Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Boi 06-11-2021

gebeld over aanschaf 2 keukenkastjes, besproken wat mijn bedoeling was, advies gekregen en aangeschaft en in 2 dagen afgeleverd. Helemaal perfect

Gerda Nijholt 05-11-2021

Keurige goed verpakte levering van bestelde goederen en prima service.
Via de mail kon ik de bestelling volgen en edn voorkeurs week en tijdvak aangeven. Zeer tevreden met mn aankoop.

Van Donselaar 05-11-2021

Personeel bij de keukenloods is super vriendelijk. We zijn top geholpen. De man die de vaatwasser kwam plaatsen was super vriendelijk en heel netjes met de keuken

Arno 05-11-2021

Snelle levering van afzuigkap, montage zelf gedaan. Goede duidelijke afspraken

Cor 05-11-2021

Goede informatie en ondersteuning gekregen bij de aankoop van een inductiekookplaat.

Karin 05-11-2021

Nadat wij een bestelling hebben gedaan kregen we meteen een bevestiging, ook communicatie omtrent levering was uitstekend! Je krijgt zelf nog een belletje als ze er aan komen, Werd keurig afgeleverd, oud apparaat meegenomen.. Echt niets op aan te merken!

schipaanboord 05-11-2021

keurige zaak,klantvriendelijk.ruime keus uit de producten.goede service.leuke korting op produkt.

Dennis 05-11-2021

Op donderdag een nieuwe vaatwasser besteld!

Andere dag keurig op juiste levertijd afgeleverd.

Echt Top

Bram 05-11-2021

Wij hebben op 13 augustus een nieuwe gaskookplaat besteld.
De randzaken liepen zoals verwacht, duidelijke website, prima mails met bestelbevestiging , verzendgegevens etc. Het product zelf voldoet aan alle verwachtingen.
De levertijd viel erg tegen! Op de website stond drie dagen levertijd, met in kleine letters afhankelijk van de voorraad bij de leverancier. Deze drie dagen werden twee en een halve maand, terwijl er op de website drie dagen bleef staan. Ook de communicatie hierover was vrij summier.
De service achteraf zijn we erg tevreden over! Na ontvangst bleek één van de vijf pitten niet te werken. Hierop is er meteen een monteur geregeld en was het snel en zonder problemen opgelost.
Officiele reactie van Keukenloods 09-11-2021

Beste Bram,

Bedankt voor je review. Fijn om te zien dat je tevreden bent over het doen van de aankoop via Keukenloods.nl.
Ik begrijp dat de levertijd dan tegenvalt, wanneer deze langer is dan verwacht. Mijn excuses hiervoor. We doen ons best om de levertijd zo duidelijk mogelijk te communiceren, maar in enkele gevallen wordt het product met vertraging geleverd vanuit de fabrikant. Hier kunnen we helaas niets aan doen.

Ik begrijp dat jullie inmiddels weer goed kunnen koken na een defecte kookpit. Dat is mooi! Mochten jullie nog vragen hebben dan horen we het graag. We staan voor jullie klaar.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Fam. Ramaekers 05-11-2021

Levertijd is opeens 4 weken, terwijl op de site niet staat. Had verwacht van een webshop dat ze sneller leveren
Officiele reactie van Keukenloods 05-11-2021

Beste fam. Ramaekers,

Hartelijk dank voor jullie review. Wat vervelend dat de levertijd is uitgesteld! Helaas zijn sommige producten slechter leverbaar dan verwacht bij de fabrikant, waardoor wij het apparaat niet eerder kunnen bezorgen. Dit hebben we nu duidelijker vermeld op de website.

Mijn excuses voor het ongemak. Mochten we jullie kunnen nog kunnen helpen met een vraag, dan horen we het graag!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Robert 05-11-2021

Snelle levering, kap kon vrij snel daarna geplaatst worden. Ook dit ging prima

Herman 05-11-2021

Keukenloods komt afspraken na.
Bij bestelling bleek artikel niet meer leverbaar:
- site zou bijgewerkt worden;
- duurder alternatief aangeboden voor prijs van originele artikel.
Bij aflevering vriendelijke monteur die alles netjes en voorzichtig heeft gemonteerd.
Kortom: tevreden

Claire 05-11-2021

Goede service, prijs en inbouwpersoneel. Heel vriendelijk in communicatie en professioneel. Van begin tot eind een fijne ervaring!

Antonmel 05-11-2021

Nieuwe koelkast besteld. Prima shop, goede communicatie. Vriendelijke bezorger nam oude koelkast mee.

R. 05-11-2021

Wij hebben een nieuwe vaatwasser aangeschaft. Kregen goede informatie en hulp bij het kiezen van het juiste apparaat. Levering was snel en ook was het fijn dat deze werd geplaatst door een expert.

Jaap 05-11-2021

Altijd goed bij XXX! Deze man heeft aan een half woord genoeg. Een keukenspecialist die echt adviseert en niet alleen verkoopt! Vakman.

Joanita Green 05-11-2021

Zeer efficiënt en aardig geholpen door XXX snel gevonden wat ik zocht namelijk een vaatwasser een kookplaat en een koelkast en zeer snel geleverd

Jolpanda en Ton 04-11-2021

Het eerste contact met een tel. verkoper was top, goed advies zou ons een video sturen en dan kon je gelijk de koelkast bestellen.
Na 1 dag wachten .. geen mail, opnieuw gebeld naar tel verkoper 2. Die had er geen zin in ook, we sturen geen video, moesten maar naar YouTube kijken.
Dit thuis verteld heeft me vrouw toch opnieuw gebeld en filmpje toch gekregen waardoor we de juiste deur konden bestellen. Koelkast netjes op tijd geleverd en ingebouwd. Uiteindelijk zeer tevreden met onze aankoop.

frans 04-11-2021

bestelling super vlot geleverd eerder dan we hadden verwacht zeker een aanrader voor de volgende aankoop

Huub willemsen 04-11-2021

Netjes geholpen door medewerker van de keukenloods, bestelling geplaatst deze is ook netjes thuis afgeleverd ,en de kapotte apparatuur retour genomen door je keukenloods

Ben Hillebrand 04-11-2021

Levering op de afgesproken datum. Prima verpakt. Garantieverlenging via QR code.
Er is gevraagd of de levering in orde was. Kortom prima!

Jenny Groeneweg 04-11-2021

Ik ben zeer tevreden over het gekochte product wat betreft kwaliteit en prijs. Ik vond ook dat is zeer klantvriendelijk te woord werd gestaan. De installatie verliep zeer snel en soepel. Ik heb wel een aandachtspuntje: as het gaat om de levering en het tijdstip kreeg ik mails van zowel de keukenloods alsook van de installateur die niet helemaal correspondeerden, De installateur gaf aan dat de afhandeling verder bij hun lag en dat ik de andere mails kon overslaan. Daarom een 8 van een tevreden klant.

Jenny Groeneweg 04-11-2021

Ruud 04-11-2021

Super goede service en vanaf het bestellen tot after sales. Professionele monteur die ook meer deed dan verwacht en meedacht.

Fave 04-11-2021

Ik was op zoek naar een inbouwkoelkast en vond deze al al snel op de site. Vervolgens een offerte aangevraagd, waarop ik snel bericht kreeg. Ik had nog een vraag en zocht telefonisch contact. Ik had snel iemand aan de lijn en kreeg professioneel en goed antwoord. De levering was volgens afspraak en op tijd. Conclusie is dus een dikke 10 voor service, klantvriendelijk en levering.