Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bo 11-02-2021

De gaskookplaat was tegen een mooie prijs geoffreerd. Alles was werkelijk keurig geregeld: er wordt gebeld om een afspraak te maken en de uitermate vriendelijke chauffeur was keurig op tijd. Zou hier zonder twijfel weer bestellen als iets het begeeft in de keuken.

pietertje 11-02-2021

Gemakkelijke site, goede prijs.
wij hebben een Quooker gekocht , scheelde echt veel met Quooker zelf.
we waren nog minder kwijt incl montage en we kregen de cube energieverdeler gratis.
Hele goede service. wij zijn dik tevreden.

George 11-02-2021

De offerte was het scherpst van alle aanbieders. Bovendien werd er pro-actief telefonisch meegedacht en goed geadviseerd. Afhandeling was bijzonder flexibel en ook de chauffeur die de spullen leverde bleek toppunt van klantgerichtheid!
Kortom: zeker aan te bevelen.

Niamat 11-02-2021

Mijn bestelling was snel en netjes geleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang en zeker de laagste prijs garantie. e-mail contact snel en klantvriendelijk. Een topleverancier. Als ik weer iets nodig heb, kijk ik als eerste bij keukenloods.nl. Bedankt Keukenloods!

Aimée 11-02-2021

Goede website, goede producten. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de leveringsdatum. Bezorging is accuraat en plaatsing wordt perfect verzorgd. Vriendelijke monteur.

Ronald 11-02-2021

Voordeligste in ons geval. Goede site. Werkt goed. Betrouwbaar. Goede afspraken en op hoogte houden levering. Levering ook correct volgens afspraak

IJsselborgh Real Estate 11-02-2021

Ik zocht naar een veelvoud van een bepaald artikel, en zij hebben snel een scherpe prijs geboden. Levering was op tijd en afhandeling volgens voorwaarden.

Bianca 11-02-2021

Vaatwasser besteld in de actie maar kreeg een mail dat deze niet meer leverbaar was. In plaats daarvan zou ik een nieuwere versie krijgen maar voor dezelfde prijs. Bij de mail zat ook meteen een vraag of ik 70 euro extra wilde betalen voor de andere vaatwasser.
Meteen gebeld, goed geholpen en goed opgelost.
Vaatwasser op afgesproken dag en moment geleverd. S
Ik ben tevreden ☺

Leo 10-02-2021

Ik vind dit een prima site ben goed geholpen online de prijs is goed en nu ik de afzuigkap zelf opgehangen heb ben ik zeer tevreden

MJ vd Oever 10-02-2021

Qua service en klantvriendelijkheid verdient de keukenloods een 10. Helaas is ging het niet direct goed met de bestelling wat op zich voorkomen had kunnen worden. Dit is vervolgens wel weer goed opgelost en netjes gecommuniceerd. Al met al een dikke voldoende, want een foutje maken is menselijk en er is goed mee omgegaan. Ook de monteur was keurig, servicegericht en met hart voor de zaak en de klant.

Ron 10-02-2021

klantvriendelijk, duidelijk, service gericht, uitgebreide website en snelheid van handelen.

Sonny 10-02-2021

In Watergang een vriendelijke kleine winkel waar ik heel adequaat werd geholpen. Ik was op zoek naar een keuken voor de appartement verhuur die een tijdje mee moet gaan en staat in een appartement met toch een behoorlijk huur. De tijdloze uitstraling van het eigen merk van keukenloods paste prima in het plaatje, zowel qua uitstraling als qua prijs. Mensen met verstand van hun werk en geen gelikte verkopers daar hou ik van.

Wilma 10-02-2021

Super snelle levering.
Vriendelijke, behulpzame bezorger.
Fijn dat de oude machine gelijk meegenomen is!

H.G.Goes 10-02-2021

Super snelle levering! Dit ondanks de Corona perikelen. Zeer correcte terugkoppeling over de verwachte datum van levering!
Prettig om zoiets te mogen ervaren!!!
Top!

Hans 10-02-2021

Keukenloods is voor ons een top winkel met mooie apparatuur en vriendelijke mensen die kennis van zaken hebben.

M.O 10-02-2021

Nieuwe inductie kookplaat besteld. Hele goede prijs en werd erg snel geleverd! Super!

Marcel Vos 10-02-2021

Een prachtige koelvriescombinatie gekocht ,zilver vrijstaand KV1435S voor een leuk prijsje 💰en niet duur?
Voor ons 2 personen is ie groot genoeg
Hij staat prachtig in onze keuken.👌

M 10-02-2021

Klantvriendelijk en behulpzaam. Ik werd heel goed geadviseerd door de medewerker.

Gerrard 10-02-2021

Ik zocht een losse vervangende motor voor mijn afzuigkap. Bij keukenloods vond ik een passend exemplaar. Ik had haast dus snel besteld en op verzoek ook snel geleverd. Nog gechat over de bediening. Kwamen we niet goed uit, dan maar een andere oplossing met een toestanden schakelaar toegepast. Werkt nu prima. Ben zeer tevreden met de service.

Peter Braakman 10-02-2021

Prima levering, iets later dan gepland maar als compensatie een mooie messenset cadeau.

Jacob vd Meijde 10-02-2021

Goede en snelle communicatie en alles conform afspraak van prima Siemens product.

Volgende keer weer.

W. Hoolwerf 10-02-2021

Goede klandizie. Goed geholpen bij het zoeken van apparaat. Goede aflevering. Wij zijn goed tevreden en hopen nog lang gebruik te kunnen maken van ons apperaat.

Latifa Lazrag 10-02-2021

Super vriendelijk geholpen bij mijn keuze!!
Ik heb mijn gasplaat telefonisch besteld en had een lijst maar kon niet kiezen.
De verkoper heeft alle gasplaten met mij doorgenomen en geadviseerd zodat ik een passende goede keuze heb kunnen maken. Bovendien kreeg ik ook nog een mooie korting. Voordeel als je belt.
Bedankt

Es 10-02-2021

Goed geadviseerd en zeer flexibel qua levering en betaling. Mijn verzoek was namelijk om de vaatwasser later te leveren. Dit was geen enkel probleem. Ook betalen bij levering is geen enkel probleem. Zeer tevreden!

Diego 10-02-2021

Het zoeken naar een geschikte vaatwasser is even werk, zeker gezien alle opties.
De filters op de website waren erg behulpzaam. Uiteindelijk toch precies de vaatwasser kunnen bestellen met de opties die ik graag wilde hebben, in een hoog model.
De vaatwasser werd binnen één werkdag netjes tot in de keuken geleverd. Zou zeker weer iets bestellen bij keukenloods.