Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Uiterwijk 14-05-2022

Winkel is ruim en overzichtelijk ingericht, vriendelijk personeel en je kan ook gerust even rond kijken. Als je hulp vraagt nemen ze de tijd voor je. Zoeken de beste keus bij je wensen

H B 14-05-2022

Na een tip van de buurman keukenloods op internet opgezocht. En toen was mijn interesse gewekt even gebeld. Zeer vriendelijk en correct geholpen. En ook is alles netjes optijd bezorgd. Gewoon top.

Van de voorde 14-05-2022

Goede service, hebben mandje nageleverd, apart toen de chauffeur in de buurt was.

P.Geboers 13-05-2022

Locatie Nederweert bezocht. Goede hulp gekregen. Drie apparaten gekocht, goed en tijdig geleverd en geinstalleerd.

BEN 13-05-2022

Perfect op tijd geleverd. Precies wat wij besteld hadden. Alles klopte en de levertijd zoals was afgesproken.

Evert Ekkelboom 13-05-2022

Besteld via internet, zeer snel antwoord dat ik het kon ophalen.
Zelfs hulp gehad om de combioven in mijn auto te krijgen.
Top winkel goed personeel.

Roland 13-05-2022

Aanvankelijk wat mis communicatie over het type en uitvoering. Echter snel en perfect opgepikt. Respect en waardering hiervoor.

selwi 13-05-2022

prijs duidelijk, artikelomschrijving duidelijk, telefonische pre informatie vriendelijk , de levering en levertijd correct.

M.vr.gr. ........

Prettige site, goede prijs/kwaliteit verhouding 13-05-2022

Gemakkelijke website en heel vriendelijk en correct geholpen door de mederwerkers

Els 13-05-2022

De levering van de ATAG inductie kookplaat duurde wel wat lang. Een paar maanden. Het zal wel aan de energiecrisis liggen of de Corona in China of aan de woningnood, of noem het maar op.
De afspraken van montage van de inductieplaat zou naar mijn overtuiging gedaan worden, dacht ik dat daar ook het aansluiten van een kabel naar de meterkast bijwoonde. U ziet ik ben onervaren met inductieplaten.
Gelukkig heb ik iemand gevonden die alles tegelijk voor mij kon regelen. Wel een rib uit je lijf, deze energiecrisis.
Hoe vind ik mijn nieuwe ATAG inductieplaat. Gewoon fantastisch en simpel in het gebruik.
Blijf ik klant van de keukenloods, zeker wel. Alleen ik vraag wat meer door over de bedoelde montagemogelijkheden.

Kees van Herk 13-05-2022

Deskundig advies, bereidwilligheid van de verkoper, in 1 woord top, verkoper ter plaatse geweest om situatie te bekijken en te meten, goede en duidelijke afspraken, levering op de afgesproken tijd, en ook de plaatsing van de nieuwe apparatuur vakkundig geregeld.

Johan de Bruin 13-05-2022

Snel geleverd.en een scherpe prijs.
Erg vriendelijk en hulpvaardig aan de telefoon.

Boot W.J.D. 13-05-2022

prima bedrijf, aan te bevelen voorkeukenapparatuur ook de mogelijkheid tot inbouw door het inbouwteam. Perfect !

Charissa van Dorp 13-05-2022

Via een kennis van mij bij jullie mijn nieuwe kookplaat besteld. Was heel snel geleverd en was netjes verpakt.

Huub 13-05-2022

Pas na 14 dagen kwam ik er achter dat het geleverde product flinke transport schade had. Desondanks kon ik kosteloos ruilen. Top!

Rafa 13-05-2022

Duidelijke website. Goede communicatie wat betreft de levering .
Snelle levering en vakmensen die de oven netjes geplaatst hebben.

Kees 13-05-2022

Zeer tevreden, zelfde product hier beduidend goedkoper dan elders. Goede communicatie op de ochtend dat het geleverd zou worden kreeg ik een telefoontje dat de levering 1 dag vertraagd was. De dag daarop keuring binnen het gestelde tijdvak keuring geleverd en oude apparaat mee retour genomen. Klasse

Chantal 13-05-2022

Online een AEG inductie kookplaat besteld die gewoon de helft goedkoper is dan in een keukenzaak. Alle informatie stond er duidelijk bij op de website. De volgende dag geleverd. Echt top!

Haky 13-05-2022

Top service, installatie keurig uitgevoerd- een aanbeveling. Dit is al de tweede keer dat ik deze super goede service heb mogen beleven voor twee verschillende inbouw apparatuur.

Henny 13-05-2022

De machine werkt zeer goed. De prijs en kwaliteit is zeer in verhouding. De levering was ook zeer goed.

Ann R. 13-05-2022

De bestelling verliep vlot, enkel de levering liet iets langer op zich wachten dan verwacht, +/- een week. verder zéér tevreden over de service.

Nel 13-05-2022

Duidelijke site, super snelle nette levering. Alles goed verpakt en de helft goedkoper dat bij AEG zelf. Echt top. Een aanrader voor iedereen.

Aad24 13-05-2022

Er gebeurt wat is beloofd en is afgesproken. Planning en aflevering verlopen correct. Dik tevreden dus!

A. Ba 13-05-2022

Wederom een perfecte service. Keurig op tijd geleverd. Het was weer een genoegen om iets bij Keukenloods te bestellen.

Heleen 12-05-2022

Het assortiment aan keukenproducten van de Keukenloods is goed, en wordt door de medewerkers deskundig toegelicht waardoor de juiste keuze snel gemaakt kan worden. De medewerkers zijn attent, doen hun werk prima, zowel bij ontvangst als doorverwijzen naar de juiste afdeling, denken mee en handelen vervolgens de bestelling effectief af, inclusief een snelle aflevering.