Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bert 19-11-2020

Gewoon, no nonsense, bestel en krijg het geleverd.
Ben gewoon tevreden.....

Melissaez 19-11-2020

Een aantal apparaten besteld, vond bij de verkoop enkele medewerkers erg ongeduldig. Ik voelde me opgejaagd bij het maken van een keuze, omdat er uiteraard erg veel apparaten zijn en je toch een moet kiezen. Ik had wat meer vriendelijkheid en daarbij ook meer behulpzaamheid verwacht.

Anthony 19-11-2020

Absoluut goede service!

Na het plaatsen van de bestelling werd ik door hen gebeld om alle maten nogmaals door te nemen om er zeker van te zijn dat ik de juiste inbouwapparatuur besteld had.

Bij de levering van de koelkast bleek er een onderdeel te ontbreken. Deze kreeg ik netjes en snel opgestuurd. De eerste keer iets te snel, ik kreeg het verkeerde onderdeel. Het vervangende artikel kwam twee weken later.

m e windig 19-11-2020

werden erg vriendelijk geholpen , mijn buren hadden goede ervaring met keukenloods vandaar dat ik daar ook ben gaan kijken . jammer dat de verpakking etc niet door keukenloods werd afgevoerd , en de keuken is niet afgekit, word dat nog gedaan ?? mvg

Frederieke van Zuylen 19-11-2020

Goed geholpen in de winkel in Utrecht. Goed geadviseerd. Onze aankoop is netjes afgeleverd in goede staat, volgens aangegeven tijd ( in de mail)

h donker 18-11-2020

snelle levering en afhandeling ook de oude apparatuur werd netjes meegenomen prima service

Peter 18-11-2020

De vaatwasmachine van onze keuze was niet meer leverbaar maar hebben een mooi alternatief gekregen aan een zeer goede prijs. Super tevreden.

Ton 18-11-2020

Winkel met mooie uitstraling. Prima service en duidelijke afhandeling. Scherpe prijsstelling.

Jos Groot 18-11-2020

Ik werk al jaren als monteur met de Keukenloods en ben tevreden met de snelle levering en goede service.
Jos Groot montage.

John van de Langkruis 18-11-2020

Keukenloods heeft eerst een offerte uitgebracht van de mij gevraagde inductie kookplaat . Binnen 24 uur had ik de offerte binnen. De vragen die ik had werden snel beantwoord. Bestelling geplaatst en binnen enkele
dagen werd de kookplaat geleverd. Ik ben tevreden.

Karin de Haan 18-11-2020

Goede winkel met professioneel personeel.
Ben super tevreden.
Vooral Roy de Vries is een goede verkoper. Legt alles heel goed uit en is behulp saam.

P. Peters 18-11-2020

No nonsens winkel, hadden producten snel nodig vanwege nieuwbouw. dat is prima gelukt.
In het voorjaar de apparaten dus dat komt nog.

T.C.Weenink 18-11-2020

Evdenals een vorige levering (afzuiginstallatie in keuken, ook nu weer 100% tevreden over Keukenloods. Snelle levering, bedankt!

Yvonne Steenvoorden 18-11-2020

Na telefonisch contact zeer goed geholpen met de keuze. Levering netjes op tijd!!! Ze bellen zelfs naar Smeg als ze zelf iets niet weten. Al met al BRAVO!

Bolsemius 18-11-2020

Natuurlijk zijn er tegenwoordig sites genoeg waar je van alles en nogwat kan bestellen. Keukenloods is bij ons vertrouwd en zonder gedoe. Altijd dikvoormekaar ;-)

Bennie 18-11-2020

Alles lekker duidelijk. Ook telefonisch contact zeer vriendelijk en behulpzaam. Afspraken goed nagekomen.

C.Hermsen 18-11-2020

snel gereageerd op de bestelling , bestelling goed verpakt en netjes op tijd bezorgd.

Frederik 18-11-2020

Ik ben zeer tevreden over onze aankoop bij 'Keukenloods', snelle service, goede producten en een snelle levering. Ik zou 'm iedereen aanraden.

Keukenonderkast 18-11-2020

Correcte afhandeling van mijn aankoop.
Product is in uitstekende staat afgeleverd. Het product zelf, keukenonderkast, is van tp kwaliteit.
U hebt een tevreden klant.

jos 18-11-2020

Goed en deskundig geholpen. Advies gekregen over aantal db en energie gebruik. Kon de volgende dag de afzuigkap ophalen bij het magazijn. Zowel in de winkel als bij het magazijn vriendelijke mensen

Steven 18-11-2020

ik was niet de makkelijkste klant. Veel wijzigingen in toestellen en door corona een aantal maanden tussen eerste contact en uiteindelijke bestelling. Telkens werd ik goed ontvangen.

Hans Lammers 18-11-2020

Door de eenvoud van de site wandel je door het menu, door het keuzemenu zo in te stellen kun je vrij snel je keuze maken.

Bindels 18-11-2020

Goede info over leverdatum en tijdstip. Prima montage en goed werkend product.

Wouter 18-11-2020

10 maanden geleden de apparatuur voor onze nieuwbouwwoning op afroep besteld. Ondanks eerdere berichten dat de order compleet in het magazijn stond een dag voor levering te horen gekregen dat een deel van de apparatuur niet op de afgesproken datum geleverd kon worden. Ontbrekende apparatuur blijkt aan een andere klant geleverd te zijn.
Officiele reactie van Keukenloods 18-11-2020

Beste Wouter,

Dat klinkt niet goed, mijn excuses voor deze gang van zaken! Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan. Ik zoek graag uit waarom het mis is gegaan en dit pas op het laatste moment is gecommuniceerd.
Hiervoor verneem ik graag je ordernummer via emma@keukenloods.nl. Dan gaan we direct aan de slag.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Hans 18-11-2020

Omdat mijn inbouwvriezer en -koelkast aan vervanging toe waren ging ik op zoek naar nieuwe apparatuur. Na een tip van kennissen kwam ik bij de site van Keukenloods. Toen waren vervangende apparaten snel gevonden.
De bestelling verliep vlot en over plaatsing en afvoer van oude apparaten ben ik heel tevreden.