Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wout de Boer 07-07-2020

Prima snelle levering en vakkundig geplaatst door keurige en vriendelijke service monteur .

Jan Moog 07-07-2020

Nette winkel met voldoende assortiment op keukengebied. Deze winkel was voor ons makkelijk te bereiken. De voorlichting was vakkundig. De levering en plaatsen van de inductie kookplaat eveneens.

Marcel 07-07-2020

Wilde nieuwe vaatwasser graag snel hebben. 's-avonds nog geholpen met advies over welke zou passen en qua aansluitvermogen, volgende dag al bezorgd!

Ivan 07-07-2020

Al erder keuken apparatuur bij keukenloods gekocht en ik kom steeds terug gezien de snelle en correcte afhandeling volgens afspraken

Van gelderen 07-07-2020

We werden niet direct aangevallen door een gretige verkoper . Een rustige jongeman hielp ons netjes . We kregen een goed advies . En een eerlijke prijs ik zou er zo weer heen gaan .

Vermeulen 07-07-2020

Prettige vakbekwame winkelpersoneel. Goede afspraken voor de montage. Prima monteur die goed werk afleverde.

Arno Bremer 07-07-2020

Problemen worden adequaat opgelost. Alleen mijn wasbak pas ontvangen rest van de apparatuur komt half augustus. Prima service

Kammie 07-07-2020

Het is eenvoudig goed overzicht en voldoende keuze. Snel keuze gemaakt. Je kan verschillende ovens laten vergelijken en dan maak je keuze. En snel bezorgd, volgende dag al. Hij staat als superoven bij onze keuken.

Commandeur 07-07-2020

Beste meneer, mevrouw. Wij zijn zeer tevreden over de Keukenloods. Zeer snelle levering en een heel erg vriendelijke bezorger. Top

Een verassend groot assortiment 06-07-2020

Keukenloods Drunen heeft een verassend groot assortiment. Vanwege de aantrekkelijke prijs hebben we een AEG combi stoomoven gekocht.
Wij zijn zeer tevreden over de levering.

De Graaf 04-07-2020

Wij hebben meerdere keukens bij de Keukenloods in Zaandam gekocht.
Je word er vriendelijk geholpen, niks is te veel.
Geven een goed advies en denken goéd mee om tot een besluit te komen.
Tot slot krijg je een mail wanneer de keuken compleet word geleverd met vriendelijke bezorgers.
Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken.

Marcel 04-07-2020

Super service, met je meedenken en erg vriendelijk. Het hadeen 10 geweest als hij nog iets sneller was geplaatst 😁

Ilonka 04-07-2020

Telefonisch contact gehad over een product.
Deed gelijk een goede aanbieding, en alles Telefonisch geregeld. En volgende dag kreeg ik de bestelling al thuisbezorgd.

Saskia 04-07-2020

Goede, snelle en professionele service, meedenkend, luisteren naar wensen klant.

Viskil 03-07-2020

Kundig personeel,vlotte bezorging en ook op tijd bezorg,netjes binnengebracht en oude spullen retour,prima.

Henk Scheerboom 02-07-2020

Begeleiding bij aankoop van vaatwasser duidelijk uitleg voor wat je zoekt. Installatie prima verlopen.
Monteur gaat niet weg voordat alles goed op z'n plaats staat (inbouw) en alles naar behoren werkt.

Nico 02-07-2020

Makkelijk bestellen via site en voor mijn wasdroger aankoop de beste prijs op het moment

Pasman 02-07-2020

Levertijd was een stuk langer dan op de website stond Drie weken ipv 2-3 dagen

Marco Wouters 02-07-2020

Top service! Netjes te woord gestaan en goed advies mogen ontvangen. Daarna meteen order geplaatst middels offerte. Bezorging snel en goed geleverd

Bertus ten Barke 02-07-2020

Vriendelijke en deskundige verkoper, die goed luisterde en uitlegde. Ook de levering en plaatsing van de vaatwasser ging helemaal zoals afgesproken.

Rene Burgers 02-07-2020

Goed geholpen in de winkel, duidelijke afspraken gemaakt en ook nog alles keurig op tijd geleverd!

Yvonne B 01-07-2020

Goede prijs en veel producten op voorraad. Ons fornuis was elders nog iets goedkoper en dat werd door Keukenloods meteen opgepakt en kregen we zelfs nog wat extra korting. Verder een goed en prettig contact met de medewerkers gehad. Ze dus echt hun best voor je. Het was niet de eerste keer dat we wat bestelden bij keukenloods. Waarom ergens anders kopen als je weet dat je hier goed zit. Ons vertrouwen hebben ze.

kroese 01-07-2020

Goede prijskwaliteit en zeer goede service ook na de aankoop. Medewerkers zijn zeer klant vriendelijk luisteren goed en zijn bereid om je te helpen met je vraag.

Bernhard Tomiak 01-07-2020

Goede website en service. alle afspraken klopten precies.
Inbouwservice zonder problemen.

A.Visser 01-07-2020

Prachtige apparaten voor een zeer scherpe prijs. Duidelijke afspraken! Vlotte levering.