Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bekker 03-12-2020

Tot twee keer verkeerde schacht voor de afzuigkap geleverd. Keukenloods weigert dat te herstellen op hun kosten. Verwacht dus geen service van deze firma.
Officiele reactie van Keukenloods 10-12-2020

Beste Bekker,

Vervelend om te horen dat de schacht van de afzuigkap niet past. Ik weet niet precies wat er is gebeurd, maar ik kijk graag met je mee. Wil je hiervoor je ordernummer naar emma@keukenloods.nl sturen?

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

wijffels electronica service 03-12-2020

goed advies en scherpe prijzen duidelijke afspraken en vriendelijk personeel.

J. van den Berg 03-12-2020

Goede service en duidelijke afspraken.
Wordt goed geholpen. Mooie zaak en online duidelijk

Wilbert 03-12-2020

Goede afspraken die nagekomen worden. Koelkast werd keurig geplaatst en oude werd meegenomen

Ray 03-12-2020

Goede service
Beste prijs
Duidelijk en komen afspraken na
Top geregeld allemaal
En goede aftersales

Hans Mulder 03-12-2020

De online bestelling was makkelijk te verwerken en de bestelling g is correct geleverd.

Debster 03-12-2020

Snelle levering en goede prijs. Het telefonisch contact was professioneel en vriendelijke.

G. Veenendaal 02-12-2020

Bij de Keukenloods word je altijd fijn geholpen, geven goed advies, maken zeer goede afspraken over service, voor het plaatsen en in werking stellen van de aangekochte artikelen, word door vaklui uitgevoerd en zijn gunstig in prijs.

WJ Bomer 02-12-2020

Ruime keuze ,na bestelling alles goed geregeld .Uitgebreid uitgelegd via e- Mail hoe het geregeld wordt en wanneer . Levering keurig op tijd

Marinus 02-12-2020

Koelkast bestelt type dat uitgezocht was was niet meer voorradig. Is door keukenloods over gebeld en heeft voor zelfde geld een duurdere aangeboden vond ik zeer netjes. Heb zelf koelkast gemonteerd bleek dat er enkele afwerkrubbers niet bij waren dit is later ook netjes opgelost.

De Witte Erwin 02-12-2020

Een zeer vriendelijk onthaal, heel behulpzaam bij het inladen en een zeer vlotte afhandeling van de goederen. De goederen waren zeer degelijk verpakt waardoor schade nihil was

Ad 02-12-2020

Gasfornuis besteld met ombouwset voor butaan gas.
Had het gasfornuis op een andere site gezien voor een goedkopere prijs, maar die hadden geen ombouwset.

Dit gemeld bij keukenloods en daar kon ik het gasfornuis voor dezelfde prijs krijgen.

Paar weken later (was niet op voorraad) geleverd samen met ombouwset.
Keurig verpakt en duidelijke omschrijving.

Bezorging was ook keurig van te voren aangemeld.

Maddy 02-12-2020

We bought kitchen appliances with them, it was nicely handled, very well explained and helped us in choosing the product. Only had some issues where my delivery was delayed and therefore gave 9 points because of it.

Henriette 02-12-2020

Erg tevreden, houden zich aan levertijd( héél snel)
Deskundige hulp bij de aanschaf van inductie-inbouwapparaat... kortom ik beveel deze firma aan

Van der neut 02-12-2020

Vriendelijke medewerkers door goede uitleg een keuze gemaakt
Thuis bezorgd netjes gedaan top

Bernard 02-12-2020

Netjes en snel geregeld. Artikel was niet leverbaar maar na telefonisch overleg een nieuwer model voor dezelfde prijs geleverd. Top

G.Rabeling 02-12-2020

Bij begin in de winkel goed geholpen door een vriendelijke dame ! Via mail op de hoogte gebracht wanneer week van levering. De week voor levering de dag en tijd stip gemaild. Twee aardige monteurs hebben netjes gewerkt. Wij zijn zeer tevreden.

Annemie Remijn 02-12-2020

Ben erg tevreden. Wasmachine is zelfs eerder afgeleverd dan verwacht. Bezorger was erg vriendelijk en heeft de oude mee retour genomen. Wasmachine doet het prima!

Hermans 02-12-2020

Super fijn geholpen!! Eerlijk over de prijs en snelle levering!! We zouden er voor een eventuele nieuwe aankoop weer terug gaan.

Irene 02-12-2020

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen, mee gedacht over een oplossing met daarna een keurige aanbieding. Ook snelle levering.

Henk Middendorp 02-12-2020

Onderbouwkoelkast gekocht stukken goedkoper als bij andere aanbieders
Opgehaald in Drunen prima geholpen ook bij het inladen in auto
Dit is inmiddels onze tweede aankoop bij keukenloods en ben erg tevreden over prijs / kwaliteit, weet wel dat overige appartuur ook bij keukenloods besteld wordt.

P.J.Veenstra 02-12-2020

Keukenloods Veendam wordt verbouwd,de producten komen nog beter uit.De indeling van de winkel is overzichtelijk.Je wordt door het personeel prima geholpen.(Tevreden klant)

Kuijs 02-12-2020

Waardeloos. Klacht ingediend tegen de meneer die mij in de winkel geholpen heeft,nooit niks van gehoord. Schandalig hoe ze daar met mensen omgaan. Kom er nooit meer
Officiele reactie van Keukenloods 10-12-2020

Beste Kuijs,

Ik heb van mijn collega begrepen dat je langs bent gekomen om een apparaat op te halen. Hij heeft verzocht om een mondkapje op te zetten en is na 5 minuten teruggekomen met het bestelde apparaat. Vervolgens is een andere collega meegelopen naar de auto om het apparaat erin te helpen.

We vragen aan iedere klant om een mondkapje op te zetten. Dat is vervelend, maar we vinden veiligheid belangrijk en doen ons best om dit na te streven. Daarom brengen we het apparaat eigenlijk niet naar de auto toe. In deze situatie is dan ook een uitzondering gemaakt. Hier kunnen we helaas niets aan veranderen.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Ilse 02-12-2020

Nette levering, duidelijke afspraken en de bezorger was vriendelijk en hield hartstikke goed!

T. de Vlieger 02-12-2020

Goed geholpen in de winkel en deskundig.

Bezorging ook in orde.
Minimaal 75 karakters reactie is flauwekul