Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A. Ketting 09-04-2024

Na even zoeken op het web bleek de vaatwasser die aansloot op onze wensen bij Keukenloods het best geprijsd te zijn en ook nog snel leverbaar. De levering was stipt op het afgesproken moment, de oude werd meegenomen en nadat de machine was geplaatst was het leed van een week zonder vaatwasser weer geleden. Top geregeld keukenloods...!

Lourens 09-04-2024

Via de zeer duidelijk site een Miele vaatwasser besteld. Dat was al zeer eenvoudig.
Verder verliep ales zeer vlotjes, zowel het maken van de afspraak voor het plaatsen als het plaatsen zelf door een zeer vriendelijke monteur!!

Theo 09-04-2024

Overzichtelijk, goede uitstraling, en goede vergelijk van producten, zodat je snel en betrouwbaar een product kunt kiezen

Sander 09-04-2024

De bestelde oven bevalt heel goed! Het bestellen ging ook prima, helaas was de ervaring tijdens levering wat minder positief. We ontvingen een tijdslot waarin de bezorger zou komen, helemaal goed. Maar die kwam niet in het gecommuniceerde tijdslot. Anderhalf uur later toch maar eens gebeld naar het nummer in de mail. Niet bereikbaar. Gemaild naar het e-mailadres dat in de mail stond (voorkeurskanaal voor vragen), bestond niet. Kreeg een automatisch bericht terug dat dit e-mailadres niet in gebruik is. Uiteindelijk op de website maar gezocht naar een telefoonnummer, en daar werd mij verteld dat er meerdere mensen hadden geklaagd over een vertraagde levering.

Uiteindelijk alles goed ontvangen, maar de mail met communicatiemogelijkheden moeten jullie echt aanpassen.

Brigitte 09-04-2024

Wij hebben gekozen voor Keukenloods omdat wij graag precies die gaskookplaat wilden hebben en we die (bijna) nergens anders konden bestellen.
De service was goed, het bestellen ging prima en duidelijk.
We zijn zeer tevreden!

Fae 09-04-2024

De website is duidelijk, met uitgebreide product omschrijvingen en goede prijzen. De telefonische klantenservice is vriendelijk en geeft eerlijk advies. Een aanrader

Nelleke Kempen 09-04-2024

Goede kwaliteit en fijne prijs. Wij bestellen hier al jaren en de afspraken i.v.m. afleveren, kloppen altijd.

Marco M te Weert 08-04-2024

Prima en snelle service! Ik weet wel waar ik voortaan mijn keukenapparatuur ga aanschaffen!

Jan 05-04-2024

Zeer vriendelijke medewerkers hebben mij geholpen bij het selecteren van het juiste inbouw apparaat nadat ik zelf een verkeerde had besteld. Ook het omruilen van de apparaten is zonder enige wanklank gerealiseerd. (complimenten en chapeau)

Anja 05-04-2024

In het verleden ook al eens iets besteld, nu een nieuwe gaskookplaat Gas op Glas.
Mooie Plaat van Etna, heel tevreden mee.
Levering duurde wel flink wat langer dan aangegeven bij aankoop.
Vooral erg tevreden over Arjan die de kookplaat heeft gemonteerd, Vriendelijk snel en netjes.

Frank 05-04-2024

Super kwaliteit en goede service , het installeren was geen probleem,werking uitstekend (Siemens afzuigkap)

Rob 05-04-2024

Vriendelijke ontvangst. Belangstellend naar de wensen. Vakkundig advies. De verwachte leveringstijd werd duidelijk aangegeven en bleek correct. Behulpzaam bij aflevering. Een plezierig bedrijf om een aanschaf te doen.

Ruud 05-04-2024

duidelijke website en mooi ingerichte fysieke winkel.
De keuze was snel gemaakt.
Jaren geleden ook al eens geslaagd, nu weer
echt een aanrader

M. vd. H 05-04-2024

Eerdere ervaringen hebben er voor gezorgd dat ik mijn nieuwe apparaat weer heb aangeschaft bij Keukenloods, bellen, advies en direct bestellen, en snelle levering gaven mij weer de doorslag.

Fh sieversp 04-04-2024

Goede service en je houden aan de afspraken en deze ook nakomen dat is prima gegaan compliment hier voor

Remy van Vogelpoel 04-04-2024

Goede communicatie dat de levertijd langer was dan afgesproken.
Geen problemen mee

G.m.oosterbaan 04-04-2024

Ik heb voor deze winkel gekozen,omdat ik het van een goede vriend had gehoord.die had ook ern cooker en inductie plaat bij jullie gekocht.
We kregen goede informatie wanneer de plaat en coocker geleverd werd.dat was fijn.
En een goede levering, was er blij mee

Ko 04-04-2024

Mensen zijn zeer kundig en vriendelijk .
Bereid om je te helpen bij vragen en iets te doen voor je .

Pm 04-04-2024

Ik heb hier wel meer apparaten gekocht, ben er altijd blij mee en goed geholpen.

A. de Jong 04-04-2024

Goede webshop, ook goed telefonisch te bereiken. Technisch ook goed advies!

Richard Wolff 04-04-2024

2 verschillende bedrijven voor 1 afhaaladres Veeken 330 Opmeer ,scheelde me afgelopen Zaterdag ook nog is 50 euro voor een vaatwasser ,Koop echt alles bij de Keukenloods maar dit vind ik wel minpuntje dus verder kijken dan je neus lang is scheelt euroos

E.vd.Zwaag 04-04-2024

Prijs product (atag inductiekookplaat) aanzienlijk goedkoper dan de dealers en andere webshops, aangezien wij wisten wat we wouden konden we makkelijk bestellen en volgende dag al in huis, goed geïnformeerd over levertijd en product was goed verpakt

Ron 02-04-2024

Zeer tevreden over de afwasmachine en bezorging was ook netjes en op tijd zoals afgesproken.

Wexx 30-03-2024

******a van Zaandam keukenloods heeft kundig advies gegeven, veranderen was geen probleem, en altijd bereidt om extra advies te geven. Tevens geinformeerd te worden dat er een nieuw model apparaat beschikbaar/ geleverd gaat worden is prima. Keukenloods moet zich goed realiseren dat experts in de winkel waar de klant echt contact mee kan hebben erg waardevol is, en ik hoop dat ze klant contact onderdeel van hun formule behouden.

Sas Jansen 25-03-2024

Top! Super snel! Vriendelijk. Duidelijk.
Maar altijd ruimte voor nog meer verbetering.