Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Willem Pols 24-03-2020

Goed geholpen door (*) in Waddinxveen, en korte levertijden wij maken zelf onze keukens en kopen onze apparaten bij Keukenloods.

J.Hoepman 24-03-2020

Vlotte afhandeling van aankoop en deskundige installatie. Goede klantenservice.

Marcel 23-03-2020

Heb een kookplaat besteld via de webshop. Duidelijke website met voldoende informatie om zelf een goede keuze te maken. Desondanks werd ik na bestellen gebeld om te controleren of ik de juiste keuze gemaakt heb. Dit is een super service! Kookplaat werd netjes geleverd op de aangegeven dag. Product zat erg goed verpakt en kwam daardoor zonder schade aan. ga zo door!

Juanita 23-03-2020

Wij hebben bij de keukenloods een inbouw koelkast en een inbouw oven gekocht. Wij zijn heel erg goed geholpen door medewerkers van de keukenloods Zaandam. Ik had een speciale wens betreffende de oven. Het betreft een , Slide en Hide ,, oven. De medewerker heeft erg zijn best gedaan om aan mijn wens te voldoen. En het is hem zeker gelukt. Apparatuur is ook door de keukenloods ingebouwd, en de oude apparatuur hebben ze meegenomen. Het tijdstip van het personeel die alles zou inbouwen werd keurig op tijd aan mij doorgegeven. KEUKENLOODS, wij zijn super tevreden.

fam Veltkamp 23-03-2020

Prettig manier om bestelling op gewenste dag geleverd te krijgen. Contact toen niet alles tegelijk geleverd kon worden verliep ook soepel. Bezorger bracht alles netjes binnen.

E Verheijen 23-03-2020

Goede telefonische informatie
Correcte levering
Prima service
Alleen minimaal 75 karakters beoordeling is wat overdreven

Luc 22-03-2020

We waren op internet aan het kijken voor een 5 pits gasfornuis toen kwamen we bij deze winkel uit.
De dag er na gebeld en 2 dagen erna kwamen ze het al leveren. En de betaling ging ook goed.
En ze zijn heel vriendelijk En alles netjes geregeld en bezorgd.

Van Wier Hoorn 22-03-2020

Keukenloods Zwaag heeft ons goed geholpen met het samenstellen van onze keuken. Ook bij twijfel mocht ik telkens terugkomen en kijken en proefstukjes mee naar huis nemen. Het personeel is klantvriendelijk en toegankelijk.

Des 21-03-2020

Deze winkel biedt een erg goed alternatief als het gewenste artikel niet meer leverbaar is.

Gijs 21-03-2020

Goeie communicatie met de klantenservice. De prijs is duidelijk de goedkoopste, er werd góed gecommuniceerd over de voortgang van de order. De montage, in ons geval, van de nieuwe afzuigkap verliep prima en werd vakkundig afgehandeld.

Bhn 21-03-2020

Zojuist vaatwasser geleverd gekregen. Bedoeling was dat oude mee terugging. De bezorger weigerde in eerste instantie om de oude machine mee te nemen omdat die al buiten had moeten staan. Daarna heb ik binnen 5 seconden de oude machine naar de deur gebracht. Weer hele discussie om de bezorger te overtuigen de oude vaatwasser mee te nemen. Kortom: HEEL SLECHT
Officiele reactie van Keukenloods 23-03-2020

Beste Bhn,

Wat vervelend dat dit zo is verlopen, mijn excuses hiervoor. Het is inderdaad een voorwaarde dat het oude apparaat buiten klaar moet staan en we zijn ermee bezig om dit duidelijker te communiceren.

Ik hoop dat de vaatwasser desondanks goed bevalt. Mocht je hier nog vragen hebben, dan hoor ik het graag via emma@keukenloods.nl

Groeten, Emma

Edith 20-03-2020

Website is overzichtelijk. Wij werden goed op de hoogte gehouden voor wat betreft de levering. Degene die onze vaatwasser kwam installeren was uitermate vriendelijk en correct.

Robin 20-03-2020

In eerste instantie was onze gaskookplaat niet te leveren in verband met het carona virus hij moest uit Italië komen een boretti maar na telefonisch contact met een van de verkopers hebben ze er toch nog een kunnen leveren veel dank hier voor een dikke pluim. Gr xxx

Mandy vd Bergh 20-03-2020

Goed geholpen in de winkel. Bij bestelling ging helaas iets mis maar is netjes opgelost. Deur op koelkast monteren was even lastig daar gebruiksaanwijzing ontbrak. Koelkast ziet er verder prima uit, prettig in gebruik, en koelt goed.

Hooijmans 20-03-2020

Ik mijn vijfde apparaat gekocht en het is altijd naar tevredenheid.
Bij het laatste apparaat was iets niet goed monteur is geweest,en die heeft het fantastisch opgelost.

Frans Broeders 20-03-2020

Alles volgens afspraak, niets om aan te merken. Monteur wekte alles netjes af en was op tijd. Prima keukenloods.

H. SUIJKERBUIJK 20-03-2020

Gemakkelijk te bestellen via internet en een vlotte en snelle accurate levering. Ook voor een goede prijs.

Nel 20-03-2020

Ik ben perfect geholpen. Ik heb de inductie kookplaat nu een week in gebruik. Ik kan niet anders zeggen dan KLASSE. Ik wilde een keramische kookplaat toen vroeg de medewerker waarom geen inductie. Waarop ik zei, die zijn me te duur. Toen raden hij me de Hanato inductieplaat aan. Qua prijs ligt hij in de catogorie van de keramische kookplaat. Op alle 4 de pitten een timer en een boost functie. Wat heerlijk kookt.

Smeijers 20-03-2020

Prima service, afspraken over inbouw helder. Inbouwen van apparatuur is ook heel vlot gegaan en alles werkt perfect

Eef 20-03-2020

Fijne winkel om te schoppen. Overzichtelijk en niet duur! Bij e.v.t. reparatie machine fijne correspondentie van medewerkers.

Hans 20-03-2020

De levering van mijn koelkast was zeer snel. Ook handig dat je zelf kan kiezen wanneer je product bezorgd word. Ook is keukenloods goedkoper dan de concurrentie.

Femmy Bakker 20-03-2020

Goed te woord gestaan. Er werd geadviseerd naar Siemens Experience-centrum te gaan voor meer info en uitleg. Advies opgevolgd en zeker aan te bevelen! Siemens, Bosch en Neff. Een heel goede, ook leuke en leerzame ochtend. Een uitje, wel op afspraak .
Daarna per website besteld omdat ik thuis de juiste keuze kon maken uit de meegekregen documentatie.
Het Inbouwteam heeft inductie kookplaat en stoomoven bezorgd en echt KEURIG uitgepakt, opgeruimd en ingebouwd en weer alles netjes opgeruimd .
Mijn complimenten!

Rene 20-03-2020

Goede prijs en goede levering. Ook de na bestelling werd binnen redelijke termijn geleverd

Touda 20-03-2020

uitgebreid aan keuken apparatuur en de prijsverhouding met andere winkels is keukenloods iets goedkoper .
waarom een 5,was begin uitbraak Corona dus we hadden het gevoel dat ze snel wilden afhandelen om niet teveel mensen binnen te hebben.
uiteindelijk toch echt een verkeerde keuze gemaakt
Officiele reactie van Keukenloods 20-03-2020

Beste Touda,

Ook in deze tijden willen we alle klanten goed te woord staan. Ik vind het dan ook jammer om te horen dat je aankoop niet aan je verwachtingen voldoet.

Als je er echt niet tevreden mee bent, kunnen we je altijd helpen om het om te ruilen voor een geschikt alternatief. Aan het omruilen zijn wel kosten verbonden. Je kunt er hier meer over lezen: https://www.keukenloods.nl/service/annuleren.html

Als je advies nodig hebt, kun je ons natuurlijk ook bellen! Dan staan we uiteraard voor je klaar.

Groeten, Emma

Rene 19-03-2020

Scherpe prijzen, goede service, snelle levering keurige aflevering. Top bedrijf