geleverd. En niet geheel onbelangrijk.... de prijs was echt de goedkoopste die ik vinden kon!
Enige puntje van aandacht... heb een losse kabel erbij besteld. Deze was echter niet nodig. De Aeg heeft zelf standaard een kabel erbij zitten, dit mag net iets duidelijker vermeld worden.

Steenstraten 17-09-2022

Snelle levering super service!👍
Binnen 2 weken antwoord pp vraag levering. Erna binnen 2 weken geleverd. Ondanks bouwvak.
Wij zijn blij met de mooie kookplaat.

M de Jager 15-09-2022

Atag koelkast gekozen bij keukenloods omdat hij voordelig was geprijsd en de reviews van keukenloods goed waren. En dat bleek te kloppen, want de koelkast is netjes afgeleverd en geïnstalleerd. Zelfs deur omgezet van schuif naar deur op deur en het sluit nu zelfs beter dan voorheen.

Ad van Hooff 15-09-2022

Prima service .makkelijk berijkbaar.goede uitleg.
Mooie schow room.fijn personeel.top.

George reppel 15-09-2022

Snelle levering en netjes op de afgesproken tijd afgeleverd vriendelijke bezorgers aanrader.

Barry b 15-09-2022

Goede service en mooie aanbiedingen.
De winkel is ook een aanrader om langs te gaan!

Erica 15-09-2022

Ik vond er een enorme keuze en ik vertelde wat ik van plan was in mijn keuken en er werden meteen twee prachtige apparaten aangewezen die ik ook erg mooi en goed handelbaar vond. En ze zijn ook goed geplaatst en gemonteerd

Roland 13-09-2022

Prima webshop. Universeel koppelstuk besteld om wasmachine en droger te stapelen. Wasmachine en droger zijn niet van hetzelfde merk, vandaar een universele. Prima prijs/kwaliteit-verhouding. Geleverd zoals beloofd, binnen de tijd zoals aangegeven.

WV 12-09-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede uitleg en meedenken voor een passende oplossing.

Hajk 12-09-2022

Alles keurig volgens afspraak, duidelijke uitleg over product/montage mogelijkheden.

Marga 12-09-2022

Ik heb een grote combi-oven-magnetron besteld, inclusief montage. Vantevoren telefonisch contact gehad en ben goed geadviseerd. Ook de montage is heel goed gegaan. Netjes binnen het aangegeven tijdsvak gekomen, installatie ging super snel en alles is ook netjes achtergelaten. Enige reden dat ik geen 10 heb gegeven, is dat ik paar weken heb moeten wachten totdat het geleverd kon worden. Geen ramp, maar eventueel klein punt om te verbeteren.

Martin 12-09-2022

Concurrentiële prijs, goede service en vriendelijk/ behulpzaam personeel, bovendien snelle levering.

Peter 12-09-2022

Zeer tevreden met de verkoper. Zeer goed advies, goed meegedacht en gewezen op de plus en minpunten van het aangeschafte fornuis.

Elly 12-09-2022

Volgend jaar hebben we ivm een verbouwing een nieuwe keuken nodig. Helaas ging onze vaatwasser nu stuk, een jaar te vroeg dus. Bij Keukenloods Zwaag werden we prima geholpen. De keuze viel op een Miele vaatwasser die een paar dagen later werd ingebouwd. Alles werd dus snel en vakkundig opgelost. Nu alleen nog een nieuwe keuken uitzoeken☺️

Gerbrand Lampe 12-09-2022

Er werd meteen gebeld op een moment dat een andere aflevering uitviel, aangezien we het liefst zsm de plaatsing wilden. De monteur was superhandig en had snel de oude koelvries combi weggehaald en de nieuwe geplaatst. Jonge jongen maar ouderwets vakmanschap. Super tevreden dus met deze bestelling

WV1981 12-09-2022

Super vriendelijke medewerkers met voldoende kennis om op een prettige manier geholpen te worden. Goede en snelle dienstverlening. Makkelijke manier om je bestelling te volgen en te plannen.
Al met al een hele prettige ervaring!

Barend H 12-09-2022

Prima webshop. Ook snel en duidelijk antwoord gehad op een paar vragen over het product.

D.J 12-09-2022

Dit is niet nodig! Het wijst zich vanzelf, dit betreft alle verkopers!!!!!!!!! KLASSE,. 100% Niets op aan te merken, dit op advies van andere klanten. Zo zie je maar, kwaliteit gaat altijd voor

Sophie 12-09-2022

Site bood waar ik me op wilde oriënteren. Snel antwoord op mijn vraag en offerte. Bestelling conform aangegeven periode. Precies zoals ik van een webwinkel verwacht.