Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk Schaefer 22-12-2020

Kregen een tip van onze schoondochter. Site is prima te raadplegen en bij telefonisch contact goede informatie

René 22-12-2020

De site is overzichtelijk met veel info en een ruime keus. De prijzen zijn zeer scherp. De levering van mijn Siemens combimagnetron werd steeds uitgesteld, waar Keukenloods niets aan kon doen. Na overleg met de klantenservice werd de bestelling omgezet naar een vergelijkbare magnetron van Bosch, die wel op voorraad was en werd daarom zeer snel geleverd. De klantenservice is vriendelijk, luister goed en denkt goed met je mee en zoekt samen naar een goede oplossing. Communicatie loopt ook perfect via mail. Dit is mijn derde apparaat bij Keukenloods.

CEDE 22-12-2020

Binnen 4 dagen werd mijn vaatwasser geleverd. Prima afgeleverd bij de achterdeur en de oude volgens afspraak is meegenomen

L.Berben 22-12-2020

Perfect geregeld, afspraken worden goed na gekomen. Bezorger kwam erg netjes over.

Danielle 22-12-2020

Mooie duidelijke webshop. Bestelling is snel gedaan. Levering ook snel en heel netjes krijg je een tijd door en later nog een berichtje met een tijdsbestek binnen twintig minuten dat de bezorger eraan komt. Oude vaatwasser is netjes meegenomen. Kom hier zeker nog op terug.

Jansen 22-12-2020

Snelle levering, ook vriendelijk behandeld in de winkel. Inbouwkoelkast was een klein probleem mee, maar deze werd keurig binnen enkele dagen omgeruild. Kortom, alles naar tevredenheid verlopen!

Will en Patricia Leydeckers 22-12-2020

Geweldige winkel met heel veel keus , goed geholpen met een goed advies.
Wij komen al jaren bij keuken loods en zijn of altijd tevreden .

Ga zo door een voorspoedig 2021

? 22-12-2020

al eerder keukenapparatuur van de keukenloods gekocht, goed bevallen, dit keer een wasmachine, website duidelijk en prima mannen over de vloer, deskundig, vrolijk en beleefd

Marben 22-12-2020

Er was mij vooraf beloofd dat er geen retour kosten in rekening zouden worden gebracht als het artikel weer netjes in de doos teruggebracht zou worden. Ik had de combi magnetron nog niet eens uit de doos gehaald en 2 dagen later retour gedaan omdat de afmeting niet juist waren, maar er werden wel 50 Euro kosten in rekening gebracht ondanks dat ik het apparaat zelf bij hun in de winkel weer afgeleverd heb. Zelf hebben ze er geen cent kosten aan gehad. Dit is ook in strijd met hun eigen voorwaarden op de website, maar ik kon praten wat ik wilde het geld werd niet teruggegeven. De klantvriendelijkheid laat ook erg te wensen over wanneer er voor hun niets meer te verdienen valt.
Officiele reactie van Keukenloods 22-12-2020

Beste Marc,

Ik begrijp dat het niet helemaal goed is gegaan met het retourneren van je product, of de communicatie daaromtrent. Dat gaan we graag uitzoeken. Wil je je ordernummer toesturen? Dan pakken we het direct op.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Vonk 22-12-2020

Goede reviews en prijstechnisch aantrekkelijk. Netjes en vriendelijk geholpen in de winkel

Mw. H.Spruijt 22-12-2020

Via een familielid geattendeerd op Keukenloods. De communicatie was duidelijk, het tijdsblok van aflevering werd tijdig vermeld en verliep volgens afspraak. De koelvries combinatie was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De oude werd meegenomen.
Fijn dat een dergelijke aankoop verloopt zoals het hoort.

Frits Jagers 22-12-2020

wij hebben bij jullie en bosch combi-oven magnetron gekocht, het is een super oven. verder werden we door keukenloods snel en vakkundig geholpen. Onze bestelling was uitstekend te volgen en de levering was snel.
Kortom een perfecte partner om mee samen te werken

Jan 22-12-2020

Prima service en kwaliteit ook telefonisch goed en vriendelijk.En ook snel.

Terence Meijer 22-12-2020

Super geholpen door ....., met een grote order, goede service en zeer behulpzaam en kundig geholpen!

Hafkamp 22-12-2020

Zeer tevreden, zowel in de winkel als tijdens de montage. De monteurs hebben vakwerk geleverd en namen de oude spullen keurig mee.

Linda 22-12-2020

Super goed geholpen, er werd echt de tijd genomen om naar mijn wensen te luisteren en advies te geven. Daarnaast ook advies hoe ik zelf de apparatuur kon installeren. Klopte precies :-). De artikelen netjes afgeleverd. Helaas pas om 23 uur vanwege de drukte maar anders was het een 10 geweest.

HANS v STUIJVENBERG 22-12-2020

Goede keus en omschrijving van de ijskast en prima service en gelijk de dubbele ijskast mee retour genomen.Zeer tevreden,

Ron 22-12-2020

De prijs was scherp, levering met plaatsing keurig volgens afspraak en is ook netjes in de keuken ingebouwd, we waren en zijn zeer tevreden

Marc 22-12-2020

Keuken loods werkt met dagdeals hierdoor kan je duurdere apparatuur goedkoop aanschaffen, door de snelle telefonische afhandeling en het verzenden van de offerte per mail, was de bestelling zo geplaatst. Je kan betalen met afterpay, zo kan je wachten op je bestelling welke binnen 48 uur geleverd werd, en betalen wanneer het jou uitkomt. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Corine.O 22-12-2020

Makkelijk besteld via internet. Direct een indicatie gekregen wanneer de vaatwasser geplaatst kon worden. Uiteindelijk is dat in de middag geworden. Twee top monteurs die ook direct een fout in de overloop van mijn plintboiler zagen en dat verholpen hebben. Helemaal blij!

Sander 22-12-2020

De site is prima overzichtelijk, ruime keus en voordelig. Je verwacht het niet, maar daarnaast is er ook nog eens veel persoonlijk contact mogelijk. Zo heb ik via whatsapp vragen kunnen stellen en kreeg ik zelfs een bericht met ‘heb je deze ook gezien? Wellicht een voordeligere keuze en uit voorraad leverbaar ipv welke je nu bestelt’.
Ik ben keurig op de hoogte gehouden van het bestelproces (producent had ‘m niet op voorraad) en de levering.

Familie van den Berge 22-12-2020

Fijne overzichtelijke site en we hadden zo gevonden wat we zochten. Besteld en betaald. Kregen we daarna een mailtje of we alle maten op wilden geven zodat alles nagekeken kon worden of het paste in de kast. Wij vonden dat fantastisch want zo weet je dan zeker dat het goed komt. Zowel voor hen als voor ons. Het afleveren ging ook prima en doordat het bij andere klanten uitliep kregen we zo ongeveer elk half uur een berichtje hoe laat ze bij ons konden zijn, echt TOP. De vriezer draait naar alle tevredenheid en weten zeker dat mogen we weer iets nodig hebben dan staat keukenloods bovenaan ons lijstje. We bevelen keukenloods zeker aan bij onze familie, vrienden en kennissen.

Wim 22-12-2020

Snelle levering, goede communicatie. En doen wat ze beloven, ik had mijn afzuigkap ergens anders voor een paar euro goedkoper gezien. Dit gemeld en kreeg hem bij keukenloods nog voordeliger.

Peter Boer 22-12-2020

De website is zeer overzichtelijk, met duidelijke productinformatie. Keukenloods is in veel gevallen de goedkoopste en gaan vaak mee met de prijs van een concurrent als die goedkoper is. Ideaal, je ontvangt een persoonlijk aanbod en met een link in de mail kun je dan gewoon online afrekenen. Ook bezorging en meenemen oude apparaat was keurig verzorgd.

Bold 22-12-2020

Goede begeleiding met name tot betrekking van de afmetingen en de inbouw, snelle levering