Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mak 26-02-2020

Klantenservice was vriendelijk en duidelijk, levering ging zoals afgesproken en duidelijk te volgen via track & trace. Zeker een aanrader.

jeda 26-02-2020

prijsvergelijk gedaan via internet, jullie kwamen er gunstig uit!
bij levering goede service en vriendelijke monteur!

Peter 26-02-2020

De vaatwasser die ik enig zoekwerk wilde kopen, was niet meer voorradig. Kon toen een duurder exemplaar voot de prijs van dr goedkopere vaatwasser. Top. Ook de levering was keurig op tijd. Ik werd ca. 15 minuten van tevoren opgebeld dat ze onderweg waren. Weer top.

Rende Luitjes 26-02-2020

Goede deal en snelle levering. Onderweg goed geinformeerd. Tevreden dus over de aankoop.

Roja, Steenwijk 25-02-2020

Gemakkelijke manier van bestellen. Na bestelling uitstekende communicatie tot aan het leveringsmoment. Komen afspraken stipt na. Kortom, geen enkel negatieve opmerking . Een volgende keer komen we graag bij jullie terug.

Klaas 25-02-2020

Snel een goed geregeld makkelijk contact machine was uitverkocht maar gelijk contact en vervangende machine en doet het super

Mike Multi 25-02-2020

Goed advies en snelle levering
Prijs kwaliteit verhouding is super
en ook de aftersales is heel goed geregeld

Jack 25-02-2020

Bestellen gemakkelijk. Gekozen art. Was er niet maar kreeg direct een aanbod voor een vergelijkbaar artikel.
Keurig Afgeleverd door vriendelijke jongeman, die de combioven tot in de keuken bracht.

Frans LAurijssen 25-02-2020

Alles is prima geregeld en verzorgt. Wij zijn erg tevreden. En komen zeker terug op jullie site.

Eduard 25-02-2020

Goede voorlichting en niet opdringerig ! Kookplaat werd zonder beschadigingen en volgens afspraak afgeleverd. Mooie zaak ook.

Rogier 25-02-2020

Gekozen voor deze winkel vanwege het ruime aanbod. Personeel is vriendelijk en heeft veel kennis. Luisteren goed naar je wensen en geven goed advies.

Cor Vijfschaft 25-02-2020

Zoekend op internet kwam ik via kieskeurig.nl uit bij keukenloods , de goedkoopste in keukenapperatuur.

Petra 25-02-2020

Overzichtelijke site met ruime keuze, reageren snel op vragen. Korte levertijden.

Paul Janssen 25-02-2020

Wat een fijne partij om zaken mee te doen. Niet alleen voor de scherpste prijs. Het altijd prettig en snel schakelen. Zelfs op zondag!

Roland H. 24-02-2020

De prijs was al erg goed, maar de service gaf de doorslag. We werden telefonisch uitstekend geholpen, kregen een nieuwer apparaat voor dezelfde prijs, maar vooral weten wanneer precies de levering ging zijn, niet een hele dag te hoeven wachten, dat was fantastisch. Hartelijk dank, en vast toch een volgende keer!

Leo Marino 24-02-2020

Snelle levering en een proactive houding bij het niet kunnen leveren van het bestelde product

Richard v/d brande 24-02-2020

Ik heb gebeld met de servicedesk over het formaat koel vries die ik nodig had. Zeer prettig te woord gestaan. Bij levering 2 uitermate vriendelijke chauffeurs/installateurs over de vloer gehad. Wij zijn uitermate tevreden !!

fam Dogan 24-02-2020

Deskundig personeel (in het bijzonder xxx) prettig, aangenaam, ruim en gastvrij.

Hermien looijmans 24-02-2020

Site is overzichtelijk en kunt verschillende artikelen vergelijken
Ook beschrijving is erg duidelijk
En goede service

Wim H 24-02-2020

Ondanks de verbouwing in de winkel werden we goed geholpen. Verkoper wist waar hij over praatte

Jasper 24-02-2020

Duidelijke communicatie waardoor ik wist waar ik aan toe was, maw geen verrassingen. Prijs is fair en verhoudt zich goed, tot zelfs beter dan die van de concurrentie.

Patrick 23-02-2020

In de winkel ben ik top geholpen.Daarna veel moeten bellen om de tekeningen goed te krijgen.Na het plaatsen van de keuken 12 punten van aandacht: schade,niet geleverd,verkeerd besteld,open riool bij aansluiting afvoer,vaatwasser aangesloten op afvoer met ducktape en slilvertape.Nou gaan er overal weleens dingen mis en dat is ook niet erg als het goed word opgelost.Maar als je alles dan hebt moeten betalen en er geen aanspreekpunt is, en je overal zelf achteraan moet bellen en afspraken niet nageleefd worden dan voel je je als klant met je zorg en aankoop niet serieus genomen.ik heb in goed vertrouwen de keuken bij keukenloods gekocht.Op basis van de ervaring die ik nu rijk ben zal ik niet nogmaals een keuken bij keukenloods kopen of aanraden.
Officiele reactie van Keukenloods 24-02-2020

Beste Patrick,
Vervelend om te horen dat deze zaken niet goed zijn afgehandeld. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, en we kijken graag mee om dit alsnog op te lossen.
Wil je daarvoor je ordernummer naar emma@keukenloods.nl sturen? Dan krijg je zo snel mogelijk reactie.

Groeten, Emma.

Stefan M. 23-02-2020

Super goede service, nette jongen aan de deur. Heeft mijn Vaatwasser netjes in de keuken gezet en de oude mee retour genomen. Hij was mooi op tijd en belde 10min van te voren dat hij er bijna was. Ook de website was makkelijk in gebruik.
Goede prijs vergelijkingen.

W,Nieland 22-02-2020

Fijn geholpen,ze nemen de tijd voor de klant.👍🏼👍🏼👍🏼 Daardoor wel wat moeten wachten .

Belen Lopez 22-02-2020

Perfect!...Installation on the day in time! It was really easy, aslo the contact the customer service.