Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kees 20-01-2021

snel en op tijd geleverd voor een goede prijs, makkelijk zoeken op de website

CMJ Bakker 20-01-2021

Goede en snelle levering. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop. De blender was goed verpakt en is heel fijn in gebruik.

Keukenloods service veel minder dan Coolblue 20-01-2021

Zeer slechte service ik koop een dure Combi/magnatron deze is stuk bij aflevering. Keukenloods wil niet de magnatron omruilen voor een nieuwe nu moet ivm corona (monteur kan niet binnen komen)voorlopig zonder een nieuwe. Hoe lang zal dit duren ? weken, maanden ? Bij Coolblue vorig jaar met een wasmachine gehad deze was ook stuk en toen binnen dag een nieuwe dus bestel daar je producten service vele malen beter daar.
Gr Menno
Officiele reactie van Keukenloods 25-01-2021

Beste Menno,

Ik begrijp dat het niet goed is gegaan met de geleverde combi-magnetron, en dat is uiteraard erg vervelend. We schakelen inderdaad een monteur van de fabrikant in: wanneer hij/zij constateert dat het product vervangen moet worden dan zullen wij dit direct doen. Ik begrijp ook dat het niet mogelijk is om een monteur thuis te ontvangen. Is dat niet mogelijk vanuit de fabrikant? Dan verneem ik graag je ordernummer via emma@keukenloods.nl en gaan we daar direct achteraan.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Wiendels 20-01-2021

We zijn goed geholpen en het product is snel geleverd! Daarnaast ook erg vriendelijk personeel!

Luc 20-01-2021

De vaatwasser die wij via internet hadden besteld was helaas niet voorradig en had op dat moment een levertijd van 7 weken. Met zeer deskundige telefonische hulp de bestelling naar een ander model kunnen wijzigen die wel voorradig was. Hele fijne communicatie en heel erg tevreden.

Ineke 20-01-2021

We hebben Keukenloods gevonden door recommandatie van onze buren. We zijn heel tevreden om de afzuigkap via de website te vinden. Met de adviezen na telefonisch kontact waren goed geïnformeerd. Het installeren van de kap en de afwerking was vakwerk. Oude kap meegenomen. Perfecte monteur.

Moni 20-01-2021

Gemakkelijk te bestellen en fijne service.
Omdat het product niet leverbaar was ontvingen wij een upgrade. Zeer tevreden.

Marthijn 20-01-2021

Wij wilde een wijnkoelers en zijn zeer professioneel geholpen door verkoper Ron.
De levering was zelfs eerder dan verwacht.

H van Ham 20-01-2021

Precies geleverd wat er besteld is en keurig op tijd en alles netjes afgehandeld.
Oude spullen ook net mee retour genomen.

Leo Louwerse 20-01-2021

Prima, goeie prijs. Vaatwasser is vakkundig geplaatst en de oude is netjes meegenomen.

Steffy 20-01-2021

Ik vind het fijn dat er adequaat gereageerd wordt. Ook als alles niet volgens plan verloopt, denkt de keukenloods mee. Heel fijn.

Ronald 20-01-2021

Goede prijs; opgegeven levertijd bij bestellen werd nagekomen, dus snelle levering. Keurig!

Schippers 20-01-2021

Keukenloods.nl biedt een geweldige keuze. De navigatie op de internet site is super-simpel. Het bestelproces is tip-top transparant. En de levering is dik in orde.

Oscar van Beek 20-01-2021

Meerdere keren wat gekocht bij de keukenloods, klantvriendelijk en snel geregeld 👍🏻

Johanna 20-01-2021

Nette levering, vriendelijke en rustige man die geïnstalleerd heeft. Koelkast werkt fijn, dus goede ervaring gehad.

Jos willems 20-01-2021

Alles netjes afgeleverd. Top !!! Mooi op tijd die afgesproken was. Goede apparaatuur die ontzettend goed bevalt.

JV 20-01-2021

Prima voor elkaar, bestelde artikel was niet direct leverbaar, maar keurig gebeld om te overleggen over alternatief, snelle levering

Joop 20-01-2021

Snelle levering/gunstig geprijsd/ duidelijke internet site en info over het product

Fleur Hofstede 20-01-2021

Hele aardige vakbekwame installateurs, binnen 20 minuten was onze nieuwe vaatwasser geïnstalleerd! We zijn erg blij met de vaatwasser (merk Bosch), hij doet het super!

Henriette 20-01-2021

Prima geholpen en blij met aanschaf en snelle levering en vriendelijk geholpen

Anoniem 20-01-2021

Keurig op tijd geleverd en hij werkt goed en tegen goede kwaliteit prijs verhouding

j.a. schut 20-01-2021

goed geholpen ende afspraken keurig nagekomen. We zijn zeer tevreden over de dienstverlening en prijs.

Erwin 19-01-2021

Goede informatie op de site, goede prijs, FANTASTISCHE klantenservice! Zeer vriendelijk en goed geholpen na een initieel gemaakte verkeerde keuze. Product omgeruild obv zeer goed advies.

L. Jazenko 19-01-2021

De keukenloods gemakkelijk spullen te bestellen. Alles snel en goed geleverd .

Annemieke 18-01-2021

Duidelijke website. Keurig op tijd geleverd, komen hun afspraak netjes na. Ik zou deze site bij iedereen aanbevelen!!