Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erik 27-03-2020

Supersnelle levering, beste prijs die ik kon vinden.
Na bestelling hebben ze ook nog ter controle gevraagd of ik de juiste Quooker had besteld ivm technische aansluitingen etc. Supertevreden! Als je ook maar een beetje handig bent, is deze kraan ook relatief eenvoudig te installeren.

Ineke 27-03-2020

Prima levering, ziet er goed uit en op tijd geleverd. De site ziet er overzichtelijk uit

Miriam 27-03-2020

Na een eerdere ervaring weer uitgekomen bij Keukenloods. Bestelling prima verlopen!
Over de producten (AEG inductiekookplaat en Quooker) tot nu toe zeer tevreden. We kunnen tot nu toe niets negatiefs melden. Het volgen van de bestelling was ook prima geregeld.

J. Van de Kerkhof 27-03-2020

Duidelijke site waarop het product meteen te vinden was.
Iets minder prettig is dat de prijs niet zichtbaar is.

Groenmarkt 27-03-2020

Site redelijk goed te overzien, bestellen en leveren gaat snel en netjes. Goede behandeling en levering van de aankoop.
Tevreden.

Willem 26-03-2020

Goed advies gekregen per telefoon, scherpe prijzen.
De volgende dag werd de vaatwasser afgeleverd zoals we hadden afgesproken.
Prima ervaring.

Frank 26-03-2020

Reden om voor deze webwinkel te kiezen is primair het prijsniveau icm het veilig winkelen keurmerk. Wat opnieuw gebeurt (eerder bij bestelling wasdroger) is dat artikel van onze keus niet kan worden geleverd; keukenloods biedt dan wel beide keren een vergelijkbaar alternatief. Nadat we een goedkeuring op het alternatief voorstel hebben gegeven, horen we vervolgens een week lang niets. Zelf gebeld en blijkt volgens keukenloods het alternatieve product niet (meer) op voorraad (na 1 dag) en verwachten de week daarop weer bevoorraad te zijn. Oké het is niet anders, maar had dat even gemeld. Tot onze niet geringe verbazing worden we dezelfde dag gebeld door de bezorgdienst om een afspraak te maken voor bezorging. Kennelijk toch op voorraad!? Vraag me af wat gebeurd was als ik niet zelf gebeld had. Deze gang van zaken bevreemd ons. Levering verder oké.
Officiele reactie van Keukenloods 26-03-2020

Beste Frank,

Ik begrijp dat het een en ander niet goed is gegaan qua communicatie. Mijn excuses hiervoor.
Ik hoop dat het product goed bevalt, ondanks deze verloop van zaken!

Groeten, Emma

Maurice 26-03-2020

Keukenloods.nl is een overzichtelijke en duidelijke webshop met goede informatie. We hebben al regelmatig producten gekocht. En zijn daar zeer tevreden over. De levertijd is volgens afspraak en vooraf wordt je ingelicht over de bezorgtijd. Het product, in dit geval een spoelbak, is geweldig. In werkelijk is die nog mooier dan op de afbeeldingen. Wat nog verbetert zou kunnen worden is in sommige gevallen de foto's van de producten groter publiceren of dat ze te vergroten zijn door er bijv op te klikken.

Marcel 25-03-2020

Een bosch koelkast besteld op zaterdag avond en maandag morgen geleverd super snel en netjes

Opa Jan Sr 25-03-2020

Perfect wat deze mensen gedaan vooral voor ons oudere mensen hebben uiteindelijk geresulteerd in 2 telefoontjes en de afzuigkap was er.

Sjieuwke 25-03-2020

Via google op de site van keukenloods gekomen voor het bestellen van een Wokpan 36 cm van WMF. Jammer dat we hem niet in de winkel in het echt konden bekijken. Daarvoor moesten we naar het Inspiratiehuis 20/20 van Siemens, Bosch en Neff in Hoofddorp. Het zou handig zijn als je als Keukenloods de pan via je eigen website aanbiedt om ook een exemplaar ervan in je winkel te hebben staan. Suggestie van onze kant.

Gebruiker Ton 25-03-2020

De shop is oke. De keuze is gebaseerd op advies van mijn dochter. Via de goed benaderbare webside de bestelling uitgevoerd.
De communicatie vanuit de webside verliep zonder problemen en is als zodanig ook qua betaling keurig afgerond. Tweemaal telefonisch advies gevraagd. Het apparaat is keurig conform afspraak geleverd en eenvoudig door de installateur geplaatst.
Doordat de pannenset (op advies van uw medewerker ri. IKEA gegaan) pas 26 maart wordt aangeleverd heb ik het toestel nog niet volledig kunnen testen. Maar ik ben hoopvol.

Willem 25-03-2020

Inbouw koelkast op zondag besteld en volgende dag in huis. Op de dag van levering 's ochtends nog gebeld door de Verkoop afdeling om nog even de juiste maten te checken. Klasse!

Rinus 25-03-2020

Prima geholpen en geadviseerd bij aanschaf van verschillende keukenapparatuur. Flexibel en meedenkend! Levering heel soepel verlopen.

polleke 25-03-2020

verzending zou iets sneller kunnen maar voor de rest is alles prima voor elkaar. duidelijk en niet duur.

Raymond 25-03-2020

Prima zaak, denken mee, en zoeken oplossingen, vlotte levering conform het bestelde!

Alexander 25-03-2020

Goede service en snelle levering tegen een goede prijs
Meer kan ik er niet van zeggen

Wim Beeke 24-03-2020

Wij zijn naar de Keukenloods in Roosendaal geweest en zijn daar zeer vriendelijk ontvangen. Ze waren de showroom aan 't verbouwen maar onze afzuigkap was kapot dus we moésten een nieuwe! Het was geen probleem om toch verschillende kappen te bekijken en hebben een mooie afzuigkap gekocht wat een showmodel was geweest!
De bediening was heel erg vriendelijk en deskundig, dus wij zijn zéér tevreden naar huis gegaan!

Frank uit Dronten 24-03-2020

keukenloods, heeft een groot assortiment wasbakken en kranen. Ook vreemde maten (die ik juist zocht).
Ik was benieuwd naar de levering, omdat het uit verschillende steden moest komen, maar dat was zorgen om niets.
Alles is goed gekomen. Dank daarvoor.

Gerard van Schaik 24-03-2020

Na bestelling werd, kreeg ik netjes een mailtje over de aangekochte afzuigkap om me te helpen met de juiste maten... na over een weer gemaild te hebben is dit uiteindelijk gelukt. De afzuigkap werd netjes bezorgd en zag er ook keurig uit. de website is goed overzichtelijk en was ook heel duidelijk.

m.putz 24-03-2020

ik heb een perfecte levering bekomen nette en goede hulpzame bediening ik zou toch altijd eerst weer

bij de volgende aankoop naar keukenloods stappen.heel veel producten en artikelen te vinden

DENNIS R 24-03-2020

Voor de snelle levering van onze nieuwe vaatwasser is er nog even een check gedaan of deze wel voor 100% past door bij ons nog even het typenummer van de oude vaatwasser op te vragen. Keurig gebeld door de chauffeur toen hij onderweg ging met de verwachte aankomsttijd, en niet geheel onbelangrijk de vaatwasser voldoet voor 100%

Sandra 24-03-2020

Wat een super bedrijf! Onze bestelde spullen zouden eerst in januari worden uitgeleverd maar door een vertraging in de overdracht van ons nieuwe huis hadden we het pas in maart nodig en dat was gelukkig geen probleem om het in maart uit te leveren ipv januari. Zeer vakkundig geholpen en alles is mooi scherp geprijst!

M van heel 24-03-2020

Zeer tevreden snelle levering apparaat was kapot meteen de dag er na omgeruild voor een nieuwe geen gezeur maar doen perfect

M. van de Vendel 24-03-2020

Gemakkelijk te bestellen, goede digitale communicatie. Op de dag van levering een scherpe verwachte tijd van leveren, die precies uitkwam. Gewoon goed hun afspraken nagekomen, wat tegenwoordig geen vanzelfsprekendheid meer is.