Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jos Daalmans 04-03-2021

Scherpe prijs, snelle levering en doordat ik een verkeerde kookplaat had besteld, hebben zij dit na een bericht en telefoontje razendsnel gecorrigeerd.

Geert v megen 03-03-2021

Luster goed naar vragen die je gesteld hebt,Goede prijzen,zeer correcte levering,

Roel 03-03-2021

Uitgebreid assortiment, overzichtelijke site,
Snelle respons op e-mail vragen. Goed vervangend alternatief aangeboden voor de oven die ik had (niet meer leverbaar model) tegen scherpe prijs. Snelle levering. Zelf geïnstalleerd. Oven werkt naar volle tevredenheid.

Gerard 03-03-2021

alles was goed geregeld goede uitleg en snelle levering, en werden goed geholpen bij de keuze van een inductie kookplaat, en zullen bij een andere aanschaf zeker weer kiezen voor de keukenloods.

JB/HB 03-03-2021

Ik vind dat wij in Corona tijd op een plezierige en zakelijke manier zijn geholpen.
De prijs was goed en snelle levering.
Volgende keer kopen wij weer bij Keukenloods.

bob 03-03-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding. snelle bezorging. makkelijk en duidelijk overzicht op de website.

Pepe 03-03-2021

Goed geholpen, vriendelijke bezorger apparaat voldoet prima. Duidellijke website.

NBu 03-03-2021

Gewoon een prima shop. Snel geholpen met een vraag over welke Quooker voor mij het meest geschikt is. Snelle levering.

PatrickBC 03-03-2021

Ik was op zoek naar een nieuwe inductiekookplaat. Bij Keukenloods kun je die bestellen inclusief montage. Vanwege de Corona restricties duurde de levering een klein beetje langer, maar gezien de omstandigheden uiteraard alle begrip voor. De communicatie over de levering, de levering en plaatsing zelf waren uitstekend. Vriendelijke- en behulpzame monteurs die snel en netjes werken en de oude kookplaat weer meenamen. Ik ben zeer tevreden en kom hier zeker terug!

Frans 03-03-2021

Inductie plaat 1.5 jaar gelden gekocht. Inductie plaat ging stuk en was niet meer te repareren. Volledig bedrag teruggekregen van keukenloods. Top

Maestro39 03-03-2021

De Keukenloods heeft een uitgebreide sortering en geeft duidelijke advisering.

Keukenloods 03-03-2021

Makkelijk zoeken op de site waar de juiste info staat. Bosch inductie kookplaat en een afzuigunit van Bosch besteld deze op tijd geleverd met de juiste inbouwinstructies.
We zijn er zeer tevreden over.

Afzuigkap 03-03-2021

Ik heb al een keer 10 punten gegeven ,en doe dit nu voor de tweede keer.
Wij mijn vrouw en ik zijn dik tevreden,
bedankt voor de goede service met name de levering.
Met vriendelijke groet Familie L'Abée

Wim 03-03-2021

Heb deze gekozen door dat ze snel en vlug kunnen leveren en als het product dat je gekozen heb niet meer voorradig is wordt er een goed alternatief geboden dit is bij ons zeer goed ervaren.

r. schurink 03-03-2021

alles op tijd ontvangen en dik voor elkaar. heb daarna iets moeten ruilen ging ook vlot en gemakkelijk ben dik tevreden.

George 03-03-2021

04-02-2021 bestelt, op 19-02-2021 gelevert, precies volgens afspraak. De afhandeling aan de deur was ook heel goed.

Loek 03-03-2021

Met geweldige hulp van het verkoopteam een wasdroger en wasmachine aangeschaft voor mijn kleindochter. Alles werd keurig op de dag van afspraak afgeleverd.

Thera 03-03-2021

Ondanks de corona perikelen en daardoor late leveringen, werd ik prima geholpen en werd er naar een goed alternatief gezocht. Nu kon ik toch snel weer een andere nieuwe vaatwasser aanschaffen. Prima service!

eric van Vroenhoven 03-03-2021

Perfect op tijd geleverd en keurig netjes afgeleverd op locatie
goed gedaan jongens en Meisjes

Onno 03-03-2021

Het specifieke type vaatwasser dat ik zocht was niet meer beschikbaar. Maar prima alternatief aangeboden gekregen.

E. Nomen 03-03-2021

Duidelijke info en foto's. Prima site om verschillende apparaten te vergelijken. Ruime keuze.

Rudy trompetter 03-03-2021

Top produkt en goedkoper dan elders ..ik had het adres via mijn zwager die ook heel tevreden is over jullie

Astrid 03-03-2021

Reageren snel op mail en telefoon... leveren wat je bestelt en zeer snel. Krijgt van te voren bericht en zijn er dan ook.

Jos Fehrman 03-03-2021

Korte lijnen, duidelijkheid, professionele mensen die helder en duidelijk zijn naar de klant!
En wat natuurlijk ook belangrijk is; concurrerende prijzen!

Lex 03-03-2021

Vlotte telefonische bestelling gedaan net voor de lockdown. Daarna ingelicht om op te halen. Perfect geregeld.