Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fred Renierkens 21-11-2021

Deskundig advies. Vriendelijk en behulpzaam. Stipt op tijd geleverd conform afspraak

Don 20-11-2021

Communicatie rondom levering verliep goed, koelkast netjes afgeleverd en oude opgehaald.

Lidy Beijer 19-11-2021

Voldoende keuze in producten en gemakkelijke site - Alles staat duidelijk omschreven en is gelijk duidelijk.

Gerrit 18-11-2021

De webshop is een mooie start. Nog beter kun je even naar de zaak gaan en een persoonlijk advies vragen. In Rotterdam zijn we heel goed geholpen. Als het druk wordt dan wordt achteraf per mail of telefoon de zaak ook goed afgehandeld.

Kornelis 17-11-2021

Goede website. De artikelen zijn makkelijk te bestellen. Goed informatie over de voortgang en aflevering van de bestelde artikelen

Ger Waalboer 17-11-2021

Omdat we de gelegenheid kregen ons eerst in de shop te oriënteren en daarna het advies van de verkoper vroegen. Deze was zeer deskundig en verkocht geen onzin.

Bert 16-11-2021

Het advies om voor de Keukenloods.nl te kiezen voor de nieuwe magnetronoven heb ik van mijn zoon ontvangen die zijn gehele keukenapparatuur hier kocht en die tevreden is over de prijs en service. Ik heb zijn advies opgevolgd en ben eveneens tevreden: snelle levering, conform voorwaarden, vriendelijke en behulpzame jongen die afleverde, nam oude magnetronoven netjes mee en dat alles voor een concurrerende prijs. Tot dusverre voldoet de magnetronoven aan de verwachtingen.

J.H.Holla 16-11-2021

Goede service en communicatie en de beste prijs. En op tijd geleverd volgens afspraak. Dank.

JJ 16-11-2021

Snelle duidelijke reactie op vraag ivm vervanging koelkast en daarna snelle levering.

Frankie 16-11-2021

Goede prijs van de producten, alleen de informatie op de site leverbaar binnen 2 tot 3 werkdagen moet je goed het * of de kleine letters lezen mits de fabrikant het voorradig heeft want dan kan het toch nog wel een paar weekjes tot maanden duren. Wat bij ons het geval is . De bezorger van Keukenloods is wel super, hij belt je 5 min. Voor levering en plaatst
Hem op de plek in huis waar we het vroegen. Echt perfect.

Karel 16-11-2021

Personeel goed bereikbaar en neemt de tijd voor het beantwoorden van vragen.
Vriendelijk, goed op de hoogte en behulpzaam.

cj.roozen 16-11-2021

fantastisch geholpen meer kan ik er niet van zeggen alles heel goed geregeld andere dag al geleverd hardstikke bedankt

marjom 16-11-2021

Hoewel de naam niet overkomt als een betrouwbare winkel, toch de stap gemaakt om naar binnen te gaan. Ik werd meteen aangenaam verrast hoe het eruit zag. Daarnaast werd ik meteen goed geholpen en ik zag dat ze ook moeite deden voor andere mensen die iets hadden gekocht wat niet paste. Goede sfeer en deskundige verkopers. Ook voor het team van de montage niet dan lof.

Elly 16-11-2021

Ik kreeg snelle en goede telefonische hulp en snelle bezorging en installatie. Keukenloods heeft veel op voorraad.

toppy 16-11-2021

goed advies snelle levering en prima product echt een aanrader zeker aan te bevelen.

Rene 16-11-2021

Professioneel bedrijf. Perfecte communicatie . Zeer snelle levering. Uitermate tevreden.

Anita 16-11-2021

Alles snel en keurig afgeleverd. Alles netjes opgeruimd. Ook snelle levering, vriendelijk personeel.

Dirk Balk 16-11-2021

De keuze voor deze shop kwam door surfen via Google. Daarnaast zit de Keukenloods vlak bij ons in de buurt. Ook via kennissen werd deze shop genoemd. Onze motivatie om bij Keukenloods te kopen was de prijs/kwaliteit verhouding. Geen goedkoper kunnen vinden.

Niemer 16-11-2021

Constructief meegedacht over vervanging van Inductie kookplaat
Levering volgens afspraak.

Rob Burgerhout 16-11-2021

Vriendelijk en deskundig advies. Snelle levering en montage door een vakman met gevoel voor service. Deze zaak is een echte aanrader!

Deskundig en snel 16-11-2021

Deskundige, vriendelijke en meedenkende service van verkooppersoneel. Snelle levering en vakkundige installatie!

Nicole 16-11-2021

Duidelijke website, goed advies bij bestelling, prima service bij installatie.

J 16-11-2021

Uitstekende webshop. Hele goede en snelle levering. Kookplaat was goed en degelijk verpakt

Ruud Rietveld 16-11-2021

perfect geholpen door vriendelijke verkoper. Heeft opgezocht welke apparatuur voor ons geschikt zou zijn en dit direct besteld. Twee dagen later hadden we alles in huis.

Bert 16-11-2021

Heldere website, goede informatie, snelle en goede service bij het bestellen.