Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Judith Boersma 03-03-2021

Wat een duidelijke en overzichtelijke website. Ik heb mijn keukenapparatuur besteld bij keukenloods.nl, en werd meteen op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de verwachte leverdatum. Toen ik nog vragen had, heb ik hen gebeld en werd ik meteen vriendelijk te woord gestaan en werd er meegedacht met mijn vraag. Ook toen het geleverd werd, kwam er een vriendelijke bezorger, die ivm corona netjes afstand hield en de apparatuur tot over de eerste drempel tilde. Super geregeld. Ik zou in de toekomst zeker weer gebruik maken van keukenloods.nl als ik iets nieuws nodig heb.

Henny 03-03-2021

Heb al vaker wat gekocht via de webshop van keukenloods en dat naar alle tevredenheid. De site is overzichtelijk en duidelijk en het bestellen gaat gemakkelijk. Er wordt direct aangegeven wanneer ik de bestelling kan verwachten.
Het is me wel opgevallen dat de klantenservice van keukenloods op dit moment moeilijk te bereiken is.
Dat kan aan de drukte liggen uiteraard, maar ik werd wel erg vaak en lang aan de lijn gehouden en/of eruit gegooid .
Omdat ik tot nu toe nooit problemen heb gehad met de aangeschafte producten en de service wijt ik deze laatste ervaring aan de Coronadrukte.

J.A. 03-03-2021

Snelle en zorgvuldige levering. Service is top! Product werkt ook naar behoren. Ik raad de Keukenloods voor iedereen aan.

Tom 03-03-2021

Goed geholpen en met alle producten de scherpste prijs. Bovendien een ruim assortiment. Ook levering ruim op tijd!

Estelle 03-03-2021

Snelle levering conform afspraak. Makkelijk te bestellen. Producten zijn nog niet uitgepakt maar ik heb er vertrouwen in.

Fred 03-03-2021

Goede service, bestellen ging super makkelijk. Snelle levering, gewoon goed.

Fam Knippels 03-03-2021

prima shop duidelijke site en prima geholpen door verkoper die zeker mee dacht. Levering was zoals was afgesproken en de man die het kwam brengen was zeer vriendelijk. Keukenloods is zeker een aanrader. Fam Knippels

Paul en Anouk 02-03-2021

Wij hebben alle apparatuur voor onze nieuwe keuken in Nederweert gekocht. Ondanks dat we de order al op 17-10-2020 hadden geplaatst kon niet alles op tijd geleverd worden. Dit is door het team van Nederweert zeer goed opgelost door een aantal deelleveringen. Inmiddels is alles geleverd en we hebben er veel plezier van!!

P.H. Borst 02-03-2021

Correct en snel met bestellen en afhandelen juiste product met beleefd personeel.
Een tip er wordt aangegeven welke week jou bestelling beschikbaar is dat moet eigenlijk welke dag worden.

Alfred 02-03-2021

Shop gekozen vanwege apparaat op voorraad en prijs. Jammer wel dat levertijd 4 weken was. Verder alles naar tevredenheid en apparaat aan de deur geleverd op de minuut.

Folko 02-03-2021

Goede service en snelle levering en zeer vriendelijke mensen die mij hebben geholpen aan de telefoon, zou vaker daar bestellen als ik weer iets nodig heb.

Ranzijn 02-03-2021

Prima geholpen met mijn vaatwasser. Eerst telefonisch contact gehad en samen de vaatwassers bekeken welke geschikt waren voor mijn keuken. De montage was snel en keurig. Alles netjes schoongemaakt en opgeruimd en de vaatwasser draaide eerst proef om te kijken of alles goed was aangesloten etc, ben heel érg tevreden.

Sander v R 02-03-2021

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de verzending, goede bezorging en oude apparaat mee retour genomen. Dus zeker een aanrader om hier te kopen/bestellen.

Anja 02-03-2021

Duidelijke website, zeer veel keus. Mijn optie bleek niet meer op voorraad te zijn. Zochten direct contact per e-mail en telefoon om dit verder af te stemmen. Vergelijkbaar product gekregen. Volgende dag geleverd. Tevreden klant :)

Aike 02-03-2021

Prima geregeld, goed advies met prima resultaat 👍
Gewilde type was niet meer leverbaar en niet meer gemaakt.
Direct werd een andere aangeboden met exact dezelfde eigenschappen.

Roelie 02-03-2021

Bij de keukenloods een SMEG-koelkast gekocht die nergens meer te leveren was. De levertijd werd wel 2 X uitgesteld. maar uiteindelijk is deze wel geleverd..top!! Jammer dat de chauffeur een chagrijn was.

Jan 02-03-2021

Prima service en advies. Alle bekende merken aanwezig. Snelle en goede levering

alwin hadderingh 02-03-2021

Fantastisch, voor de tweede x zaken gedaan met keukenloods . De eerste x een aanrechtblad wat beschadigd was werd direct vervangen .

De tweede x een bestelde oven van Siemens niet op voorraad , leveren ze een beter model voor het zelfde geld .

Ik raad iedereen keukenloods aan

Peter Beijersbergen 02-03-2021

Bestelling prima, goede communicatie, levering en plaatsing uitstekend. Zeer tevreden.

Dirk van den Bogerd 02-03-2021

Snelle levering zondag besteld maandag bezorgd .goede service. Goede prijs.veel keus .

Bernardo 02-03-2021

Flexible and understanding group with excellent customer service and delivery 📦

I learned after the delivery that my product choice was not fit to my massive wood worktop. We decided to return the product but halfway we decided to change the kitchen solution to accommodate the PITT we got. Keukenloods were very fast and understanding with arranging the return and cancelling it after on spot.

astrid 02-03-2021

de site is heel overzichtelijk en ondanks de corona een hele snelle levering.

Erik 02-03-2021

Quooker gekocht bij Keukenloods

Goed geadviseerd aan de telefoon, snel en correct geleverd en gemonteerd en tegen een scherpe prijs.

Acreed 02-03-2021

Gewoon zoals het hoort, bestellen en volgende dag thuis. Uitstekend product en snelle service.

Wilma Lamers 02-03-2021

Dit is al onze tweede inductie kookplaat. Prima bedieningsgemak. Al enige weken in gebruik en ik kan hem iedereen aanbevelen. Zoveel fijner koken als op gas of keramisch. Veel makkelijker schoonhouden.