Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rutger 24-08-2020

We hadden zeer snel een nieuwe koelkast nodig. Keukenloods kon na 1 dag hetzelfde model leveren. Zeer netjes dat er even na gebeld word of de maten goed zijn. Vriendelijke bezorger, zelfs om 7 uur in de avond op een snikhete dag.

Fred 24-08-2020

Komen de afspraak stipt na, communicatie prima, en ook nog voor een leuke prijs kunnen kopen. Zou bij iedereen aanbevelen

Reinier 24-08-2020

Perfect, volgens afspraak geleverd 👍
Kan ik iedereen aanbevelen en de prijs was aanzienlijk lager als bij de originele winkel

Bob 24-08-2020

Omdat we een afwijkende inbouw maat hadden voor een nieuwe gas op glas kookplaat konden we het door ons uitgekozen model niet gebruiken. Een telefoontje met een verkoop medewerker zorgde ervoor dat een model van een ander merk gevonden werd dat wel paste. Zag er ook nog praktisch hetzelfde uit als het eerder bekeken model dat niet paste.
Apparaat besteld en geplaatst.

S.M. v. E 24-08-2020

Prima en vlot geregeld door het meisje achter de balie, andere ochtend al in huis. Fijn! En het werkt nog goed ook, daar gingen we tenslotte voor!

V. Everts 24-08-2020

De winkel (shop is Engels!) was zeer overzichtelijk en heel plezierig om in rond te kijken. De bediening was voortreffelijk. Een uiterst vriendelijke persoon die duidelijk goed op de hoogte was.
Een punt van kritiek: Het stoort mij in hoge mate dat u mij in uw berichten tutoyeert. Ik heb daar niet om gevraagd en ik wens met respect benaderd te worden. Daar hoort tutoyeren NIET bij.

Ad 24-08-2020

Beloofd is beloofd. Binnen 24 bezorgd. Keurig gedaan. Handleiding van Siemens veel te cryptisch maar daar kan Keukenkoods niets aan doen. Tip: kunnen jullie youtube filmpjes maken hoe een handige amateur zelf de spullen kan inbouwen? Dank en groet

P kooistre 24-08-2020

Snelle service goede prijs !ook telefonisch contact goed verlopen meer kan ik er niet van zeggen greets

Andre 24-08-2020

Wij hebben al eerder wat gekocht bij keukenloods. Altijd goed verlopen. Op de site kan je makkelijk je keuze maken. Zijn er vragen, dan staan medewerk(st)ers klaar om je vragen te beantwoorden. De aflevering was perfect. Oude apparaat mee teruggenomen. Ook het verpakkingsmateriaal nam men mee terug. Service perfect.

Marco ten Pas 24-08-2020

Heldere website met een behulpzame servicedesk bij vragen. Levering zoals gepland, met bij elke statuswijziging een update over de voortgang. Levering keurig op tijd zoals vooraf aangegeven.

Hans 24-08-2020

Snelle levering en nog tegen de laagste prijs. Alles naar goed verpakt en alle nodige documentatie aanwezig.

Ton 22-08-2020

Prima afspraken.. Gied werk afgeleverd. Prima dus. Voor de toekomst zeker de moeite waard om ook andere producten aan te schaffen.

Martijn 22-08-2020

Goede site, levering en installatie verliep zonder problemen! Verkoper in de winkel zelf was vrij ongeïnteresseerd maar de producten en de levering, service, installatie maakten dat ruimschoots goed. Waarschijnlijk handiger/beter om online te bestellen.

Jos Jongeling 21-08-2020

Vriendelijke ontvangst en goede informatie verstrekking.
De adviseur neemt goed de tijd om de klant de juiste informatie te verstrekken waarop een juiste keuze gemaakt kN worden door de klant

Sofie G 20-08-2020

Dankzij de buren een aankoop van een nieuw afwasmachine gedaan. Vlotte bestelling en aflevering.

E. de Jong 19-08-2020

Had met spoed nieuwe inductieplaat nodig, werd direct verzonden en de volgende dag door mij ontvangen, TOP!!!!!

Wilfred Flier 19-08-2020

Ik vond het fijn om te kunnen overleggen middels Whatsapp en een scherpe aanbieding te krijgen. Het vervolg liep ook heel soepel, de bestelling werd voor me aangemaakt en ik hoefde alleen maar via een link de betaling af te ronden. Daarna kreeg ik de mogelijkheid de levering in te plannen. Een soepel proces tegen een scherpe prijs.

Marinus Offringa 19-08-2020

Alles snel geregeld. Had reeds eerder goede ervaringen opgedaan met de Keukenloods. Kwaliteit voor een scherpe prijs en een goede persoonlijke service,

C. van der Linden 19-08-2020

Ik ben zeer tevreden. Goed telefonische contact en snelle en nette aflevering. Je wordt op de hoogte gehouden wanneer het gekochte product afgeleverd wordt. Ga zo door.

Monique 19-08-2020

Zeer snelle levering. Vrijdag begaf onze vaatwasser het en maandag hadden we reeds een nieuwe. Overzichtelijke site waar je gemakkelijk kunt vergelijken en kunt bestellen. De prijzen zijn prima. Nu onze keuken wat ouder wordt is dit onze eerste keuze om nieuwe apparatuur te bestellen.

Melanie 19-08-2020

Via de chat vriendelijk, snel en kundig geholpen. De ingebouwde vaaswasser hebben ze prima voor ons geïnstalleerd. Ik ben verrassend zeer tevreden.

Mia 19-08-2020

Ofschoon vermeld op de website, was de door ons bestelde inductiekookplaat niet op voorraad. We kregen een goed (iets duurder) alternatief aangeboden voor dezelfde prijs. Snelle levering.

Peet van Giels 19-08-2020

Een hele goede prijs ivm andere aanbieders. Vlotte manier van bestellen. Handige betaalwijze. Veel aflevermomenten. Prima afleverservice en keurig op tijd. Het was de eerste keer dat we bij de Keukenloods bestelden, maar voor een volgende keer kijken zeker weer op de site....

Inge 19-08-2020

Geduldige medewerkers aan de telefoon, die goede en bruikbare adviezen gaven. Koel-viezer ging stuk met 37 gr, de volgende dag werd de nieuwe geleverd. Top!

Fam. Volman 19-08-2020

Voordelig. Keurige levering op dag die je zelf uitkiest! Duidelijke webshop.